Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RadioFever

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door RadioFever »

RadioSjoerd schreef: 17 mei 2021 18:05
Netty schreef: 17 mei 2021 17:30 M.b.t. Eddy Keur, wat mij betreft zou het programma er op vooruit gaan als er niet constant van die vreselijk flauwe grappen en of opmerkingen gemaakt worden.
Het zou al een heel eind schelen als hij die lachknop niet meer indrukt, of die deurbel, het lijkt wel alsof hij met het geluidpaneel is verlijmd.
Vroeger ( uit Eddy Keur zijn tijd) had je Tros Kieskeurig met het Wrak van de Weg. Daarin zat een jingle " Die zien we nooit meer terug" ,waarna het wrak vermalen of plagewalst werd. Kan Eddy die jingle niet krijgen, hem 1x indrukken en vervolgens weer naar radio nh gaan?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

RadioFever schreef: 17 mei 2021 23:08
Netty schreef: 17 mei 2021 17:30 M.b.t. Eddy Keur, wat mij betreft zou het programma er op vooruit gaan als er niet constant van die vreselijk flauwe grappen en of opmerkingen gemaakt worden.
Het zou al een heel eind schelen als hij die lachknop niet meer indrukt, of die deurbel, het lijkt wel alsof hij met het geluidpaneel is verlijmd.
Vroeger ( uit Eddy Keur zijn tijd) had je Tros Kieskeurig met het Wrak van de Weg. Daarin zat een jingle " Die zien we nooit meer terug" ,waarna het wrak vermalen of plagewalst werd. Kan Eddy die jingle niet krijgen, hem 1x indrukken en vervolgens weer naar radio nh gaan?
Ik krijg lichtelijk de indruk dat je enkel op het forum lid geworden bent om Eddy Keur eens in de week te bashen.
RadioFever

Henkjan2016 schreef: 17 mei 2021 23:15

Ik krijg lichtelijk de indruk dat je enkel op het forum lid geworden bent om Eddy Keur eens in de week te bashen.
O nee hoor, heb ook wel over andere dingen een mening en lees graag mee maar als ik alleen al " goedemiddaggggg" hoor dan gaan mijn nekharen rechtovereind staan. Jammer, want de andere programma's, ook verschillen die best wel, heb ik niet zo snel de neiging om weg te zappen. Radio is itt tv niet een medium waar ik veel zap en vind het dan ook jammer ik die neiging heel sterk bij hem heb. Ugh ik heb gezegd....en zal me in het vervolg inhouden over Eddy :smile:
Henkjan2016

RadioFever schreef: 17 mei 2021 23:33

O nee hoor, heb ook wel over andere dingen een mening en lees graag mee maar als ik alleen al " goedemiddaggggg" hoor dan gaan mijn nekharen rechtovereind staan. Jammer, want de andere programma's, ook verschillen die best wel, heb ik niet zo snel de neiging om weg te zappen. Radio is itt tv niet een medium waar ik veel zap en vind het dan ook jammer ik die neiging heel sterk bij hem heb. Ugh ik heb gezegd....en zal me in het vervolg inhouden over Eddy :smile:
Je hoeft je niet in te houden, dat doen wij allemaal niet. Maar elke post was een tirade over Eddy. Dat valt snel op als je nog maar zo weinig posts hebt geplaatst. ;-) Hierbij miste ik je daadwerkelijke bijdrage aan het forum.

Maar wees gerust. Ikzelf heb radio 2 niet eens meer live aan, zo saai en gezapig vind ik het tegenwoordig. Qua muziek en qua presentatie. Voor mij zijn Eddy en Rick de enigen waar de radio op radio 2 nog voor aangaat. Strax als Ruud weer terug is, dan alleen nog maar voor de woongroep van Rick. Hoewel: Ik luister alles in de herhaling en dan heb je nooit meer uitschakelmomenten. Ze bieden deze service zelf aan :D Dat geldt idem dito voor de andere zenders, je kunt volgens mij je dag prima vol krijgen met terugluisteren. Mij lukt het heel goed.
RadioFever

Henkjan2016 schreef: 17 mei 2021 23:44
RadioFever schreef: 17 mei 2021 23:33

Je hoeft je niet in te houden, dat doen wij allemaal niet. Maar elke post was een tirade over Eddy. Dat valt snel op als je nog maar zo weinig posts hebt geplaatst. ;-) Hierbij miste ik je daadwerkelijke bijdrage aan het forum.

