Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Durashift schreef: 17 apr 2021 21:45
Romeo schreef: 17 apr 2021 14:32 Ik erger me dood aan de Topsongs, bijna allemaal doodsaaie Nederpop
Na Alain Clark en Blof nu een week lang Bakermat. (..)
Blijft allemaal een kwestie van smaak. Ik pruim juist Alain en Blof wel.

Stefan Stasse zou zijn eigen programma gewoon weer eens single moeten maken en skip die sidekick.
Fan van Emmely ben ik nog niet.

Paul Rabbering heeft een rustige toon van spreken. Wellicht dat dit bij sommige forumleden in het brein de term saai triggert?
Juist doordat zijn spreeks een afgerond geheel zijn heeft hij wel wat te vertellen. Doet zijn spelshow ook leuk.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Rudy vind ik wel een goede samentrekking van Ruud en Eddy. :D
Ik ben een van die forumleden die hem saai vind. Dat heeft niets met zijn toon te maken, maar enkel met het niet ge-entertained te worden. Radio staat voor mij voor entertainment, het moet iets extra’s geven dan behang. Ik ben op zoek naar energie, verrast worden door bijzondere denkpatronen en humor. Dat brengen de eerder aangegeven DJs niet. Hoewel Annemieke dit bij de Staat wel doet, dus ze kan het wel.
Durashift

Bericht door Durashift »

^^^ ieder zo zijn voorkeuren. Als het niet bij je past, dan is het dat. Maar, ik lees het dan toch vooral als kritiek én dat radio2 maar moet veranderen om jou van energie te voorzien.

Voor bijzondere denkpatronen kan ik mij prima bij radio 1 vermaken.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Durashift schreef: 17 apr 2021 22:25 ^^^ ieder zo zijn voorkeuren. Als het niet bij je past, dan is het dat. Maar, ik lees het dan toch vooral als kritiek én dat radio2 maar moet veranderen om jou van energie te voorzien.

Voor bijzondere denkpatronen kan ik mij prima bij radio 1 vermaken.
Zie het zoals je het wilt zien. Ik reageer enkel op je voorzet, dat het wellicht aan de rustige toon van zijn spreken ligt. Ik reageer daar enkel op dat dit niet mijn ervaring van saai is. Ik heb al eerder aangegeven dat ik momenteel enkel wordt uitgedaagd door Rick en Eddy. De rest vind ik erg saai geworden, waar eerder Gerard Ekdom, Ruud de Wild (niet in de laatste maanden overigens), Rob Stenders en Marc Adriani ook voor uitdaging en entertainment zorgden.

De jas is wel erg uitgedaan qua entertainment.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ik zou er voor pleiten om Rick van Velthuysen naar de dagprogrammering te halen doordeweeks. Ik had hem graag gehoord op de plaats van Stenders tussen 14:00 u en 16:00 u. Binnenkort is saaie Gijs daar te horen. Niet dat Gijs van mij weg moet maar ik had hem in het weekend geprogrammeerd. Rick is te goed voor het nachttijdslot. Deze man ademt radio en klinkt nog zo energiek. En dan Stasse. Geweldige presentator maar past niet meer bij de zender vind ik. Ik zie Emmely binnenkort wel naar dat tijdslot verhuizen. Bovendien is Stasse er al vaak niet wat ongetwijfeld met zijn gezondheid heeft te maken.
Romeo

Bericht door Romeo »

Was mooi om te zien wat voor reacties Rick kreeg toen hij Van Inkels Cjoice deed
Hij gaf toe dat mensen hem zien als one trick pony maar hij zei dat hij een middagshow ook weer anders zou doen
Ik had m wel De Wild willen horen waarnemen
Pot

Bericht door Pot »

Moorkop schreef: 17 apr 2021 22:57 Ik zou er voor pleiten om Rick van Velthuysen naar de dagprogrammering te halen doordeweeks. Ik had hem graag gehoord op de plaats van Stenders tussen 14:00 u en 16:00 u. Binnenkort is saaie Gijs daar te horen. Niet dat Gijs van mij weg moet maar ik had hem in het weekend geprogrammeerd. Rick is te goed voor het nachttijdslot. Deze man ademt radio en klinkt nog zo energiek. En dan Stasse. Geweldige presentator maar past niet meer bij de zender vind ik. Ik zie Emmely binnenkort wel naar dat tijdslot verhuizen. Bovendien is Stasse er al vaak niet wat ongetwijfeld met zijn gezondheid heeft te maken.
Gijs wil ik echt niet saai noemen. Juist té enthousiast.
Emmely past het beste bij een programma met een 'doel', zoals ze de Top 2000, Bureau de Wilt of De Staat deed. Haar huidige programma vind ik nietszeggend. Ook de invalbeaurt van Gijs 2.0 vond ik erg matig. Laat haar inderdaad 's avonds radio maken.

