Volgens mij doet ie dit al jaren in de zomermaandenjessica schreef: ↑03 jun 2023 13:53Misschien niet gelijktijdig uitgezonden. Maar in Wout Today op Radio2 is nu ook iedere dag een Top40dossier. Afgelopen week tenminste wel.
Hij draait dan in 2 uur gewoon een hele oude top 40 met een stuk of 10 platen weggelaten die niet in het format van radio2 passen of die ze niet mooi vinden.
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Dat is het nog steeds. Ik denk dat Jessica alleen Tweede Pinksterdag heeft geluisterd, toen deed hij het twee uur lang.petoi schreef: ↑03 jun 2023 18:26Is dat nu 2 uur lang ja? Vroeger was dat het eerste half uur tot half 7 en dan de nummer 1 van de lijst na het nieuws van half zeven (mits de luisteraar dat wilde)jessica schreef: ↑03 jun 2023 13:53Misschien niet gelijktijdig uitgezonden. Maar in Wout Today op Radio2 is nu ook iedere dag een Top40dossier. Afgelopen week tenminste wel.
Hij draait dan in 2 uur gewoon een hele oude top 40 met een stuk of 10 platen weggelaten die niet in het format van radio2 passen of die ze niet mooi vinden.
Dat klopt ja want toen ben ik van Veronica overgeschakeld naar Radio2 omdat Ed Struijllaard daar zat.Johanneke schreef: ↑03 jun 2023 19:10Dat is het nog steeds. Ik denk dat Jessica alleen Tweede Pinksterdag heeft geluisterd, toen deed hij het twee uur lang.petoi schreef: ↑03 jun 2023 18:26Is dat nu 2 uur lang ja? Vroeger was dat het eerste half uur tot half 7 en dan de nummer 1 van de lijst na het nieuws van half zeven (mits de luisteraar dat wilde)jessica schreef: ↑03 jun 2023 13:53
Misschien niet gelijktijdig uitgezonden. Maar in Wout Today op Radio2 is nu ook iedere dag een Top40dossier. Afgelopen week tenminste wel.
Later deze week nog een stukje gehoord, maar dat kan net dat half uurtje geweest zijn.

Wil POWNED daarop bezuinigen of is het de NPO die de geldkraan dichter draait?De Nachtwacht schreef: ↑31 mei 2023 09:43 Jammer, maar niet geheel onverwacht. Florent heeft volgens mij pas al eens aangegeven dat er bezuinigingen op nachtradio aan zitten te komen.
In mijn beleving waren al die nachtelijke uren voor POWNED toch een gevolg van hun uitbreiding in omroepstatus: m.a.w. men heeft recht op meer radio uren.
Of heeft POWNED die uren al geregeld met, bijvoorbeeld, de opname van Ruud de Wild in hun vereniging?
-
Hier het berichtje voor wat duiding.
https://www.radiofreak.nl/florent-luyck ... nder-druk/
https://www.radiofreak.nl/florent-luyck ... nder-druk/
[quote=DavyGer post_id=576523 time=1685809947
Volgens mij doet ie dit al jaren in de zomermaanden
[/quote]
Ja omdat Wout in de zomermaanden 4 weken de ochtendshow doet zijn de top40 shows gevoice trackt. Op de pinksterdag was er een extra vanwege een vrjje dag. Maar die 30 min de rest van het jaar ziĵn wel live
Volgens mij doet ie dit al jaren in de zomermaanden
[/quote]
Ja omdat Wout in de zomermaanden 4 weken de ochtendshow doet zijn de top40 shows gevoice trackt. Op de pinksterdag was er een extra vanwege een vrjje dag. Maar die 30 min de rest van het jaar ziĵn wel live
[/quote]
Ook dit klopt niet, zucht. Afgelopen zomer heb ik volgens mij misschien een keer gehoord dat het niet live was maar de rest van de weken zeker wel. Wout zit dan meestal wel in zijn thuisstudio. Maar hij las afgelopen zomer regelmatig mijn berichten voor en ook haalde hij bellers in de show.
Breaking: er is dit jaar geen Zomerspijkers. Op de zaterdagmiddagen gaat Frank van t Hof tussen 12 en 14 Het Platenpaleis doen.
-
Zomerspijkers kwam zowel vanaf locatie als vanuit de studio toch, afwisselend?Henkjan2016 schreef: ↑04 jun 2023 12:42
Dolf suggereerde vorige week gewoon zomerspijkers. Bijzondere move
-
Jammer! Ik luister sinds het afscheid van Felix Meurders vrijwel nooit meer naar SmK (niet puur vanwege dat hoor, ook omdat mijn weekendplanning er nu heel anders uitziet dan toen ik iedere week trouw van 12 tot 2 voor de radio zat), maar Zomerspijkers probeerde ik altijd ten minste terug te luisteren als er een interessante gast is. Wellicht dat dit format ook beter zou passen op een zwoele zomeravond waar je nog meer van de alternatieve muziekkeuzes van de gast volledig kan/mag draaien?
Spmk is na het vertrek van Meurders wel een stuk minder geworden kwalitatief. Dat er nu geen zomerspijkers komt is misschien een voorbode van de verhuizing van Spmk naar Radio1 of Radio5 in het nieuwe seizoen?
-
Wat is er kwaliteit minder geworden dan? Uitgezonderd dat je niet door Willemijn heenkomt qua gedrag?
Qua content is er niets veranderd.
-
Spijkers met koppen is zoizo al een progamma van niks op Radio 2
En het Platenpalijs hoort op vrijdag avond thuis ipv van dat stomme Disco progamma van Gijs Staverman
En het Platenpalijs hoort op vrijdag avond thuis ipv van dat stomme Disco progamma van Gijs Staverman