Maar wees gerust. Ikzelf heb radio 2 niet eens meer live aan, zo saai en gezapig vind ik het tegenwoordig. Qua muziek en qua presentatie. Voor mij zijn Eddy en Rick de enigen waar de radio op radio 2 nog voor aangaat. Strax als Ruud weer terug is, dan alleen nog maar voor de woongroep van Rick. Hoewel: Ik luister alles in de herhaling en dan heb je nooit meer uitschakelmomenten. Ze bieden deze service zelf aan :D Dat geldt idem dito voor de andere zenders, je kunt volgens mij je dag prima vol krijgen met terugluisteren. Mij lukt het heel goed.
Bedankt voor de tip, misschien moet ik na jaren geleden het linear tv kijken verlaten te hebben, ook anders radio gaan luisteren via " uitzending gemist". Kwestie van gewenning misschien :D
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Mag hopen dat Eddy een vast contract krijgt bij de KRONCRV en anders doet een andere omroep het wel, deze man is altijd al ondergewaardeerd geweest op de landelijke radio.
topradiofm

Bericht door topradiofm »

opvallend frank en emmely nemen samen wout2day over. Klinkt gezellig
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Ikbenroy schreef: 18 mei 2021 16:37
Mag hopen dat Eddy een vast contract krijgt bij de KRONCRV en anders doet een andere omroep het wel, deze man is altijd al ondergewaardeerd geweest op de landelijke radio.
Ben blij dat we in dit land het heel erg oneens met elkaar mogen zijn. Maar als KRONCRV Keur in zou willen lijven. Waar zou hij dan een programma moeten krijgen?

Ruud de Wild komt als het goed is terug. En ik ben daar dan heel blij mee, en dat is dan niet omdat ik de Wild zo geweldig vind.

Ik volg dit topic op de voet en voel helemaal mee met diegene die hier kritiek op Keur hebben. Kan er niets aan doen, krijg enorm de kriebels bij die man. Na een half uur Keur ben ik weer verdwenen naar een ander station.
Laatst gewijzigd door Stophoest op 18 mei 2021 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt kink- en stophoest.
Henkjan2016

Keur zou het ongeveer 3 maanden overnemen. Dus Ruud zal met een week of 3 wel weer terug zijn.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 18 mei 2021 21:55 Keur zou het ongeveer 3 maanden overnemen. Dus Ruud zal met een week of 3 wel weer terug zijn.
Keur zit er nu 40 dagen, dus 8 weken, een week of 3 a 4 idd

Maar Ruuds contract loopt na de zomer af, benieuwd of ie blijft
Lex Dumol

Bericht door Lex Dumol »

Ikbenroy schreef: 18 mei 2021 16:37

Helemaal met je eens. Eddy Keur zet een heerlijk programma neer! Ook leuk om de webcam er bij aan te hebben en hem aan het werk te zien.
powersfred

Bericht door powersfred »

Eddy Keur is een baas maar bovenal een personality. Heerlijke radio met smoelwerk. Gelukkig geen praatje - plaatje stijl. Van deze eenheidsworsten lopen er al teveel rond. Goede radio moet een beetje schuren en dat doet het bij Keur geregeld door te flauwe opmerkingen of het steeds terugkerende 'goedemiddag'. Niettemin wint het goede gevoel dat ik er als luisteraar aan overhoud het ruimschoots van die paar on-hebbedingen. Ik hoop van harte dat Eddy een vast contract krijgt en goed tijdslot als Ruud terugkeert.

Minder positief ben ik de laatste maanden over de ochtendshow van Jan-Willem Roodbeen. Voor hij dit tijdslot uiteindelijk kreeg was ik razend enthousiast en in den beginne van JW-start op ook. De laatste tijd wordt het voor mij storend door saaiheid ten top. Nog steeds die dobbelsteen, introrally etc. Ik vind de manier van presenteren van Jan-Willem best oké, het is geen 'hyperactieve flipperkast' maar ik beticht hem ervan een luie dj te zijn. Hij vernieuwd onvoldoende en lijkt het allemaal wel best te vinden. Daarbij lijkt het tandem Jan-Willem Jeroen wat uitgewerkt. Gezien de dalende luistercijfers zal er wat moeten gebeuren. Ik zou Staverman de ochtendshow laten doen en Jan-Willem het tijdslot van Staverman.
Henkjan2016

En dan zetten ze ook nog Annemieke tussen de 2 best beluisterde programma's van Radio 2 in.
Vragen om problemen? Of toch een sterke zet.
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 19 mei 2021 09:44 En dan zetten ze ook nog Annemieke tussen de 2 best beluisterde programma's van Radio 2 in.
Dat jij geen fan bent van Annemieke, betekent nog niet dat zij minder is. Staat niet voor niets bij de top 5 meest gewardeerde DJ's van Radio 2. Hoewel ik haar optreden, tot nu toe, nog niet al te overtuigend vind.

De middag met Ruud luisterde ik al niet meer de afgelopen maanden. Door Eddy Keur is vier uur een definitief wegzap moment geworden.
Oren open!
Henkjan2016

Pot schreef: 19 mei 2021 10:29
Henkjan2016 schreef: 19 mei 2021 09:44 En dan zetten ze ook nog Annemieke tussen de 2 best beluisterde programma's van Radio 2 in.
Dat jij geen fan bent van Annemieke, betekent nog niet dat zij minder is. Staat niet voor niets bij de top 5 meest gewardeerde DJ's van Radio 2. Hoewel ik haar optreden, tot nu toe, nog niet al te overtuigend vind.

De middag met Ruud luisterde ik al niet meer de afgelopen maanden. Door Eddy Keur is vier uur een definitief wegzap moment geworden.
Dit is een aanname. Ik had het erover om een succesvolle tandem uit elkaar te halen. Heeft niets met kwaliteiten van Annemieke te maken.
Plaats reactie