Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
'Het laatste programma van mei'...
Dit is 1 op 1 wat Patrick Kicken voorspeldeMichiel0345 schreef: ↑24 mei 2022 19:52 Interessant of opmerkelijk:
Ruud de Wild wist vanmiddag rond 17:30 uit zeer betrouwbare bron te melden dat Coen en Sander morgen gaan aankondigen te gaan stoppen, Coen zou naar Radio 10 gaan, Sander zou naar Veronica gaan en Frank Dane zou op de plek van Coen en Sander komen te zitten aldus Ruud.
Zou dat een bewustje zijn gezien zijn verleden/negatieve einde met 538 om dit op zender te gooien?
Ik vraag me dan gelijk af: zou die dit van Frank van het Hof hebben gezien die op dit moment na Ruud programma maakt ?
Kicken zei volgens mij dat Coen het lunchslot op 538 ging doen. Dat kan inmiddels wel weer veranderd zijn, aangezien hij de afgelopen weken zo veel gepost heeft.
Oren open!
Dat is waar, soort van met hagel schieten dat er altijd wel 1 kogeltje raak is
Vorig jaar heeft hij het overgeslagen.
-
Het verslapen heeft ie niet overgeslagen. Gisteren was ie in de trein in slaap gevallen en daardoor een half uur te laat......hoe krijg je het voor elkaar om 22:00 uur beginnen en je dan verslapen

Het is wel knap in ieder geval, moeten we Giel wel nageven.RadioFever schreef: ↑25 mei 2022 17:44Het verslapen heeft ie niet overgeslagen. Gisteren was ie in de trein in slaap gevallen en daardoor een half uur te laat......hoe krijg je het voor elkaar om 22:00 uur beginnen en je dan verslapen![]()
^^ nou ja.. aan het einde van de dag, op het ritme van een rijdende trein, in slaap dommelen kan ik mij eigenlijk wel voorstellen. Niet handig nee, als je nog moet werken.
Bij verslapen denk ik toch vooral aan doorslapen na een nachtrust terwijl je uit bed had gemoeten.
Enfin, Giel had zich afgelopen zondagavond/nacht ook voorgenomen om de show van Jeroen van Inkel met meer energie in zijn lichaam uit te voeren. Was ook niet gelukt.
Bij verslapen denk ik toch vooral aan doorslapen na een nachtrust terwijl je uit bed had gemoeten.
Enfin, Giel had zich afgelopen zondagavond/nacht ook voorgenomen om de show van Jeroen van Inkel met meer energie in zijn lichaam uit te voeren. Was ook niet gelukt.

Kortom, Giel is toe aan vakantie. En waar hij daarna opduikt, op 3FM of op zijn huidige tijd op Radio 2, zullen we wellicht in zijn laatste uitzending voor zijn vakantie horen.
Giel dan toch richting 3FM (in de ochtend) ?? Of zou het allemaal een grote grap zijn 
Het woordje ‘mij/mei’ kwam inderdaad opvallend vaak voorbij. 
Haha bij Rick van V gaan veel luisteraars serieus in op de Laatste van Mei-grap