Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Jari de Jonge

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Jari de Jonge »

StefanT schreef: 24 feb 2024 00:35
Jari de Jonge schreef: 24 feb 2024 00:33

Is nu de 2de x, bij staverman werden er 2 songs gedraaid uit de noodband
die had ik gemist, maar programmas van band luister ik met een half oor, 2 weken terug was er ook al iets met het (opgenomen) programma van Staverman.
Klopt toen ging er ook iets fout. Weet niet meer prc wann
StefanT

Bericht door StefanT »

Jari de Jonge schreef: 24 feb 2024 00:40
Toen waren er 2 voicetracks over elkaar gelegd met 2 sec verschil
Jari de Jonge

StefanT schreef: 24 feb 2024 00:41
Jari de Jonge schreef: 24 feb 2024 00:40
Toen waren er 2 voicetracks over elkaar gelegd met 2 sec verschil
Ojaaa
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Dat voor de vervanging van Ruud de Wild voor Eddy Keur is gekozen is logisch. Je moet altijd zorgen dat je vervanger niet beter is dan jij en deze wissel is toch alsof een leprapatiënt de plek van Usain Bolt op de 100 meter inneemt. En daarbij moet ik toevoegen dat ik Ruud de Wild ook maar matig vind.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Jari de Jonge schreef: 23 feb 2024 22:32 Noodband bij gijs. Sjongejongejonge tijd voor gepresenteerde programma's
Ook dat is niet de oplossing, want onlangs ging het in een gepresenteerd programma ook niet goed.

Edit:

De uitzending van Eddy is 2x onderbroken geweest, maar sloot wel netjes af om 2 uur. Het lijkt erop dat de verbinding gewoon 2x weg is geweest, maar ook redelijk snel hersteld is. Mijn eerdere melding van het gepresenteerde programma betrof ook de uitzending van 22-00. Het lijkt erop dat Radio 2 een groter structureler probleem heeft tussen 22 en 02.
Jari de Jonge

Henkjan2016 schreef: 24 feb 2024 10:18
Jari de Jonge schreef: 23 feb 2024 22:32 Noodband bij gijs. Sjongejongejonge tijd voor gepresenteerde programma's
Ook dat is niet de oplossing, want onlangs ging het in een gepresenteerd programma ook niet goed.

Edit:

De uitzending van Eddy is 2x onderbroken geweest, maar sloot wel netjes af om 2 uur. Het lijkt erop dat de verbinding gewoon 2x weg is geweest, maar ook redelijk snel hersteld is. Mijn eerdere melding van het gepresenteerde programma betrof ook de uitzending van 22-00. Het lijkt erop dat Radio 2 een groter structureler probleem heeft tussen 22 en 02.
Daarom zeg ik. Zet er gwn weer gepresenteerd op. Zijn vast namen die wel live programma's willen maken
Henkjan2016

Jari de Jonge schreef: 24 feb 2024 12:49

Edit:

Daarom zeg ik. Zet er gwn weer gepresenteerd op. Zijn vast namen die wel live programma's willen maken
Ik gaf aan dat het ook bij gepresenteerde plaatsvindt. Dat lost het euvel daarom niet op. Men lijkt een groter probleem te hebben.
Jari de Jonge

Henkjan2016 schreef: 24 feb 2024 13:10

Edit:

Ik gaf aan dat het ook bij gepresenteerde plaatsvindt. Dat lost het euvel daarom niet op. Men lijkt een groter probleem te hebben.
Vreemd is dat
Henkjan2016

Jari de Jonge schreef: 24 feb 2024 13:17
Henkjan2016 schreef: 24 feb 2024 13:10

Vreemd is dat
Klopt, dat is ook vreemd. Blijkbaar is hun uitzendverbinding tussen 22 en 02 niet stabiel genoeg, waardoor steeds de noodband wordt ingestart.
StefanT

Bericht door StefanT »

Radio2 heeft een serieus probleem als ze programmas of delen er van van te voren opnemen. Blijkbaar was het laatste uur van de Soulnight met Evert niet live, hij moet tenslotte weer 7 u beginnen maar in t laatste uur werd een lied van Mini Ripperton onderbroken door Susan Vega en een paar minuten later hoorde je mini weer, dit is t zoveelste incident in 2 weken tijd
Henkjan2016

