Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rutgrrr

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door rutgrrr »

Ikbenroy schreef: 22 sep 2021 21:00
DavyGer schreef: 22 sep 2021 12:14 Zolang de NPO bobo's maar hun zin hebben gehad en er in het bijzonder veel vrouwen in de programmering zitten maakt het allemaal niet uit. Vooral dat laatste doet het goed in Den Haag, en dat is het enige wat telt.
Wat is daar op tegen? Als een presentatrice goed in het gehoor klinkt?
Radio is een mannenmedium en vrouwen in de programmering is communisme. Snap dat dan.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Mawanella schreef: 23 sep 2021 14:12 Ik vind die programmering van R2 echt helemaal niks. :sad: -kots
De programma's waar ik best naar wil gaan luisteren zitten op onchristelijke tijden. -zzz
00:00 – 03:00 Van Inkels Choice – Jeroen van Inkel
02:00 – 04:00 RickvanV doet 2 – Rick van Velthuysen
00:00 – 02:00 Eddy’s Nachtwacht – Eddy Keur
07:00 – 10:00 Rinkeldekinkel – Jeroen van Inkel

Deze 3 heren verdienen veel betere tijden, voornamelijk op tijden wanneer ik niet slaap.
Alle uitzendingen kun je na beluisteren via de Radio 2 app of site.
Graag minder Kensington op de radio
Romeo

Bericht door Romeo »

rutgrrr schreef: 23 sep 2021 15:16
Radio is een mannenmedium en vrouwen in de programmering is communisme. Snap dat dan.
Taliban FM bevestigt dat! -smok
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Romeo schreef: 23 sep 2021 23:22
:D
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

DavyGer schreef: 24 sep 2021 07:29
Romeo schreef: 23 sep 2021 23:22
:D

Goed antwoord allen. ;-)
Romeo

Bericht door Romeo »

Als Rob Stenders dit zegt weet je wel hoe laat het is: die wil weer terug

“Marc was een van de redenen waarom we deze kant op gingen. We vonden het bij BNNVARA ook leuk”, aldus Rob, die eerder dit jaar de overstap maakte van NPO Radio 2 naar Radio Veronica."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 24 sep 2021 21:45 Als Rob Stenders dit zegt weet je wel hoe laat het is: die wil weer terug

“Marc was een van de redenen waarom we deze kant op gingen. We vonden het bij BNNVARA ook leuk”, aldus Rob, die eerder dit jaar de overstap maakte van NPO Radio 2 naar Radio Veronica."
Dat haal ik er niet uit. Je mist de bewegingsvrijheid binnen het station in je quote.
Hevoolst

Bericht door Hevoolst »

Henkjan2016 schreef: 24 sep 2021 22:03
Romeo schreef: 24 sep 2021 21:45 Als Rob Stenders dit zegt weet je wel hoe laat het is: die wil weer terug

Dat haal ik er niet uit. Je mist de bewegingsvrijheid binnen het station in je quote.
Na het bekend worden van het ontslag van Adriani vorige week heeft Stenders meteen gereageerd in de uitzending. Ik weet niet of het artikel van Radiofreak hierop gebaseerd is. Als hij opnieuw heeft gereageerd op het ontslag, zou je dat volgens mij als een signaal kunnen zien richting Talpa over de opvolger van Adriani. Als die niet hetzelfde comfort biedt, dan is de NPO voor Stenders een goed alternatief.
density1

Bericht door density1 »

Radiofreak haalt een quote aan van vorige week toen het net bekend werd. Dit is nu in een item gegoten. Ik haal er ook niet uit dat hij weer naar Radio 2 wil. Kortom: oud nieuws.
Romeo

Bericht door Romeo »

Het zinnetje bij de vara hadden we t ook naar ons zin spreekt boekdoelen

Dat gezegd hebbende, hoe zeer ik ook van Rob en zn Bonanza houdt ik hoop dat hij nu niet meteen wordt teruggehaald en al helemaal niet ten koste van Annemieke, Jeroen of Giel
Pot

Bericht door Pot »

Rob heeft gewoon een contract bij Veronica. Hij komt dus niet zomaar terug. Bovendien is er ook geen plek voor hem.
Oren open!
density1

Bericht door density1 »

Rob doet bij Veronica niet alleen programma, hij is daar ook nog eens 'de baas' samen met Carolien. Op basis van wat zou hij weer naar Radio 2 gaan dat is totaal niet het geval en geen spraken van. Laten we dit dus nu niet helemaal uit zijn verband trekken naar aanleiding van een simpele quote gemaakt in een radioprogramma.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 25 sep 2021 00:19 Rob doet bij Veronica niet alleen programma, hij is daar ook nog eens 'de baas' samen met Carolien. Op basis van wat zou hij weer naar Radio 2 gaan dat is totaal niet het geval en geen spraken van. Laten we dit dus nu niet helemaal uit zijn verband trekken naar aanleiding van een simpele quote gemaakt in een radioprogramma.
Klopt helemaal. Rob blijft gewoon bij Veronica. Daar kan hij prima samen met Carolien zijn gang gaan. Hij zal daar echt wel enige tijd de tijd krijgen om iets op te bouwen.

Ik begrijp dat Marc Adriani het niet eens was met het beleid. Maar dit houdt veel meer in dan Veronica. Misschien ging het wel om 538, Radio10 of Sky. Hij was baas van alle 4 de zenders.

Marc Adriani krijgt ook geen opvolger. Zijn taken worden nu in 2 gedeeld. Hoe precies is me niet duidelijk. Maar de directeuren van Sky, 538, Veronica en Radio10 hoeven geen verantwoording meer af te leggen aan deze nieuwe personen. Ze gaan nu direct verantwoording afleggen aan de hoogste RTV baas bij Talpa.

Hierarchisch gezien is er gewoon een laag tussenuit gesneden. Misschien is dit ook al een soort voorloper naar de fusie met RTL volgend jaar.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Stenders zegt hiermee niets vreemds of merkwaardigs. Uit deze opmerking, die hij maakte op de dag van de bekendmaking van het vertrek van Adriani, valt niet af te leiden dat Stenders weer wil vertrekken bij Talpa. Los daarvan vraag ik me af of een persoon als Stenders wel op zijn plek zit bij een grote, commerciële organisatie als Talpa. Stenders is blijkbaar erg gevoelig voor de mensen en het team dat hij om hem heen heeft. Zie eerder ook de reden van overgang van AVROTROS naar BNNVARA. Ik denk dat hij beter op zijn plek zou zijn bij een kleinere commerciële organisatie. Eigenlijk zoals Michiel Veenstra het nu doet bij/met Kink. Uiteindelijk denk ik dat Stenders zich binnen de grote RTL/Talpa organisatie erg ongelukkig gaat voelen. Zeker als Stenders geen verwantschap meer heeft met de persoon/personen boven hem.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo vergeet een onderdeel uit de het gesprek mee te nemen, het onderdeel waarin staat dat Rob helemaal niet weg gaat. Dat brengt deze discussie nu net op gang.

Quoten prima, maar dan wel graag alle context.
Plaats reactie