Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Je kunt de klok er op gelijk zetten dat Rob Stenders dat tijdstip gaat vullen. De zendtijd wordt per januari aan een andere omroep gegeven (BNNVARA ipv KRO-NCRV), dus dat houdt in dat er na de tijdelijke invulling bijna altijd zeker een BNNVARA programma te horen zal zijn. En laat nou net die geruchten gaan over Stenders, 20:00-22:00 uur, Radio 2 en BNNVARA.
Dat laatste kleine beetje hoop is wel weg dat Stenders er niet gaat zitten.
Dat laatste kleine beetje hoop is wel weg dat Stenders er niet gaat zitten.
Waarom zou je moeten hopen dat Stenders er niet gaat zitten? Hij is toch een prima programmamaker?
Omdat ik van mening ben dat andere mensen het meer verdienen dan Stenders. In zijn laatste jaren heeft hij die zender meer naar zijn handen toegezet, met als hoogtepunt (of dieptepunt) de Verrukkelijke 15. En als bedankje vertrok Stenders naar Veronica. Natuurlijk, begrijpelijk als je die kans krijgt, maar dan vind ik niet dat je weer met open armen ontvangen moet worden op deze prominente plek. Inmiddels zitten DJ's als Paul Rabbering of Emmely de Wilt nog steeds in het weekend. Zelfs de nacht DJ's hadden zo'n plek meer verdiend. In de nacht, van 2:00-4:00 uur was ook een plekje vrij. Had ik persoonlijk rechtvaardiger gevonden.
Daarbij is Radio 2 ook niet veel slechter af zonder Stenders en zitten ze weer met hetzelfde DJ team als in 2017. Met uitzondering van Stasse, Ekdom en Morad.
-
Zit wat in, ik wil gewoon niet dat Stenders weer naar die deugclub van Radio 2 vertrekt met al hun profileringen en verkapte commerciële acties.
-
Wat een mooi compliment voor Radio 2. Of ben je te dom om te beseffen dat deugen exclusief een woord is met positieve connotaties?Vanjeafisharder schreef: ↑03 dec 2023 00:04 Zit wat in, ik wil gewoon niet dat Stenders weer naar die deugclub van Radio 2 vertrekt met al hun profileringen en verkapte commerciële acties.
-
Ik weet heel goed wat het betekend, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. En iemand dom noemen vind ik op de persoon en niet nodig.
Emmely de Wilt wil naar verluidt zelf niet naar 20.00 22.00, zo vertelden ze bij Dit Was De Radio. Dus dan blijft er niet veel voor de KRO NCRV over.
Het format is letterlijk verzoekplaatjes draaien. Dat kan Veronica gewoon blijven doen zonder Rob
Het is vreemd dat ik dit soort reacties zelden lees als andere dj’s als Dennis Ruyer, Tim Klijn, Coen en Sander en noem maar op dit soort transfers maken, nadat ze eerst hebben gezegd dat ze zo blij zijn bij “dit fantastische station” te kunnen werken en vervolgens een betere aanbieding krijgen en vertrekken. Kennelijk gelden voor Stenders andere maatstaven. Je kunt ook zeggen dat hij een goede radiomaker is die zijn nek uitsteekt om iets te bewerkstelligen waar hij in gelooft. Als dat vervolgens niet blijkt te gaan hoe hij het voor zich zag wordt hij verguisd en mag hij in een donker hoekje van de radiokelder wegkwijnen omdat hij bij zijn vorige werkkring zaken heeft veranderd waar jij het niet mee eens bent. Alsof hij de enige is die daarover beslist heeft. Ik vind het nogal dubbel om er zo tegenaan te kijken.Pot schreef: ↑02 dec 2023 23:21Omdat ik van mening ben dat andere mensen het meer verdienen dan Stenders. In zijn laatste jaren heeft hij die zender meer naar zijn handen toegezet, met als hoogtepunt (of dieptepunt) de Verrukkelijke 15. En als bedankje vertrok Stenders naar Veronica. Natuurlijk, begrijpelijk als je die kans krijgt, maar dan vind ik niet dat je weer met open armen ontvangen moet worden op deze prominente plek. Inmiddels zitten DJ's als Paul Rabbering of Emmely de Wilt nog steeds in het weekend. Zelfs de nacht DJ's hadden zo'n plek meer verdiend. In de nacht, van 2:00-4:00 uur was ook een plekje vrij. Had ik persoonlijk rechtvaardiger gevonden.
