Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
aapdedino

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door aapdedino »

Mijn opmerkingen op de nieuwe programmering. Zie vooral pluspunten:
Heel fijn, Giel iedere avond. Maakte op vrijdag al een fijn programma +

Blij toe dat het liefdesprogramma op zondag verdwijnt. Platenpaleis is veel leuker +

Paul solo veel relaxter dan samen met Cielke +

Gelukkig niet iedere dag Wouter en Frank samen, zoals Patrick Kicken suggereerde +

En drie uur lang Albumshow vind ik wel wat (te) lang -

Wel bijzonder dat ze iemand uit de nacht van 3FM halen voor een andere omroep als ze daar werkt

Shay en Morad wisselen van BNNVARA naar AVROTROS. Dat vind ik ook nog wat gek klinken.
Romeo

Bericht door Romeo »

aapdedino schreef: 21 sep 2021 10:33

Shay en Morad wisselen van BNNVARA naar AVROTROS. Dat vind ik ook nog wat gek klinken.
Zal wel meer musicdriven worden, denk niet dat er nog veel gepraat gaat worden over seks
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 21 sep 2021 10:29
Henkjan2016 schreef: 21 sep 2021 10:27 Thomas weg? Hij had toch helemaal geen programma? Hij is enkel invaller.
Ja, maar ze noemen zijn show voor 3 weken dus wel THOMAS. Hij heeft dus 3 weken een eigen show
Goed punt
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Acchero schreef: 21 sep 2021 10:31 Zo ging het ook toen Marisa op de winkel moest passen
Marisa zat bij WNL een paar jaar op tWNL. Ik denk niet dat dit geheel overeenkomt.
density1

Bericht door density1 »

Pluspunt Giel die er op vooruit gaat. Maar voor de rest blijft het stil staan, en de veranderingen zijn met name rond en in het weekend. Eddy had wel een beter tijdslot verdiend na zoveel maanden succesvol in de middag. Dan ben je bij NH weg waar je een weekendprogramma had en wordt je afgescheept (uiteindelijk) met een programma in de nacht bij de NPO. Ik vind daar wat van...
Romeo

Bericht door Romeo »

Frank gaat er niet op achteruit, The BF Show was altijd al tijdelijk. Ben blij dat dat liefdesprogramma weggaat, dat sloeg echt nergens op. Platenpaleis lekker, gewoon 2 uur lang verzoekjes aanvragen, prima. Wie weet wordt het dan net zo breed als de Bonanza
Acchero

Bericht door Acchero »

Frank heeft uiteindelijk gewoon wat hij wil; minder uren op de radio om meer tijd met de kleine te besteden.
Als ik Wouter een beetje inschat denk ik dat een deel van Vinyl Friday meeverhuist naar W&F, hij vindt vinyl veel te leuk.
Ik vind dat Onesy iets prominenter had mogen staan dan 22-00 en dat Shay & Morad teveel credit krijgen nu.
Eddy op dit tijdstip vind ik wel iets hebben; hij houdt van nachtradio, en ik hoop dat hij een soort programma kan maken wat een legendarische status krijgt, juist omdat het maar 1 keer per week is. Iets waar mensen voor opblijven.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Romeo schreef: 21 sep 2021 10:02Ze draaien nu ook al niet de hele V15, je hoort de nieuwe binnenkomers, de stijgers en de nummer 1 en een classic en tips
Kan makkelijk als voorprogramma van Blokhuis
Zou niet te veel praten over programma's die je nooit luistert. Ze draaien alle vijftien platen in de V15 volledig en daarbij de nieuwe tips (+ een classic en één nummer uit de virtuele V15).
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wat een aanfluiting weer zeg. Typisch publieke omroep. Heb je Rick van V en dan zet je hem tussen 2 en 4 s nachts, terwijl Kimberley Dekker tussen 12 en 2 mag aanmodderen, natuurlijk enkel en alleen omdat ze vrouw is.
En hadden ze nou echt geen beter tijdslot voor Eddy Keur?! Ik kijk ook niet echt uit naar de comeback van Ruud de Wild.
En geef Van Inkel ook eens een plek in de dag programmering.
steef1973

Bericht door steef1973 »

woutertje en frankie 2 doodvermoeiende personen die heel erg in zichzelf geloven.
density1

Bericht door density1 »

Eens, ik vind er een soort Ekstra Weekend wannabe vibe in hun programma zitten. Dat mogen ze nu dus nog meer uitvergroten.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

steef1973 schreef: 21 sep 2021 11:14 woutertje en frankie 2 doodvermoeiende personen die heel erg in zichzelf geloven.
Treffend verwoord idd
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Vrijdagavond is het perfecte moment om die twee samen te zetten, goede keuze voor de zender. Ook Giel op de late avond is een schot in de roos denk ik zomaar. Alleen jammer dat Rick van Velthuysen niet een wat mooiere tijd heeft gekregen inderdaad.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Niks op aan te merken aan de doordeweekse programmering. Weekend: helemaal ruk, zeker het idee dat Eddy Keur maar 1 keer per week te horen is, nu dan maar afkicken met de middagshow die je Ruud idd niet zomaar kan laten afnemen. Dan die discoavond (Soul Night) een puberaal stel op 18-20 , wie verzint zoiets? Daar moet Corné Klijn dan het veld voor ruimen. Zal wel weer iets met verjonging zijn. Wout & Frank wordt weer de zoveelste Curry & Van Inkel 2.0.
density1

Bericht door density1 »

Ikbenroy schreef: 21 sep 2021 12:15 Wout & Frank wordt weer de zoveelste Curry & Van Inkel 2.0.
Geef ze nou niet te veel eer want die komen niet in de buurt zelfs van wat Curry & van Inkel ooit bereikt hebben op radio gebied voor dit land.
Plaats reactie