Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
Wordt het niet eens tijd om Giel gewoon de lunch uren te geven? Zelfs een hitlijstje is bij Giel prettiger om naar te luisteren dan een reguliere show van Annemieke. Wat een vakman blijft het toch, het voelt als één geheel. Dat mis ik bij Annemieke, daar zijn het allemaal losse elementen.
Dit vond ik altijd al. Zij moest en zou die tijden van Stenders krijgen. Terwijl hij aantoonbaar een veel betere DJ is. Ik vind overigens wel dat Annemieke een uitstekende muzieksmaak heeft en veel van muziek weet. Ze verteld alleen altijd zo warrig en haar programma is inderdaad geen geheel. Na al die jaren is dat niet veel beter geworden. Ik zou Giel ook graag in de dagprogrammering horen. Maar niet meer in een ochtend programma. Lunch zo prima zijn.Herman ven Schippers schreef: ↑29 apr 2022 13:48 Wordt het niet eens tijd om Giel gewoon de lunch uren te geven? Zelfs een hitlijstje is bij Giel prettiger om naar te luisteren dan een reguliere show van Annemieke. Wat een vakman blijft het toch, het voelt als één geheel. Dat mis ik bij Annemieke, daar zijn het allemaal losse elementen.
-
De avondshow doet hij toch prima? Zelfs ik luister hetjessica schreef: ↑01 mei 2022 01:03Dit vond ik altijd al. Zij moest en zou die tijden van Stenders krijgen. Terwijl hij aantoonbaar een veel betere DJ is. Ik vind overigens wel dat Annemieke een uitstekende muzieksmaak heeft en veel van muziek weet. Ze verteld alleen altijd zo warrig en haar programma is inderdaad geen geheel. Na al die jaren is dat niet veel beter geworden. Ik zou Giel ook graag in de dagprogrammering horen. Maar niet meer in een ochtend programma. Lunch zo prima zijn.Herman ven Schippers schreef: ↑29 apr 2022 13:48 Wordt het niet eens tijd om Giel gewoon de lunch uren te geven? Zelfs een hitlijstje is bij Giel prettiger om naar te luisteren dan een reguliere show van Annemieke. Wat een vakman blijft het toch, het voelt als één geheel. Dat mis ik bij Annemieke, daar zijn het allemaal losse elementen.

Ik vind 12-14 voor hem een degradatie tov van 22-00. Veel teveel stramien, musicdriven, weinig mogelijkheden tot een interessant gesprek met een artiest of een luisteraar. De spraakhoeveelheid die hij hiervoor beschikbaar heeft op die uren is minder dan de helft van hetgeen hij nu beschikbaar heeft.
In mijn ogen zijn dit 2 sterke punten van Giel, waarin hij zich dan behoorlijk zal moeten beperken. Hij zal het zeker kunnen, maar ik zou als zenderleiding uitgaan van de kracht van een dj.
-
Ik luisterde gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer naar Eddy’s Nachtwacht, en ik hoorde iemand anders op de plek van Lex. Weet iemand wie dat is en waar Lex is gebleven? Ik vind dat zelf nog steeds een van de meest ondergewaardeerde sidekicks van de Nederlandsche radio.
Ik mis de Vrienden van Amstel Live bij de NPO en dus ook op Radio 2.
Nee RTL zond vorige week de tvregistratie uit.
Rinze had de productie na twee weken ofzo al overgenomen en doet het sindsdienMoetditecht schreef: ↑21 mei 2022 11:10 Ik luisterde gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer naar Eddy’s Nachtwacht, en ik hoorde iemand anders op de plek van Lex. Weet iemand wie dat is en waar Lex is gebleven? Ik vind dat zelf nog steeds een van de meest ondergewaardeerde sidekicks van de Nederlandsche radio.
Eddy doet Hemelsvaart donderdag DWIDM
-
Interessant of opmerkelijk:
Ruud de Wild wist vanmiddag rond 17:30 uit zeer betrouwbare bron te melden dat Coen en Sander morgen gaan aankondigen te gaan stoppen, Coen zou naar Radio 10 gaan, Sander zou naar Veronica gaan en Frank Dane zou op de plek van Coen en Sander komen te zitten aldus Ruud.
Zou dat een bewustje zijn gezien zijn verleden/negatieve einde met 538 om dit op zender te gooien?
Ik vraag me dan gelijk af: zou die dit van Frank van het Hof hebben gezien die op dit moment na Ruud programma maakt ?
Ruud de Wild wist vanmiddag rond 17:30 uit zeer betrouwbare bron te melden dat Coen en Sander morgen gaan aankondigen te gaan stoppen, Coen zou naar Radio 10 gaan, Sander zou naar Veronica gaan en Frank Dane zou op de plek van Coen en Sander komen te zitten aldus Ruud.
Zou dat een bewustje zijn gezien zijn verleden/negatieve einde met 538 om dit op zender te gooien?
Ik vraag me dan gelijk af: zou die dit van Frank van het Hof hebben gezien die op dit moment na Ruud programma maakt ?
Dat laatste zou me niet verbazen. Maar Ruud zei vandaag dat het marktleider zijn mooi was, maar dat hij het jammer vond dat zijn 538 zo ten onder gaat.Michiel0345 schreef: ↑24 mei 2022 19:52 Interessant of opmerkelijk:
Oren open!
Zou Giel volgende week dinsdag ook gaan aankondigen dat het zijn laatste is?
-
Laatste voor zijn vakantie?