StefanT schreef: 25 feb 2024 00:19 Radio2 heeft een serieus probleem als ze programmas of delen er van van te voren opnemen. Blijkbaar was het laatste uur van de Soulnight met Evert niet live, hij moet tenslotte weer 7 u beginnen maar in t laatste uur werd een lied van Mini Ripperton onderbroken door Susan Vega en een paar minuten later hoorde je mini weer, dit is t zoveelste incident in 2 weken tijd
Wederom na 22 uur zie ik. Bij Desiree, was wel live, vond het ook plaats. Lijkt niet specifiek aan het uitzenden van opnames te liggen.
stokvis

Bericht door stokvis »

Na een aantal weken is wellicht het stof wat gedaald, qua vertrekkende DJ's bij Radio 2. Persoonlijk vind ik het echt een groot verlies en luister ik direct met minder plezier naar de zender. De reden is simpel: ik luisterde vaste prik naar Wouter van der Goes om 18:00 (top 40 hitdossier vond ik echt het leukste item van de radio) en daarnaast ook vaste prik naar Jeroen van Inkel vanaf de vroege ochtend in het weekend. Dat waren echt mijn ankerpunten qua radioluisteren. Beide zijn echt uit het niets en heel abrupt vakkundig de nek omgedraaid. Heb wel vaker gebaald van programmeringwijzingen, maar nooit zo hard als nu :(. Kan mijn draai in de nieuwe programmaering nog echt niet vinden. Tot zover mijn persoonlijke rant ;)
Henkjan2016

stokvis schreef: 29 feb 2024 16:14 Na een aantal weken is wellicht het stof wat gedaald, qua vertrekkende DJ's bij Radio 2. Persoonlijk vind ik het echt een groot verlies en luister ik direct met minder plezier naar de zender. De reden is simpel: ik luisterde vaste prik naar Wouter van der Goes om 18:00 (top 40 hitdossier vond ik echt het leukste item van de radio) en daarnaast ook vaste prik naar Jeroen van Inkel vanaf de vroege ochtend in het weekend. Dat waren echt mijn ankerpunten qua radioluisteren. Beide zijn echt uit het niets en heel abrupt vakkundig de nek omgedraaid. Heb wel vaker gebaald van programmeringwijzingen, maar nooit zo hard als nu :(. Kan mijn draai in de nieuwe programmaering nog echt niet vinden. Tot zover mijn persoonlijke rant ;)
Ik herken het wel. Evert brengt voor mij niet de ontspanning bij het wakker worden die Jeroen mij bracht.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Henkjan2016 schreef: 29 feb 2024 17:45
stokvis schreef: 29 feb 2024 16:14 Na een aantal weken is wellicht het stof wat gedaald, qua vertrekkende DJ's bij Radio 2. Persoonlijk vind ik het echt een groot verlies en luister ik direct met minder plezier naar de zender. De reden is simpel: ik luisterde vaste prik naar Wouter van der Goes om 18:00 (top 40 hitdossier vond ik echt het leukste item van de radio) en daarnaast ook vaste prik naar Jeroen van Inkel vanaf de vroege ochtend in het weekend. Dat waren echt mijn ankerpunten qua radioluisteren. Beide zijn echt uit het niets en heel abrupt vakkundig de nek omgedraaid. Heb wel vaker gebaald van programmeringwijzingen, maar nooit zo hard als nu :(. Kan mijn draai in de nieuwe programmaering nog echt niet vinden. Tot zover mijn persoonlijke rant ;)
Ik herken het wel. Evert brengt voor mij niet de ontspanning bij het wakker worden die Jeroen mij bracht.
Snap helemaal wat je bedoelt. En zo ineens en abrupt. Ik vind Evert echt helemaal niks en ik mis Jeroen ontzettend in de vroege ochtend. Julia van Reyendam maakt ons nu wakker in het weekend maar ook zij is natuurlijk geen Van Inkel...Top 40 hitdossier vond ik ook geweldig. Blijft bijzonder dat het niks lijkt te doen op de luistercijfers
jjjelmer

Bericht door jjjelmer »

Ik vind de wijzigingen prima. Oude top 40 van jaar of 15/20 voor mijn tijd heb ik niet zoveel mee. Emmely de Wilt vind ik zeer fijne dj en ik vind Evert eigenlijk wel prima.
Plaats reactie