Daarbij is Radio 2 ook niet veel slechter af zonder Stenders en zitten ze weer met hetzelfde DJ team als in 2017. Met uitzondering van Stasse, Ekdom en Morad.
-
Paul heeft 22-00;al gedaan doordeweeks.Pot schreef: ↑02 dec 2023 23:21Omdat ik van mening ben dat andere mensen het meer verdienen dan Stenders. In zijn laatste jaren heeft hij die zender meer naar zijn handen toegezet, met als hoogtepunt (of dieptepunt) de Verrukkelijke 15. En als bedankje vertrok Stenders naar Veronica. Natuurlijk, begrijpelijk als je die kans krijgt, maar dan vind ik niet dat je weer met open armen ontvangen moet worden op deze prominente plek. Inmiddels zitten DJ's als Paul Rabbering of Emmely de Wilt nog steeds in het weekend. Zelfs de nacht DJ's hadden zo'n plek meer verdiend. In de nacht, van 2:00-4:00 uur was ook een plekje vrij. Had ik persoonlijk rechtvaardiger gevonden.
Heb eerder gelezen dat Emmely de Wilt nog niet klaar is met het “Oor wil ook wat” op zaterdag- en zondagmorgen. Ze heeft eerder aangegeven dit programma nog te willen blijven maken voorlopig. Wat Rob Stenders betreft: Ik zie hem op termijn wel naar de avond gaan tussen 20:00 u en 22:00 u doordeweeks. Kan zo maar zijn dat Stenders tussen 14:00 u en 16:00 u de Bonanza gaat doen en dat Gijs Staverman naar de avond gaat: Ik zie dit ook wel als een mogelijkheid. En wellicht gaat Rob Stenders ook de Verrukkelijke 15 presenteren samen met Leo Blokhuis. Persoonlijk heb ik een verschrikkelijke hekel aan de Verrukkelijke 15: Het past niet op de zender vind ik persoonlijk al zijn de meningen daarover verdeeld hier op het forum.
Ah ja, omdat het topic er niet voor bedoeld is MOEST je Radio 2 even snel een deugclub noemen, volkomen logisch.Vanjeafisharder schreef: ↑03 dec 2023 01:01 Ik weet heel goed wat het betekend, maar daar is dit topic niet voor bedoeld. En iemand dom noemen vind ik op de persoon en niet nodig.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
De vergelijking met de andere DJ’s gaat niet op. Een transfer van de ene naar de andere commerciële zender is wat anders dan steeds weer terugkeren bij de publieke omroep na een mislukt commercieel avontuur.Janno schreef: ↑03 dec 2023 08:15Het is vreemd dat ik dit soort reacties zelden lees als andere dj’s als Dennis Ruyer, Tim Klijn, Coen en Sander en noem maar op dit soort transfers maken, nadat ze eerst hebben gezegd dat ze zo blij zijn bij “dit fantastische station” te kunnen werken en vervolgens een betere aanbieding krijgen en vertrekken. Kennelijk gelden voor Stenders andere maatstaven. Je kunt ook zeggen dat hij een goede radiomaker is die zijn nek uitsteekt om iets te bewerkstelligen waar hij in gelooft. Als dat vervolgens niet blijkt te gaan hoe hij het voor zich zag wordt hij verguisd en mag hij in een donker hoekje van de radiokelder wegkwijnen omdat hij bij zijn vorige werkkring zaken heeft veranderd waar jij het niet mee eens bent. Alsof hij de enige is die daarover beslist heeft. Ik vind het nogal dubbel om er zo tegenaan te kijken.Pot schreef: ↑02 dec 2023 23:21Omdat ik van mening ben dat andere mensen het meer verdienen dan Stenders. In zijn laatste jaren heeft hij die zender meer naar zijn handen toegezet, met als hoogtepunt (of dieptepunt) de Verrukkelijke 15. En als bedankje vertrok Stenders naar Veronica. Natuurlijk, begrijpelijk als je die kans krijgt, maar dan vind ik niet dat je weer met open armen ontvangen moet worden op deze prominente plek. Inmiddels zitten DJ's als Paul Rabbering of Emmely de Wilt nog steeds in het weekend. Zelfs de nacht DJ's hadden zo'n plek meer verdiend. In de nacht, van 2:00-4:00 uur was ook een plekje vrij. Had ik persoonlijk rechtvaardiger gevonden.
