Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Ikbenroy

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Ikbenroy »

Rob Stenders kent RTL nog goed uit een eerdere periode en toen hadden ze hem alle vrijheid gegeven die hij maar wilde met zijn ochtendshow. Dus zie ik voor een vertrek bij Veronica geen enkele redenen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ruud de Wild keert maandag weer terug op NPO Radio 2. Samen met Evi Hanssen, Gijs Hakkert en Vivienne van den Assem gaat hij van maandag tot en met donderdag De Wild in de middag maken tussen 16:00 en 18:00 uur.

Hij vormt samen met Evi Hanssen, Gijs Hakkert en Vivienne van den Assem het nieuwe team in het KRO-NCRV middagprogramma van 16.00 tot 18.00 uur bij NPO Radio 2.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Een kleine aanvulling: volgens het nieuwsbericht van NPO Radio 2 gaan Evi en Vivienne elkaar afwisselen als sidekick en zijn Ruud en Gijs er elke dag.
jessica

Bericht door jessica »

Evi Hanssen vind ik wel een leuke vrouw. Mis haar nog steeds bij Expeditie Robinson. Hoe ze is op de radio weet ik niet. Vivienne van den Assem ken ik niet.
SamH

Bericht door SamH »

En hiervoor zijn Thijs en Cielke er dus uitgegooid? :???: weet niet helemaal wat dit gaat worden. Heel fijn dat Ruud weer beter is maar vond de combi Eddy en Gijs eigenlijk echt leuker dan Ruud, zeker sinds het 'vernieuwde format' van hem.
jessica

Bericht door jessica »

SamH schreef: 01 okt 2021 10:45 En hiervoor zijn Thijs en Cielke er dus uitgegooid? :???: weet niet helemaal wat dit gaat worden. Heel fijn dat Ruud weer beter is maar vond de combi Eddy en Gijs eigenlijk echt leuker dan Ruud, zeker sinds het 'vernieuwde format' van hem.
Gijs deed het goed met Eddy, dus logisch dat hij blijft. Cielke heb ik eigenlijk nooit goed gevonden (eigen smaak). Thijs voegde ook niet heel veel toe. Dus ik begrijp dit wel. Als steeds maar 1 van de 2 er is wordt het in ieder geval iets overzichtelijker en rustiger in de studio.
Lex Dumol

Bericht door Lex Dumol »

Logisch dat Gijs Hakkert blijft. Heb het idee dat hij veel losser is geworden onder Eddy Keur.
Ik vond/vind het een leuk duo die elkaar leuk aanvulden en op elkaar ingespeeld waren.

Ben wel heel benieuwd hoe het programma van Ruud gaat worden met deze 2 nieuwe dames.
Laatst gewijzigd door Lex Dumol op 01 okt 2021 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
density1

Bericht door density1 »

Snap de keuze voor Vivienne niet. Ook weer vrindjes politiek zeker? Vind haar bij Boulevard, als ik dat wel eens voorbij zie komen hier, helemaal niets en veel te serieus. Dacht dat Ruud het over een hele andere boeg wilde gooien met zijn radioprogramma maar het lijkt me dat deze twee nieuwe ook meer van hetzelfde gaan zijn.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Vivienne heeft voor WNL tWNL op radio 2 gepresenteerd. Komt niet helemaal uit de boulevard-stal ;-)
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

density1 schreef: 01 okt 2021 11:00 Snap de keuze voor Vivienne niet. Ook weer vrindjes politiek zeker? Vind haar bij Boulevard, als ik dat wel eens voorbij zie komen hier, helemaal niets en veel te serieus. Dacht dat Ruud het over een hele andere boeg wilde gooien met zijn radioprogramma maar het lijkt me dat deze twee nieuwe ook meer van hetzelfde gaan zijn.
Waarom geldt het concept: 'laten we het eerst eens afwachten, een kans en tijd geven voor we oordelen' alleen voor Veronica/Rob Stenders?

Al het andere dat niet in je straatje past fik je direct af, vaak met (loze) aannames. Radio 1 onlangs, nu dit weer.

Vivienne heeft al eerder naast Ruud gezeten en daar leek een goede klik te zijn. Oa. met de Top 2000 zat ze naast hem. Daarnaast heeft ze inderdaad zelf ook radio-ervaring.

Ben benieuwd of er 'inhoudelijk' ook een verandering merkbaar is. Vanaf 4 oktober zal ie zeker weer wat vaker op Radio 2 staan tussen 16-18 om te ontdekken hoe of wat.
Janno

Bericht door Janno »

Ik ken Vivienne van den Assem alleen als actrice in de jeugdserie Zoop, waar mijn kinderen destijds naar keken. En ze doet iets bij Boulevard, begrijp ik. Geen idee hoe ze in een radioprogramma klinkt. Evi Hansen is leuk, dus dat zou goed moeten komen.
Laatst gewijzigd door Janno op 01 okt 2021 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
jessica

Bericht door jessica »

Ingebruik schreef: 01 okt 2021 11:49 Waarom geldt het concept: 'laten we het eerst eens afwachten, een kans en tijd geven voor we oordelen' alleen voor Veronica/Rob Stenders?
Natuurlijk eerst volgende week even luisteren. Kan best goed uitpakken.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 01 okt 2021 11:00 Snap de keuze voor Vivienne niet. Ook weer vrindjes politiek zeker? Vind haar bij Boulevard, als ik dat wel eens voorbij zie komen hier, helemaal niets en veel te serieus. Dacht dat Ruud het over een hele andere boeg wilde gooien met zijn radioprogramma maar het lijkt me dat deze twee nieuwe ook meer van hetzelfde gaan zijn.
density1 schreef: 13 sep 2021 11:25 laten we niet in aannames gaan verzanden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Janno schreef: 01 okt 2021 18:42 Ik ken Vivienne van den Assem alleen als actrice in de jeugdserie Zoop, waar mijn kinderen destijds naar keken. En ze doet iets bij Boulevard, begrijp ik. Geen idee hoe ze in een radioprogramma klinkt. Evi Hansen is leuk, dus dat zou goed moeten komen.
Ik ken Evi Hansen eigenlijk alleen van de videoclip van De Kraaien (Ik vind je lekker), maar ik begrijp dat ze weleens vaker op de Nederlandse tv is.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Presenteerde toch jaren Expedisie Robinson?
Plaats reactie