Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 03 mei 2021 16:56 Dat gedweep met Edwin Evers op radio2 waar de ene single na de andere de hemel in wordt geprezen

Ben ik nou de enige die er gewoon geen reet aanvind?
Ik zie het ‘talent’ ook niet. Wellicht technisch goed, maar ik mis volledig de emotionele overdracht.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 03 mei 2021 17:57
Romeo schreef: 03 mei 2021 16:56 Dat gedweep met Edwin Evers op radio2 waar de ene single na de andere de hemel in wordt geprezen

Ben ik nou de enige die er gewoon geen reet aanvind?
Ik zie het ‘talent’ ook niet. Wellicht technisch goed, maar ik mis volledig de emotionele overdracht.
Ben al drie keer naar de Eversband in het theater geweest (dan spelen ze met name covers) en dat vind ik altijd geweldig.

Maar zijn solomateriaal vind ik ook niet heel bijzonder.

Denk dat de naam hier zeker meespeelt, en misschien ook wel het "gunnen". Al denk ik ook niet dat ze het zouden draaien als ze het écht bagger zouden vinden. Past immers prima in 't profiel van r2 zoals dat nu is.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 03 mei 2021 17:57
maar ik mis volledig de emotionele overdracht.
Precies dat, het komt totaal niet binnen
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Kijk eens aan ook radio 2 geeft aandacht aan het onbekende talent: coldplay.

Konden ze bij de publieke omroep nou écht niets beters verzinnen voor 2 zenders? Wat is hier publiek aan.
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 07 mei 2021 10:48 Kijk eens aan ook radio 2 geeft aandacht aan het onbekende talent: coldplay.

Konden ze bij de publieke omroep nou écht niets beters verzinnen voor 2 zenders? Wat is hier publiek aan.
Maar jij vult publiek als iets specifieks in. Waarvoor staat de Topsong? Volgens mij past het niet in je straatje, net als de meeste Nederlands(talig)e Topsongs.
Oren open!
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Het is toch wel raar dat een organisatie op 2 van haar zenders dezelfde plaat kiest.
Verschillende doelgroepen met eenzelfde topper van een plaat? Het is natuurlijk mogelijk, maar slim vind ik het allerminst.

Ze mogen van mij meer verschil brengen in hun profiel en aansluiten bij de doelgroep.

Maar begrijp ik goed dat er 2 commissies mee bezig zijn geweest om te bedenken dat deze plaat wel eens een topper kan zijn? Dan heb je de miljoenen aan staatssteun wel nodig inderdaad.
SB92

Bericht door SB92 »

Henkjan2016 schreef: 07 mei 2021 11:36 Het is toch wel raar dat een organisatie op 2 van haar zenders dezelfde plaat kiest.
Verschillende doelgroepen met eenzelfde topper van een plaat? Het is natuurlijk mogelijk, maar slim vind ik het allerminst.

Ze mogen van mij meer verschil brengen in hun profiel en aansluiten bij de doelgroep.

Maar begrijp ik goed dat er 2 commissies mee bezig zijn geweest om te bedenken dat deze plaat wel eens een topper kan zijn? Dan heb je de miljoenen aan staatssteun wel nodig inderdaad.
Het DJ-overleg een miljoenenslurpende commissie noemen vind ik wel vrij grappig.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

SB92 schreef: 07 mei 2021 12:29
Henkjan2016 schreef: 07 mei 2021 11:36 Het is toch wel raar dat een organisatie op 2 van haar zenders dezelfde plaat kiest.

Het DJ-overleg een miljoenenslurpende commissie noemen vind ik wel vrij grappig.
Je hebt dat item bij Gerard Ekdom toch wel gezien? Die dj's zitten in een massief gouden ruimte, waar butlers de duurste champagne die er te krijgen is serveren. Ziet de DJ het als bocht dan gaat de fles zo uit het raam. Verder wordt de catering verzorgd door restaurants met meerdere michellinsterren en wordt er gegeten op gouden servies.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

DavyGer schreef: 07 mei 2021 12:38
SB92 schreef: 07 mei 2021 12:29

Je hebt dat item bij Gerard Ekdom toch wel gezien? Die dj's zitten in een massief gouden ruimte, waar butlers de duurste champagne die er te krijgen is serveren. Ziet de DJ het als bocht dan gaat de fles zo uit het raam. Verder wordt de catering verzorgd door restaurants met meerdere michellinsterren en wordt er gegeten op gouden servies.
Zo pijnlijk om te zien. Ik dacht: doe normaal joh, je kunt toch ook gewoon bij de baas op kantoor vergaderen over zoiets? Neem je er nog een kroketje of frikandelletje bij, klaar. Maar nee, kreeften en kaviaar in luxe ruimtes.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Baalkabaal, wat zit er onder de massief gouden schaal was wel een leuk item.
SB92

Bericht door SB92 »

Haha
Herman ven Schippers

Dit vind ik dus precies het probleem met Carolien. Vrijdagmiddag en dan mikt ze er een Tame Impala albumversie van acht minuten in. In die tijd kun je ook drie liedjes draaien waardoor ik zin krijg in het weekend, ipv dit experimentele gedreutel. Is smaak, weet ik. Maar toch.
SB92

Bericht door SB92 »

Herman ven Schippers schreef: 07 mei 2021 14:42 Dit vind ik dus precies het probleem met Carolien. Vrijdagmiddag en dan mikt ze er een Tame Impala albumversie van acht minuten in. In die tijd kun je ook drie liedjes draaien waardoor ik zin krijg in het weekend, ipv dit experimentele gedreutel. Is smaak, weet ik. Maar toch.
Het lijkt 3FM wel.
Herman ven Schippers

SB92 schreef: 07 mei 2021 14:45
Herman ven Schippers schreef: 07 mei 2021 14:42 Dit vind ik dus precies het probleem met Carolien. Vrijdagmiddag en dan mikt ze er een Tame Impala albumversie van acht minuten in. In die tijd kun je ook drie liedjes draaien waardoor ik zin krijg in het weekend, ipv dit experimentele gedreutel. Is smaak, weet ik. Maar toch.
Het lijkt 3FM wel.
Ik snap deze niet?
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Smaken verschillen.
Ik heb genoten van Tame Impalma
"Let it happen" Herman 😉🤘
Graag minder Kensington op de radio
Plaats reactie