Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 13 apr 2021 15:29
Henkjan2016 schreef: 13 apr 2021 15:25 Kan het niet gewoon een geintje zijn?
Nee, ik zag de beelden erbij, hij kon echt niets meer vinden, maar hij wist niet waar t van kwam. Of wie t had gedaan
En toch was het Eddy? ;-)
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Romeo schreef: 13 apr 2021 11:32
Durashift schreef: 13 apr 2021 09:13
Gisteravond nét de afsluiter bij Eddy geluisterd..( gesprek met Wouter vd Goes) en ik viel in een flauwe mop.. ( nog flauwer als bij van Someren).
Ik had al wel weer gegeten en gedronken.

Eddy kan niet doseren. Heeft hij een zwaar gesprek over iemand die een leven heeft gered in zee maar dat er wel een ander was omgekomen, sluit hij af met een mop over een schoonmoeder in zee. Je moet ook weten wanneer iets gepast is en niet

En hij valt in herhaling met zn grappen, paar keer de waarzegger je ziet er beter uit dan vorige week grap gehoord
De flauwe mop heb ik gemist, het gesprek zelf vond ik wel prima. Maar wel weer Eddy being Eddy met zo'n grapje over een schoonmoeder. Vorige week ook al gezegd hier, dat is hij echt niet nodig imo.
Henkjan2016

Romeo schreef: 13 apr 2021 15:21 Iets anders (leuk om terug te luisteren)

Rick van Velthuyzen was vannacht uitermate geïrriteerd door Eddy Keur.
Ze hebben zon soundboard met gekleurde knopjes en elke DJ kan dan zijn eigen batch met geluidjes en jingles inladen. Daardoor weet DJ A dat linksboven zijn feesttoeter zit, Rick heeft daar de tentrits enz.

Maar Eddy Keur heeft dus brutaal het hele systeem veranderd, en zijn eigen naamgeluidjes opgeschreven en de knopjes veranderd en hoe het heet enzo. Dus ook met zijn eigen geluidjesbatch klopte er niets meer van.

Zit in t begin van de show
Nou ik heb geluisterd. Ze verdenken Eddy inderdaad. Maar uitermate geirriteerd? Dat haal ik er echt niet uit en het komt in de verste verte niet in de richting van irritatie, eerder verbazing.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Snel die man weer terugsturen naar Radio NH !
RadioFever

Bericht door RadioFever »

Noordzee schreef: 14 apr 2021 12:46 Snel die man weer terugsturen naar Radio NH !
Ik lees al een aantal jaren mee op dit forum en volg de vaak interessante discussies. Had soms de behoefte om te reageren maar tot nu toe niet van gekomen.

Ik ben het eens dat Eddie Keur wellicht bij Radio NH beter tot z'n recht komt, ik vind hem voor radio 2 compleet ongeschikt. Als ik om 4 uur de vooraankondiging hoor dan weet ik niet hoe snel ik een andere zender op moet zoeken en dat terwijl ik vrijwel nooit van zender switch.
Ik vind Eddie een typetje spelen, een beetje Tom Mulder ( "Hallo tommie Mulder, nr 33..is dat je leeftijd hahaha of een prijzenaankondigstem bij de Willem Ruis lottoshow o.i.d.) eigenlijk radio 2 onwaardig. Zijn stem en manier van presenteren irriteert gewoon.
Ik heb een beetje in mijn omgeving rond gevraagd en er waren best wel veel mensen het met mij eens. Hij probeert een soort van mislukte jaren 80 show op te voeren. Mijn stille hoop is dan ook dat hij nog voor het herstel van Ruud vervangen zal worden (er loopt volgens mij genoeg talent rond bij radio 2 :D )
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Ik ben het met je eens Radio Fever. Ik vind het totaal niet op de zender passen.
Maar het is zo over the top dat ik moet bekennen dat ik af en toe toch luister. En dan denk ik steeds: "hij gaat toch niet die belegen grap maken, hoop ik?" En ja hoor!!🤣
Ergernis kan ook weleens leuk zijn, maar een vast luisteraar zal ik nooit worden...
RadioFever

Bericht door RadioFever »

Taco Zip schreef: 15 apr 2021 16:29 Ik ben het met je eens Radio Fever. Ik vind het totaal niet op de zender passen.
Maar het is zo over the top dat ik moet bekennen dat ik af en toe toch luister. En dan denk ik steeds: "hij gaat toch niet die belegen grap maken, hoop ik?" En ja hoor!!🤣
Ergernis kan ook weleens leuk zijn, maar een vast luisteraar zal ik nooit worden...
Nee, klopt, humor hoort ook zeker thuis op de radio. Maar dan liever een actuele grap als een mop uit de jaren 60(?) die al ver is uitgekauwd.
Henkjan2016

Vergeleken bij Paul, Annemieke en enkele andere saaie grijze muizen vind ik het heerlijk. Energieke radio. Rick luistert ook zo heerlijk weg. Radio is voor mij entertainment.
castmember

Bericht door castmember »

Henkjan2016 schreef: 15 apr 2021 18:46Vergeleken bij Paul, Annemieke en enkele andere saaie grijze muizen vind ik het heerlijk. Energieke radio. Rick luistert ook zo heerlijk weg. Radio is voor mij entertainment.
Agree to disagree op dit punt :)

Ik vind zijn manier van radiomaken nog rommeliger dan die van Ruud, een gast komt om te praten over een onderwerp en het onderwerp komt niet aan bod omdat Rudy zoveel vormgeving, jingles, instartjes of onzin klaar heeft staan dat de gast verzuipt. Het is een manier van radio maken maar ik vind het persoonlijk Radio 2 onwaardig. Een zender die zegt dat de muziek en actualtiteit moet spreken, naja, dat hoor je bij Rudy niet terug, terwijl ik echt wel geloof dat hij een groot muzikaal hart heeft.

