Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Janno schreef: 17 mei 2021 16:04 Ik luister zelfs al niet eens meer naar Jan-Willem start op wegens het songfestival. Het zal best belangrijk zijn voor veel mensen, maar ik vind de belangstelling over de top. Zelfs op radio 1 ontkom je er niet aan.
En de woordgrapjes van Jan Willem die 'erg grappig' zijn, trek ik nog moeilijk.

Overigens begint Radio 2 ook wel een flink aandeel Matijn Nijhuis te krijgen. Ik begrijp dat hij nieuwslezer is, maar die man heeft lijkt het in ieder programma een eigen rubriekje. Een dj verdwijnt na een uitzending. Matijn blijft zitten.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 17 mei 2021 16:26

Overigens begint Radio 2 ook wel een flink aandeel Matijn Nijhuis te krijgen. Ik begrijp dat hij nieuwslezer is, maar die man heeft lijkt het in ieder programma een eigen rubriekje. Een dj verdwijnt na een uitzending. Matijn blijft zitten.
Dat is al 4 jaar zo hoor.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Romeo schreef: 17 mei 2021 15:43 Radio2 komt de hele week vanuit Ahoy vanwege het songfestival

Radio2 doet vaker speciale weken vanaf locatie, zoals KWF en de Top2000, maar ik 'voel' zelf deze week niet, niet qua sfeer en niet qua urgentie. Sterker, het voelt best wel geforceerd en opgedrongen

Begrijpen jullie wat ik bedoel?
Het is gewoon niet jouw ding dat kan...

Het is een NPO feestje en in Nederland... dus ze pakken groots uit... logisch.. ach na de finale is het weer klaar en zijn we er weer vanaf
Romeo

Bericht door Romeo »

Pascal. K schreef: 17 mei 2021 16:41
Ik vind het songfestival prima, maar ze draven wmb wel wat door.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Romeo schreef: 17 mei 2021 16:48
Pascal. K schreef: 17 mei 2021 16:41
Ik vind het songfestival prima, maar ze draven wmb wel wat door.
Er zitten miljoenen in, o.a afkomstig van de NPO en AVRO TROS, dus logisch dat ze het uitbuiten .
Romeo

Bericht door Romeo »

Pascal. K schreef: 17 mei 2021 16:56
Er zitten miljoenen in, o.a afkomstig van de NPO en AVRO TROS, dus logisch dat ze het uitbuiten .
Natuurlijk is het logisch
Maar dat betekent nog niet dat het goede radio oplevert

Opvallend trouwens dat Edddy keur dan weer uit de studio komt. Als er 1 programma / DJ camp is
Netty

Bericht door Netty »

M.b.t. Eddy Keur, wat mij betreft zou het programma er op vooruit gaan als er niet constant van die vreselijk flauwe grappen en of opmerkingen gemaakt worden.
Henkjan2016

Romeo schreef: 17 mei 2021 16:40
Henkjan2016 schreef: 17 mei 2021 16:26

Dat is al 4 jaar zo hoor.
Klopt, maar ik heb het idee dat hij wel prominenter aanwezig is de laatste tijd.
Pot

Bericht door Pot »

Martijn als nieuwslezer vind ik sowieso vrij matig. Geen fijne stem vooral en praat ook wat zacht. Dan ben ik meer fan van de navigatie-stem van Carmen.
Oren open!
RadioSjoerd

Bericht door RadioSjoerd »

Netty schreef: 17 mei 2021 17:30 M.b.t. Eddy Keur, wat mij betreft zou het programma er op vooruit gaan als er niet constant van die vreselijk flauwe grappen en of opmerkingen gemaakt worden.
Het zou al een heel eind schelen als hij die lachknop niet meer indrukt, of die deurbel, het lijkt wel alsof hij met het geluidpaneel is verlijmd.
Romeo

Bericht door Romeo »

RadioSjoerd schreef: 17 mei 2021 18:05

Het zou al een heel eind schelen als hij die lachknop niet meer indrukt, of die deurbel, het lijkt wel alsof hij met het geluidpaneel is verlijmd.
Over verlijmen gesproken, eddy heeft op dat geluidsspanneel dat elke dj gebruikt en zn eigen batch kan inladen zodat elke dj weet wat bij welke kleur hoort heeft eddy briefjes geplakt met zijn geluidjes waardoor andere djs in de war raken
rocks

Bericht door rocks »

Romeo schreef: 17 mei 2021 21:25

Over verlijmen gesproken, eddy heeft op dat geluidsspanneel dat elke dj gebruikt en zn eigen batch kan inladen zodat elke dj weet wat bij welke kleur hoort heeft eddy briefjes geplakt met zijn geluidjes waardoor andere djs in de war raken
Was misschien achteraf geweest dat Paul en Cielke Ruud hadden vervangen zoals in de vakantie periodes enz.?
Henkjan2016

rocks schreef: 17 mei 2021 21:32

Was misschien achteraf geweest dat Paul en Cielke Ruud hadden vervangen zoals in de vakantie periodes enz.?
Keuze van Ruud, blijkbaar heeft hij die vrijheid gekregen.
Henkjan2016

Is dit nog steeds het geval, want die indruk kreeg ik niet uit de uitzending van Rick. Was meer dat hij iets onder een knop verwachtte en toen kreeg hij: wat een toestand van Martien Meiland. Maar dit was van korte duur voordat ze het gefixt hadden.
En als je als doorgewinterde radio 2-dj niet weet waar je eigen knoppen zitten (onder de briefjes) dan doe je naar mijn mening ook iets goed verkeerd.

Dat Eddy die briefjes nodig heeft snap ik dan weer wel, die zat er pas net.

Ps. En als Rick het bij 2-4 pas opmerkt, wat doen de andere DJs van 18-02 dan eigenlijk.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 17 mei 2021 21:38

Is dit nog steeds het geval, want die indruk kreeg ik niet uit de uitzending van Rick.

Ps. En als Rick het bij 2-4 pas opmerkt, wat doen de andere DJs van 18-02 dan eigenlijk.
Ik hoorde het vorige week weer ergens, niet van Rick maar weet niet wie wel

En niet iedereen gebruikt het soundboard. Als je slechts een paar geluidjes gebruikt, zoals de feesttoeter kan dat ook achter een van de groene snelknoppen. En Giel gebruikt zn eigen soundboard via zn eigen ipad.
Plaats reactie