Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
Nee, ik vind het ook maar vreemd waarom Stenders nu weer naar Radio 2 moet. Ik denk dat Radio 2 nu prima draait, of hij moet daar ook een verantwoordelijke functie gaan krijgen net als bij Veronica. Radio 5 had ik nog wel begrepen, maar Radio 2 staat in principe al goed.
-
-
Radio 2 draait inderdaad prima, maar als ik eerlijk naar de dj's kijk dan hebben zij mij al hard weggejaagd. Ik vind het zo'n zoetsappig geheel.Vanjeafisharder schreef: ↑26 sep 2023 11:05 Nee, ik vind het ook maar vreemd waarom Stenders nu weer naar Radio 2 moet. Ik denk dat Radio 2 nu prima draait, of hij moet daar ook een verantwoordelijke functie gaan krijgen net als bij Veronica. Radio 5 had ik nog wel begrepen, maar Radio 2 staat in principe al goed.
-
Inderdaad, dat staat los van dat het goed scoort. Het is allemaal te 'spruitjes' te correct, weet niet of Stenders hier nog wel wat te zoeken heeft en hier een uitdaging in gaat zien. Hij heeft immers nu aan de vrijheid geroken om een zender helemaal naar zijn hand te zetten, tot vreugde of verdriet misschien van velen. Ik vind het toch een beetje een afgang als het klopt wat Kicken beweert, voor Stenders, Radio 2 en Veronica.
-
Dat moet ik ook nog zien inderdaad.Vanjeafisharder schreef: ↑26 sep 2023 11:29 Het is allemaal te 'spruitjes' te correct, weet niet of Stenders hier nog wel wat te zoeken heeft en hier een uitdaging in gaat zien.
radio2 is sinds corona deugzendertje geworden met 13 in n dozijn djs'en de megairritante woutertje en frankie en hollandse hits festival
stender heeft daar niets meer te zoeken/winnen en zeker niet als carolientje weer mee komt
stender heeft daar niets meer te zoeken/winnen en zeker niet als carolientje weer mee komt
-
Heb ik ook met radio2 een tijdje. Best wel kort was het mijn favoriete station. Voor Stenders zou ik wel weer naar Radio2 gaan luisteren, maar niet voor de rest. De enige die qua muzieksmaak mij een beetje kunnen bekoren zijn Leo Blokhuis en Annemieke en Stenders dan. De rest is zo zoetsappig.Henkjan2016 schreef: ↑26 sep 2023 11:25Radio 2 draait inderdaad prima, maar als ik eerlijk naar de dj's kijk dan hebben zij mij al hard weggejaagd. Ik vind het zo'n zoetsappig geheel.Vanjeafisharder schreef: ↑26 sep 2023 11:05 Nee, ik vind het ook maar vreemd waarom Stenders nu weer naar Radio 2 moet. Ik denk dat Radio 2 nu prima draait, of hij moet daar ook een verantwoordelijke functie gaan krijgen net als bij Veronica. Radio 5 had ik nog wel begrepen, maar Radio 2 staat in principe al goed.
Fucking zuur voor Rick van V. Stenders haalt m van Radio2 naar Veronica en nu is Van V programmaloos en gaat Stenders terug naar Radio2
-
Dat laatste is nog steeds een gerucht.
-
En dat eerste heeft niets met een eventuele transfer te maken.
Het kan ook best zijn dat Stenders zich ziek gemeld heeft wegens het feit dat zijn beslissingen waaronder die over Rick van V worden teruggedraaid.
-
Dat kan ook verklaren waarop die maandag nadat dit besluit kwam er ineens voorspelbare muziek te horen was en de dag er na het al weer back to normal was. Stil protest wellicht?
-
Die mis ik volledig eerlijk gezegd. Dan zou Rick weer in de ochtend komen? Dat zou ik wel een hele vreemde move vinden.
Het kan gewoon best zijn dat Stenders het goed voor heeft met zijn medewerkers, iets wat wel blijkt uit wie hij allemaal uit het verleden naar Veronica heeft gehaald en in protest is gegaan omdat hij overruled is en Rick van V uit de ochtend is gehaald door een hogere hand.Henkjan2016 schreef: ↑26 sep 2023 18:37Die mis ik volledig eerlijk gezegd. Dan zou Rick weer in de ochtend komen? Dat zou ik wel een hele vreemde move vinden.