Daarin luister ik liever naar Annemieke of Paul, waarbij ik vind dat Paul het stoffige wel redelijk van zich af heeft geslagen en intussen ook wel een rake mening kan broadcasten, grote verschil is dat een spreek in zijn programma een kop, midden en staart heeft. Waarbij Rudy nog nooit van die onderdelen heeft gehoord. Ruud heeft daar overigens net zo'n grote moeite mee naar mijn mening.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
basroggel

Bericht door basroggel »

castmember schreef: 16 apr 2021 09:51
Henkjan2016 schreef: 15 apr 2021 18:46Vergeleken bij Paul, Annemieke en enkele andere saaie grijze muizen vind ik het heerlijk. Energieke radio. Rick luistert ook zo heerlijk weg. Radio is voor mij entertainment.

Ik vind zijn manier van radiomaken nog rommeliger dan die van Ruud, een gast komt om te praten over een onderwerp en het onderwerp komt niet aan bod omdat Rudy zoveel vormgeving, jingles, instartjes of onzin klaar heeft staan dat de gast verzuipt. Het is een manier van radio maken maar ik vind het persoonlijk Radio 2 onwaardig. Een zender die zegt dat de muziek en actualtiteit moet spreken, naja, dat hoor je bij Rudy niet terug, terwijl ik echt wel geloof dat hij een groot muzikaal hart heeft.

Daarin luister ik liever naar Annemieke of Paul, waarbij ik vind dat Paul het stoffige wel redelijk van zich af heeft geslagen en intussen ook wel een rake mening kan broadcasten, grote verschil is dat een spreek in zijn programma een kop, midden en staart heeft. Waarbij Rudy nog nooit van die onderdelen heeft gehoord. Ruud heeft daar overigens net zo'n grote moeite mee naar mijn mening.
Huh, ik ga er vanuit dat je met Rudy Eddy bedoelt? :p
In dat geval wel met je eens, Eddy heeft extreem veel jingletjes tussendoor, ook tijdens interviews
Henkjan2016

Je kunt vinden dat Paul inmiddels een rake mening heeft, maar dat neemt niet weg dat zijn show gewoon saai is. Ik heb het idee dat ik niet de enige ben hierin.

Annemieke en Paul (en ook Giel) hebben de neergang van 3fm niet kunnen keren, dus naar mijn zijn ze niet de radio-2-toekomst waar de radio 2-luisteraar overdag op zitten te wachten.
castmember

Bericht door castmember »

basroggel schreef: 16 apr 2021 10:11

In dat geval wel met je eens, Eddy heeft extreem veel jingletjes tussendoor, ook tijdens interviews
Ja klopt, sorry, stom!

Henkjan2016 schreef: 16 apr 2021 10:25 Je kunt vinden dat Paul inmiddels een rake mening heeft, maar dat neemt niet weg dat zijn show gewoon saai is.
Tja, ik herhaal, daarin verschillen we van mening, en dat jij en anderen die mening niet delen wil niet zeggen dat het opeens een feit is geworden, het is gewoon een andere mening.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Henkjan2016

castmember schreef: 16 apr 2021 10:40
basroggel schreef: 16 apr 2021 10:11

Ja klopt, sorry, stom!

Henkjan2016 schreef: 16 apr 2021 10:25 Je kunt vinden dat Paul inmiddels een rake mening heeft, maar dat neemt niet weg dat zijn show gewoon saai is.
Tja, ik herhaal, daarin verschillen we van mening, en dat jij en anderen die mening niet delen wil niet zeggen dat het opeens een feit is geworden, het is gewoon een andere mening.
Klopt, het is een mening.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Ik vind Frank van t Hof leuk voor in het weekend maar voor de rest... denk ik dat Gijs hier meer inderdaad meer voor geknipt is.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Henkjan2016 schreef: 16 apr 2021 10:25 Je kunt vinden dat Paul inmiddels een rake mening heeft, maar dat neemt niet weg dat zijn show gewoon saai is. Ik heb het idee dat ik niet de enige ben hierin.

Annemieke en Paul (en ook Giel) hebben de neergang van 3fm niet kunnen keren, dus naar mijn zijn ze niet de radio-2-toekomst waar de radio 2-luisteraar overdag op zitten te wachten.
Ik vond Paul in het GlazenHuis altijd verrassend leuk. Eenmaal terug op de reguliere zender, viel ik vaak weer in slaap. Het is het allemaal net niet bij Paul voor mijn gevoel, in een goede line-up is prima, maar in een neerwaartse spiraal is Paul een van de eersten waar ik me ontzettend aan ga storen. Naast Gijs natuurlijk. Maar daar stoor ik me ook aan wanneer de line-up prima is.
Plaats reactie