Voor Tim Klijn was de overgang naar 538 zeker een promotie. Dennis Ruyer heeft meer dan 20 jaar bij 538/Talpa gezeten voordat hij een overstap naar Joe maakte. Coen en Sander waren op een zijspoor gezet door 538.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Ik neem Rob zijn overstap van Radio 2 naar Veronica ook niet kwalijk, maar ik vind het inpamperen van hem door Radio 2 destijds bij niet nodig.Janno schreef: ↑03 dec 2023 08:15Het is vreemd dat ik dit soort reacties zelden lees als andere dj’s als Dennis Ruyer, Tim Klijn, Coen en Sander en noem maar op dit soort transfers maken, nadat ze eerst hebben gezegd dat ze zo blij zijn bij “dit fantastische station” te kunnen werken en vervolgens een betere aanbieding krijgen en vertrekken. Kennelijk gelden voor Stenders andere maatstaven. Je kunt ook zeggen dat hij een goede radiomaker is die zijn nek uitsteekt om iets te bewerkstelligen waar hij in gelooft. Als dat vervolgens niet blijkt te gaan hoe hij het voor zich zag wordt hij verguisd en mag hij in een donker hoekje van de radiokelder wegkwijnen omdat hij bij zijn vorige werkkring zaken heeft veranderd waar jij het niet mee eens bent. Alsof hij de enige is die daarover beslist heeft. Ik vind het nogal dubbel om er zo tegenaan te kijken.Pot schreef: ↑02 dec 2023 23:21Omdat ik van mening ben dat andere mensen het meer verdienen dan Stenders. In zijn laatste jaren heeft hij die zender meer naar zijn handen toegezet, met als hoogtepunt (of dieptepunt) de Verrukkelijke 15. En als bedankje vertrok Stenders naar Veronica. Natuurlijk, begrijpelijk als je die kans krijgt, maar dan vind ik niet dat je weer met open armen ontvangen moet worden op deze prominente plek. Inmiddels zitten DJ's als Paul Rabbering of Emmely de Wilt nog steeds in het weekend. Zelfs de nacht DJ's hadden zo'n plek meer verdiend. In de nacht, van 2:00-4:00 uur was ook een plekje vrij. Had ik persoonlijk rechtvaardiger gevonden.
Het is echt geen Messias, wat ik lees. Een aardige radiomaker, maar zo lopen er wel meer rond bij Radio 2 die ook zo'n plekje hadden verdiend. Daarbij ben ik benieuwd of Stasse weg wou of weg moest vanwege bezuinigingen of om plek voor Stenders te maken. Voor de rest gelden er wel andere maatstaven voor Stenders' situatie.
De vergelijking tussen Dennis Ruyer, Tim Klijn of een andere (oud-) Veronica DJ en Rob Stenders zie ik niet. Stenders heeft, in tegenstelling tot Tim Klijn of Dennis Ruyer, gewoon een hele club mensen binnengehaald die straks niet weten of ze nog wel een plek kunnen behouden. En bij Veronica gaat het zeker niet beter lopen als hij weg is. Wees dan ook een man en blijf gewoon. Nu rent hij weer weg en laat een station in puinhoop achter. Dat is zijn probleem: niet loyaal en een enorm ego.
Vervolgens verwijt je me dat ik het hem kwalijk neem dat Radio 2 hem weer binnenhaalt op basis van zijn (slechte) prestaties op Veronica, in een andere functie. Maar dat doe ik niet. Ik vind het vreemd dat zijn oude omroep en Radio 2 zich niet genaaid voelen door hem. En wellicht zijn er daarbij ook meer DJ's die zo'n tijdstip ambiëren. Waarom krijgen die dan niet een kans? Radio 2 gaat nu op dezelfde voet verder als in 2017. Dezelfde namen doordeweeks, net wat andere plekjes.
Ik zie het probleem niet. Dit is niet anders dan in het bedrijfsleven.Pot schreef: ↑03 dec 2023 09:54 De vergelijking tussen Dennis Ruyer, Tim Klijn of een andere (oud-) Veronica DJ en Rob Stenders zie ik niet. Stenders heeft, in tegenstelling tot Tim Klijn of Dennis Ruyer, gewoon een hele club mensen binnengehaald die straks niet weten of ze nog wel een plek kunnen behouden. En bij Veronica gaat het zeker niet beter lopen als hij weg is. Wees dan ook een man en blijf gewoon. Nu rent hij weer weg en laat een station in puinhoop achter. Dat is zijn probleem: niet loyaal en een enorm ego.