Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Herman ven Schippers »

Wordt het niet eens tijd om Giel gewoon de lunch uren te geven? Zelfs een hitlijstje is bij Giel prettiger om naar te luisteren dan een reguliere show van Annemieke. Wat een vakman blijft het toch, het voelt als één geheel. Dat mis ik bij Annemieke, daar zijn het allemaal losse elementen.
jessica

Bericht door jessica »

Herman ven Schippers schreef: 29 apr 2022 13:48 Wordt het niet eens tijd om Giel gewoon de lunch uren te geven? Zelfs een hitlijstje is bij Giel prettiger om naar te luisteren dan een reguliere show van Annemieke. Wat een vakman blijft het toch, het voelt als één geheel. Dat mis ik bij Annemieke, daar zijn het allemaal losse elementen.
Dit vond ik altijd al. Zij moest en zou die tijden van Stenders krijgen. Terwijl hij aantoonbaar een veel betere DJ is. Ik vind overigens wel dat Annemieke een uitstekende muzieksmaak heeft en veel van muziek weet. Ze verteld alleen altijd zo warrig en haar programma is inderdaad geen geheel. Na al die jaren is dat niet veel beter geworden. Ik zou Giel ook graag in de dagprogrammering horen. Maar niet meer in een ochtend programma. Lunch zo prima zijn.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 01 mei 2022 01:03
Herman ven Schippers schreef: 29 apr 2022 13:48 Wordt het niet eens tijd om Giel gewoon de lunch uren te geven? Zelfs een hitlijstje is bij Giel prettiger om naar te luisteren dan een reguliere show van Annemieke. Wat een vakman blijft het toch, het voelt als één geheel. Dat mis ik bij Annemieke, daar zijn het allemaal losse elementen.
Dit vond ik altijd al. Zij moest en zou die tijden van Stenders krijgen. Terwijl hij aantoonbaar een veel betere DJ is. Ik vind overigens wel dat Annemieke een uitstekende muzieksmaak heeft en veel van muziek weet. Ze verteld alleen altijd zo warrig en haar programma is inderdaad geen geheel. Na al die jaren is dat niet veel beter geworden. Ik zou Giel ook graag in de dagprogrammering horen. Maar niet meer in een ochtend programma. Lunch zo prima zijn.
De avondshow doet hij toch prima? Zelfs ik luister het -bier , dat had ik de afgelopen 20 jaar niet gedacht. Dat er zelfs naar Giel wordt geluisterd in huize Henkjan.

Ik vind 12-14 voor hem een degradatie tov van 22-00. Veel teveel stramien, musicdriven, weinig mogelijkheden tot een interessant gesprek met een artiest of een luisteraar. De spraakhoeveelheid die hij hiervoor beschikbaar heeft op die uren is minder dan de helft van hetgeen hij nu beschikbaar heeft.

In mijn ogen zijn dit 2 sterke punten van Giel, waarin hij zich dan behoorlijk zal moeten beperken. Hij zal het zeker kunnen, maar ik zou als zenderleiding uitgaan van de kracht van een dj.
Moetditecht

Bericht door Moetditecht »

Ik luisterde gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer naar Eddy’s Nachtwacht, en ik hoorde iemand anders op de plek van Lex. Weet iemand wie dat is en waar Lex is gebleven? Ik vind dat zelf nog steeds een van de meest ondergewaardeerde sidekicks van de Nederlandsche radio.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Ik mis de Vrienden van Amstel Live bij de NPO en dus ook op Radio 2.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Ikbenroy schreef: 22 mei 2022 22:24 Ik mis de Vrienden van Amstel Live bij de NPO en dus ook op Radio 2.
Zit al jaren contractueel bij Talpa/538 en de komende jaren ook.

SBS zend de tv registratie uit
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Nee RTL zond vorige week de tvregistratie uit.
StefanT

Bericht door StefanT »

Moetditecht schreef: 21 mei 2022 11:10 Ik luisterde gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer naar Eddy’s Nachtwacht, en ik hoorde iemand anders op de plek van Lex. Weet iemand wie dat is en waar Lex is gebleven? Ik vind dat zelf nog steeds een van de meest ondergewaardeerde sidekicks van de Nederlandsche radio.
Rinze had de productie na twee weken ofzo al overgenomen en doet het sindsdien
StefanT

Bericht door StefanT »

aapdedino schreef: 23 mei 2022 12:38 Nee RTL zond vorige week de tvregistratie uit.
Tv en radio zijn ws twee aparte deals/licenties

Ik vind Amstel Live niet passen bij Radio2, North Sea Jazz wel
StefanT

Bericht door StefanT »

Eddy doet Hemelsvaart donderdag DWIDM
Michiel0345

Bericht door Michiel0345 »

Interessant of opmerkelijk:
Ruud de Wild wist vanmiddag rond 17:30 uit zeer betrouwbare bron te melden dat Coen en Sander morgen gaan aankondigen te gaan stoppen, Coen zou naar Radio 10 gaan, Sander zou naar Veronica gaan en Frank Dane zou op de plek van Coen en Sander komen te zitten aldus Ruud.

Zou dat een bewustje zijn gezien zijn verleden/negatieve einde met 538 om dit op zender te gooien?

Ik vraag me dan gelijk af: zou die dit van Frank van het Hof hebben gezien die op dit moment na Ruud programma maakt ?
Pot

Bericht door Pot »

Michiel0345 schreef: 24 mei 2022 19:52 Interessant of opmerkelijk:
Ruud de Wild wist vanmiddag rond 17:30 uit zeer betrouwbare bron te melden dat Coen en Sander morgen gaan aankondigen te gaan stoppen, Coen zou naar Radio 10 gaan, Sander zou naar Veronica gaan en Frank Dane zou op de plek van Coen en Sander komen te zitten aldus Ruud.

Zou dat een bewustje zijn gezien zijn verleden/negatieve einde met 538 om dit op zender te gooien?

Ik vraag me dan gelijk af: zou die dit van Frank van het Hof hebben gezien die op dit moment na Ruud programma maakt ?
Dat laatste zou me niet verbazen. Maar Ruud zei vandaag dat het marktleider zijn mooi was, maar dat hij het jammer vond dat zijn 538 zo ten onder gaat.
Oren open!
petoi

Bericht door petoi »

Zou Giel volgende week dinsdag ook gaan aankondigen dat het zijn laatste is?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

petoi schreef: 24 mei 2022 22:27 Zou Giel volgende week dinsdag ook gaan aankondigen dat het zijn laatste is?
Gokje? 100% zeker.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Laatste voor zijn vakantie?
Plaats reactie