Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 27 nov 2021 15:20 Is er al iets duidelijk wat er op de plaats van Tineke komt op Radio5. Gaat dat radio2 programma nog verhuizen?
Bijzonder om dit in dit topic te bespreken ;-)

Vandaag hadden ze de jingles van Tineke nog op de radio.
jessica

Bericht door jessica »

Er gaan programma's verhuizen van Radio2 naar Radio5 zo gek is dat dus nog niet. Alleen nog niet bekend hoe het een en ander wordt ingevuld.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 27 nov 2021 20:08 Er gaan programma's verhuizen van Radio2 naar Radio5 zo gek is dat dus nog niet. Alleen nog niet bekend hoe het een en ander wordt ingevuld.
Welke programma’s gaan er verhuizen dan? Daar heb ik niets van mee gekregen. En het aantal programma’s dat kan verhuizen is toch al beperkt. Op Radio 2 zitten met name personality driven programma’s.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Romeo

Bericht door Romeo »

Phoenix schreef: 28 nov 2021 10:39

Welke programma’s gaan er verhuizen dan? Daar heb ik niets van mee gekregen. En het aantal programma’s dat kan verhuizen is toch al beperkt. Op Radio 2 zitten met name personality driven programma’s.
Staat van Stasse kan naar Radio5

Er hoeft er maar 1 te verhuizen om de nacht van RAdio2 meer ruimte te geven

Stasse naar 5
Emmely naar ma-do 20-22
Kimberly maar za-zo 10-12
Rick naar 00-03
Desire 3 -6
Henkjan2016

Romeo schreef: 28 nov 2021 10:51
Phoenix schreef: 28 nov 2021 10:39

Staat van Stasse kan naar Radio5

Er hoeft er maar 1 te verhuizen om de nacht van RAdio2 meer ruimte te geven

Stasse naar 5
Emmely naar ma-do 20-22
Kimberly maar za-zo 10-12
Rick naar 00-03
Desire 3 -6
Inderdaad, maar 5 zit ook vol. Of zou stefan tekenen voor het inleveren van 6 uur. Mocht hij op tinekeshow komen.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

5 heeft nog geen nachtprogrammering, dus daar is ook nog ruimte ;)
Henkjan2016

aapdedino schreef: 28 nov 2021 11:09 5 heeft nog geen nachtprogrammering, dus daar is ook nog ruimte ;)
Dat is inderdaad waar.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 28 nov 2021 10:57

Inderdaad, maar 5 zit ook vol. Of zou stefan tekenen voor het inleveren van 6 uur. Mocht hij op tinekeshow komen.
Dat het vol zit zegt niets, op Radio2 wordt ook zomaar geschoven en ontslagen of niet verlengd
Henkjan2016

Romeo schreef: 28 nov 2021 11:12
Henkjan2016 schreef: 28 nov 2021 10:57

Dat het vol zit zegt niets, op Radio2 wordt ook zomaar geschoven en ontslagen of niet verlengd
Klopt, maar zoals bekend staat radio 5 hier bekend als doorschuifstation. Dan moet er ruimte zijn.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 28 nov 2021 11:16

Klopt, maar zoals bekend staat radio 5 hier bekend als doorschuifstation. Dan moet er ruimte zijn.
Van Inkels contract werd niet verlengd. Dus het is even speculeren wie er eventueel plaats kan maken voor Stasse. Ik denk niet dat hij vier of vijf dagen radio gaat maken. De Staat wordt voorbereid door een grote groep erg jonge redactieleden die het voorbereidende werk doen en ik weet niet of ie dat budget krijgt op 5. En of hij wel zoveel dagen wil werken. Dus wie kan er weg of waar kun je schuiven?
Henkjan2016

Romeo schreef: 28 nov 2021 11:20
Henkjan2016 schreef: 28 nov 2021 11:16

Van Inkels contract werd niet verlengd. Dus het is even speculeren wie er eventueel plaats kan maken voor Stasse. Ik denk niet dat hij vier of vijf dagen radio gaat maken. De Staat wordt voorbereid door een grote groep erg jonge redactieleden die het voorbereidende werk doen en ik weet niet of ie dat budget krijgt op 5. En of hij wel zoveel dagen wil werken. Dus wie kan er weg of waar kun je schuiven?
Je hoeft mij niet te overtuigen, ik reageer enkel op de vanzelfsprekendheid die forumleden hier aan de kaart stellen, waarbij een move naar radio 5 altijd als eerste wordt voorgesteld. Ik blijf het bijzonder vinden dat een station dat het (heel) goed doet zo wordt benaderd/behandeld door de forumleden.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 28 nov 2021 11:28

Je hoeft mij niet te overtuigen, ik reageer enkel op de vanzelfsprekendheid die forumleden hier aan de kaart stellen, waarbij een move naar radio 5 altijd als eerste wordt voorgesteld. Ik blijf het bijzonder vinden dat een station dat het (heel) goed doet zo wordt benaderd/behandeld door de forumleden.
Ik denk dat Radio5 aanvankelijk een eindstation was voor uitgerangeerde DJs met een levenslang vast contract maar het is met 6 procent marktaandeel ZONDER Fm allang geen sterfhuis meer en nu zal er gekeken worden hoe je nog meer luisteraars kunt krijgen.|

Ik denk dat Radio2 niet per se van Stasse af wil maar dat Radio5 Stasse in huis wil halen. Dit gaan we straks meer zien, populaire DJS van vroeger die Radio5 een mix van nostalgie en een fris geluid

Frits Spits daar schakelen mensen voor in
Denk dat voor Stasse ook geldt als hij verhuist naar 5

Radio5 heeft nu gewoon voldoende marktaandeel wensen te kunnen hebben, het is niet meer de zender van Henk Mouwe
jessica

Bericht door jessica »

Ik denk dat Stasse 2 programma's in het weekend zaterdag en zondag gaat maken op Radio5. Misschien nog een avond programma op vrijdag erbij. Hij zal dus waarschijnlijk 4 tot 6 uur programma's (denk zelf 4 uur) gaan maken. Dus wel minder dan nu op Radio2. Maar hij doet ook voice overwerk en is nog bij Tv programma's betrokken. Zo komt er ruimte op radio2. Daar gaan nog een aantal programma's en presentatoren verschuiven.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nou, hier wordt wel geroepen Stefan Stasse naar radio 5. Daarvan wordt best vaak gezegd dat hij daar persoonlijk ook niet zo veel zin in heeft, hij wil daarom graag bij radio 2 blijven. Om die reden zijn andere transfers natuurlijk ook niet uitgesloten, Stasse naar Veronica?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 28 nov 2021 12:10 Ik denk dat Stasse 2 programma's in het weekend zaterdag en zondag gaat maken op Radio5. Misschien nog een avond programma op vrijdag erbij. Hij zal dus waarschijnlijk 4 tot 6 uur programma's (denk zelf 4 uur) gaan maken. Dus wel minder dan nu op Radio2. Maar hij doet ook voice overwerk en is nog bij Tv programma's betrokken. Zo komt er ruimte op radio2. Daar gaan nog een aantal programma's en presentatoren verschuiven.
Maar welke programma’s verschuiven er nu van Radio 2 naar Radio 5, zoals je eerder aangaf?

Ik lees nu vooral hersenspinsels en een hoop aannames.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie