Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door RealSunchaser »

Ik wed dat John de Mol graag Ruud de Wild weer op Talpa wil. Ik denk dat dat vrijdagmiddag experiment met Olcay wel tot een deal komt.
VoeJoe

Bericht door VoeJoe »

RealSunchaser schreef: 08 mar 2021 14:48 Ik wed dat John de Mol graag Ruud de Wild weer op Talpa wil. Ik denk dat dat vrijdagmiddag experiment met Olcay wel tot een deal komt.
-smok Hij zal het dan eerder kopiëren en invullen met andere poppetjes
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ruud is populair en zn vriendin werkt bij talpa

dat ze 5 jaar geleden niet leuk uit elkaar gingen was zakelijk
Romeo

Bericht door Romeo »

Op de Radio2 Website kun je alles vanaf 2017 terugluisteren. Tenminste, kon...

Vanaf 2017 tot en met december 2020 zijn alle Platenbonanza's en One Night Stenders verdwenen, en heel gek, alle Gijs 2.0's ook

Tijdelijke glitch of bewust?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 09 mar 2021 15:45 Op de Radio2 Website kun je alles vanaf 2017 terugluisteren. Tenminste, kon...

Vanaf 2017 tot en met december 2020 zijn alle Platenbonanza's en One Night Stenders verdwenen, en heel gek, alle Gijs 2.0's ook

Tijdelijke glitch of bewust?
Ligt aan de databasebeheerder, die maakt er een potje van. Net als op 3fm. Ik vermoed dat de shows hetzelfde ID gehouden hebben, maar een andere naam hebben gekregen. Dan is de oude naam niet meer vindbaar, omdat Platenpaleis nu aan dat ID gekoppeld is.

Wellicht een beetje technisch verhaal, maar samenvattend: Bij de opbouw van de website is de oorspronkelijke link waarschijnlijk verbroken door het koppelen van de nieuwe naam van aan oorspronkelijke ID. Dit vond ook al plaats bij de Avonturen van Mark op 3fm. Die zijn ook niet meer terug te vinden.

Geen opzet, pure onkunde.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 09 mar 2021 17:59

Ligt aan de databasebeheerder, die maakt er een potje van. Net als op 3fm. Ik vermoed dat de shows hetzelfde ID gehouden hebben, maar een andere naam hebben gekregen. Dan is de oude naam niet meer vindbaar, omdat Platenpaleis nu aan dat ID gekoppeld is.

Wellicht een beetje technisch verhaal, maar samenvattend: Bij de opbouw van de website is de oorspronkelijke link waarschijnlijk verbroken door het koppelen van de nieuwe naam van aan oorspronkelijke ID. Dit vond ook al plaats bij de Avonturen van Mark op 3fm. Die zijn ook niet meer terug te vinden.

Jammer
Ging alweer een tijdje goed. In 2019 stonden er veel programma's niet op, of was er maar een uur opgenomen of soms 10 minuten.

Je kon soms verdwenen programma's terugvinden door bijvoorbeeld bij een ontbrekend programma teruggaan naar het programma ervoor dat wel zichtbaar was en daarvan het ID-nummer met 1 getal hoger maken, dan kon je hem wel vinden, maar nu werkt dat dus niet met oude Bonanzas

Hopelijk fixen ze het weer
Henkjan2016

Romeo schreef: 09 mar 2021 18:13
Henkjan2016 schreef: 09 mar 2021 17:59

Jammer
Ging alweer een tijdje goed. In 2019 stonden er veel programma's niet op, of was er maar een uur opgenomen of soms 10 minuten.

Je kon soms verdwenen programma's terugvinden door bijvoorbeeld bij een ontbrekend programma teruggaan naar het programma ervoor dat wel zichtbaar was en daarvan het ID-nummer met 1 getal hoger maken, dan kon je hem wel vinden, maar nu werkt dat dus niet met oude Bonanzas

Hopelijk fixen ze het weer
Dat er maar één uur op stond heeft Rob wel eens uitgelegd. Dat had te maken met de instart van een uur die zij blijkbaar zelf moeten aangeven. En, je raad het al: dat vergaten ze nog wel eens ;-)
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 09 mar 2021 19:02

Dat er maar één uur op stond heeft Rob wel eens uitgelegd. Dat had te maken met de instart van een uur die zij blijkbaar zelf moeten aangeven. En, je raad het al: dat vergaten ze nog wel eens ;-)
Joh, vind ik niets voor Stenders -+dance
Henkjan2016

Edit
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

DavyGer schreef: 05 mar 2021 23:56 De eerste uitzending zit erop, van het programma dat vandaag zou zijn verzonnen, maar echt niks meer aan doen. Eindelijk eens wat reuring op de vrijdag avond op radio 2.

Enorm genoten van deze twee uur die ik maar voor een kwartiertje zou gaan luisteren. :-)
Het was inderdaad goed zeg, net even teruggeluisterd. Giel is laatste tijd zo vaag in de nacht maar dit was weer ouderwets. IK ben een Stenders adept maar Giel mag blijven zitten daar. En dan openen met The Jam van Larry Graham, dé openingsplaat van Rob in de FreakOlympics jaren, geinig, plaagstootje.
Romeo

Bericht door Romeo »

Ik mag toch hopen dat Radio2 vandaag niet Borsato tot Topsong verkiest :oops:
Henkjan2016

Romeo schreef: 11 mar 2021 12:06 Ik mag toch hopen dat Radio2 vandaag niet Borsato tot Topsong verkiest :oops:
Wanneer ze geen concurrentie van Coldplay, Krezip en Harry Styles hebben dan is de kans zeker aanwezig.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Suzan & Freek hebben ook een nieuw nummer, dus je weet maar nooit ;)
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 11 mar 2021 12:15
Wanneer ze geen concurrentie van Coldplay, Krezip en Harry Styles hebben dan is de kans zeker aanwezig.
Ze hebben concurrentie van Bruno Mars en Anderson.Paak, ik gok dat die het wordt
Romeo

Bericht door Romeo »

Even iets anders:
Radio2 heeft sinds januari twee nieuwe duo's geïntroduceerd:
Cielke en Paul
Shay en Morad

Is dit toeval of wordt dit een beetje een trend?

Ruud en Olcay zijn nu een vrijdagmiddagduo maar dat zie ik echt als experiment voor meer. Ze hebben al 2 keer twee weken quarantaineradio gemaakt wat niet verkeerd klonk. De Wild is nu dagelijks een duo met een daggast. Persoonlijk vind ik die daggasten rommelig en niets toevoegen. Zet dan Olcay er defintief naast

Krijgen we meer duo's? Misschien wel nav het succes van Matty en Marieke?
Plaats reactie