Emmely naar de late avond met een programma met een doel/goede (inhoudelijke) invulling. Giel op Emmely's plek. Rick wat vroeger naar de ochtend (4-6u). Talent (jongens van Wildgroei?) naar 2-4u. Open plekken opgevuld.
Het is allemaal niet zo lastig. :D
Oren open!
Durashift

Bericht door Durashift »

Moeten de mannen van Wildgroei nog wel een beetje aan de samenwerking werken. Van de week kwam de ene ff niet uit zijn woorden, nam de ander het direct over en vervolgens nam hij de leiding in de andere spreeks.

Ik moet er nog even aan wennen, zie het niet dat wat hier over hun geschreven wordt (talent, kwaliteit).
Romeo

Bericht door Romeo »

De jongens van Wldgroei hebben de laatste weken met Giel vervangen echt laten zien een show te kunnen dragen, het is druk publiek tussen 4 en 6, maar ze halen probleemloos de ene na de andere luisteraar in de uitzending. Dat is iets wat Timur bv niet kan, die produceerde zijn programmas dagen van te voren en liet zijn producer met zogenaamde spontane inbellers de boel doorspreken

Ik zou Jeroen en Evert eens op de vrijdagavond willen horen

Verder heb ik t idee dat Wouter muurvast zit met zn show. De items zijn in drie jaar onveranderd, het klinkt sleets. Ik hoor er geen uitdaging meer in en wellicht staat hij open voor een ander avontuur.

Nou is 1800-2000 een vrij lastig tijdslot, het is spitsuur in de meeste gezinnen, bij de Staat kun je er voor gaan zitten met koffie, met De Wild gaat iedereen naar huis. De muziek is ook op zn saaist tijdens deze uren.

Wouter lijkt me meer in zn element als ie de middagshow doet, of de lunch of de ochtend of een vrjdagavondspecial. Maar meer dan invallen lijkt me dat er geen ruimte voor is.

Zou Rob hem willen hebben voor Veronica waar hij een meer muziekdriven programma zou kunnen maken?
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Romeo schreef: 18 apr 2021 02:15 De jongens van Wldgroei hebben de laatste weken met Giel vervangen echt laten zien een show te kunnen dragen, het is druk publiek tussen 4 en 6, maar ze halen probleemloos de ene na de andere luisteraar in de uitzending. Dat is iets wat Timur bv niet kan, die produceerde zijn programmas dagen van te voren en liet zijn producer met zogenaamde spontane inbellers de boel doorspreken

Ik zou Jeroen en Evert eens op de vrijdagavond willen horen

Verder heb ik t idee dat Wouter muurvast zit met zn show. De items zijn in drie jaar onveranderd, het klinkt sleets. Ik hoor er geen uitdaging meer in en wellicht staat hij open voor een ander avontuur.

Nou is 1800-2000 een vrij lastig tijdslot, het is spitsuur in de meeste gezinnen, bij de Staat kun je er voor gaan zitten met koffie, met De Wild gaat iedereen naar huis. De muziek is ook op zn saaist tijdens deze uren.

Wouter lijkt me meer in zn element als ie de middagshow doet, of de lunch of de ochtend of een vrjdagavondspecial. Maar meer dan invallen lijkt me dat er geen ruimte voor is.

Zou Rob hem willen hebben voor Veronica waar hij een meer muziekdriven programma zou kunnen maken?
De vrijdag 18-20 een lastig tijdslot? Spitsuur in de meeste gezinnen? In wat voor wereld leef jij dan. Dat is een machtig tijdslot om een knallende show neer te zetten voor bij de VrijMiBo.
Romeo

Bericht door Romeo »

WinnaarRadioring2023 schreef: 18 apr 2021 12:26
De vrijdag 18-20 een lastig tijdslot? Spitsuur in de meeste gezinnen? In wat voor wereld leef jij dan. Dat is een machtig tijdslot om een knallende show neer te zetten voor bij de VrijMiBo.
Ik nee/aan dat het duidelijk was dat ik het had over Wout2Day en niet VinylFriday. Maar anders, ter verduidelijking, ik had het over Wout2Day, die items heeft (Vinyl Friday niet)

Overigens is er al een jaar geen vrimibo meer. Maar dat terzijde/
Netty

Bericht door Netty »

Weet iemand of er plannen zijn voor een ander programma tussen 12- 14 op de zondagen ? M.i heeft de love show of hoe het ook mag heten heel weinig toegevoegde waaarde. Er moet toch wel iets leukers met meer energie te verzinnen zijn.
topradiofm

Bericht door topradiofm »

ik vind het programma van wouter heerlijk om naar te luisteren
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Romeo schreef: 18 apr 2021 12:34
WinnaarRadioring2023 schreef: 18 apr 2021 12:26
Ik nee/aan dat het duidelijk was dat ik het had over Wout2Day en niet VinylFriday. Maar anders, ter verduidelijking, ik had het over Wout2Day, die items heeft (Vinyl Friday niet)

Overigens is er al een jaar geen vrimibo meer. Maar dat terzijde/
Oh, ok. Dan had ik het verkeerd begrepen.

Maar als er al een jaar geen VrijMiBo is, wat doe ik dan op vrijdagmiddag na het werk.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

topradiofm

Bericht door topradiofm »

Zeker ziet er leuk uit 👍
Plaats reactie