Dat behoort inderdaad zeker tot de mogelijkheden. Ik heb even niet voor ogen welk programma het betrof.
Dat Wout en Frank een half jaar voor vertrek van de zender zijn gehaald is om A: rust in de tent te creeeren en om de luisteraars te laten wennen aan de nieuwe programmmering voor Wout en Frank elders te horen zijn.
Voor een tv voice over maakt t niet uit en kan het juist verwarrend zijn als ze halverwege het TV seizoen worden vervangen, dat kan beter in september als het nieuwe seizoen begint.
Nou dat had je soms ook met DagNacht normaal was Desiree toen van 4-6 te horen en een paar keer van 3-6 een uurtje langer dus geen fout in de gids.
Vanavond neem Gijs Hakkert t blijkbaar over en die presenteert t live, itt Van Inkel zelf dus hij maakt er ws wel een 3 uur show van, lekker wat vlieguren maken
gehoord in DWDR, uit de vrijdagmiddagshow van Radio 1: volgens ene Erik de Z. gaat Eddy Keur naar Radio10; weet niet wat er waar van is, maar lijkt me wel beetje onwaarschijnlijk, aangezien Eddy net is verhuist van 3 naar 2
De nuancering die ze bij DWDR daarna brachten is volgens mij is ook vrij scherp: Als je maar genoeg radioroddels de wereld in helpt blijft er af en toe wel eentje plakken. De Zwart en Kicken zijn daar connaisseurs in.
StefanMiedema91 schreef: 20 feb 2024 14:58
gehoord in DWDR, uit de vrijdagmiddagshow van Radio 1: volgens ene Erik de Z. gaat Eddy Keur naar Radio10; weet niet wat er waar van is, maar lijkt me wel beetje onwaarschijnlijk, aangezien Eddy net is verhuist van 3 naar 2
werd wel redelijk stellig gebracht wel
Dan kan Radio 2 een flinke afkoopsom tegemoet zien. En balen voor Eddy Keur natuurlijk dat hij net volledig is overgestapt van 3fm naar Radio 2. Hij wordt natuurlijk direct van zender gehaald, waar hij op 3fm tot een overgang had mogen blijven zitten.
Acchero schreef: 20 feb 2024 15:12
De nuancering die ze bij DWDR daarna brachten is volgens mij is ook vrij scherp: Als je maar genoeg radioroddels de wereld in helpt blijft er af en toe wel eentje plakken. De Zwart en Kicken zijn daar connaisseurs in.
Uitdaging:
Hoevaak zat PK ernaast met hetgeen hij het afgelopen jaar allemaal heeft geroepen?