Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Ik snap ook niet dat Jeroen niet de tijd neemt om volledig te herstellen van zijn stem. Hij is echt nog lang niet beter! Dit is echt niet om aan te horen. Jeroen, herstel eerst goed zodat je stem weer klinkt als vanouds en kom dan terug.
Van inkel is blijkbaar te gedreven om meer rust te nemen......bij presentatie zet hij zoals gewoonlijk nogal power op zijn stem ....dat breekt op op den duur.
voorschrift: Jagermeister
voorschrift: Jagermeister

Ik vond het laatste uur gevoelsmatig juist iets beter klinken. Tussen 8 en 9 klonk hij als schuurpapier. Van de kno arts mocht hij gewoon programma maken maar NPO Radio 2 baas mag in zo'n geval wel ff ingrijpen vind ik
-
De stemproblemen heeft hij al langer
Vooral bij Van Inkels Choice zei hij dat en slikte hij strepsils alsof het zuurtjes waren
Dat hij na 3 weken weer gaat werken lijkt me onverstandig. En dan is 3 uur best lang. Er zijn djs die voorgoed arbeidsradio ongeschikt werden zoals Sjors Vrolich
Vooral bij Van Inkels Choice zei hij dat en slikte hij strepsils alsof het zuurtjes waren
Dat hij na 3 weken weer gaat werken lijkt me onverstandig. En dan is 3 uur best lang. Er zijn djs die voorgoed arbeidsradio ongeschikt werden zoals Sjors Vrolich
-
Even wat fragmenten teruggeluisterd van Van Inkel. Waarom laat Radio2 iemand die zo klinkt überhaupt een uitzending maken? Over smaak valt te twisten, maar dit is gewoon een aangetaste stem. Ik schrok er van.
Inderdaad. Op een gegeven moment moet je een keer optreden wanneer er zo iemand op de radio zit.Herman ven Schippers schreef: ↑06 mar 2021 16:47 Even wat fragmenten teruggeluisterd van Van Inkel. Waarom laat Radio2 iemand die zo klinkt überhaupt een uitzending maken? Over smaak valt te twisten, maar dit is gewoon een aangetaste stem. Ik schrok er van.
Aan de andere kant, de radio zit tegenwoordig vol piep en knijpstemmetjes tegenwoordig...
-
Nee, maar dat is smaak en zo. Dit is gewoon een stem die (momenteel) kwalitatief te wensen overlaat. Bij het voetballen stel je toch ook niemand op met een spierblessure?MFM schreef: ↑06 mar 2021 16:51Inderdaad. Op een gegeven moment moet je een keer optreden wanneer er zo iemand op de radio zit.Herman ven Schippers schreef: ↑06 mar 2021 16:47 Even wat fragmenten teruggeluisterd van Van Inkel. Waarom laat Radio2 iemand die zo klinkt überhaupt een uitzending maken? Over smaak valt te twisten, maar dit is gewoon een aangetaste stem. Ik schrok er van.
Aan de andere kant, de radio zit tegenwoordig vol piep en knijpstemmetjes tegenwoordig...
-
Klopt, ik heb het niet gehoord, maar voordat hij een time-out nam klonk hij ook al beroerd.Herman ven Schippers schreef: ↑06 mar 2021 16:47 Even wat fragmenten teruggeluisterd van Van Inkel. Waarom laat Radio2 iemand die zo klinkt überhaupt een uitzending maken? Over smaak valt te twisten, maar dit is gewoon een aangetaste stem. Ik schrok er van.
De leidinggevende persoon moet gewoon en keuze maken, de luisteraar begrijpt het echt wel.
Maar het maken van keuzes is een skill waar men bij de npo niet op scout.
-
Die sidekick van Jeroen heeft niet alleen een betere stem, maar is ook nog eens een betere dj. Laat hem het programma maar overnemen van 6 tot 9, dan kan Emmely een uurtje langer doen in de ochtend. Echt sneu voor haar dat ze uur moet inleveren voor zo'n matige dj.
Klinkt wederom belabberd. Iedere keer als Jeroen wel het woord neemt heb ik de neiging zelf de keel te schrapen.
Je hebt kink- en stophoest.
-
-
Ook niet iedereen zit op Emily te wachten overigens.Radiooidar schreef: ↑07 mar 2021 07:32 Die sidekick van Jeroen heeft niet alleen een betere stem, maar is ook nog eens een betere dj. Laat hem het programma maar overnemen van 6 tot 9, dan kan Emmely een uurtje langer doen in de ochtend. Echt sneu voor haar dat ze uur moet inleveren voor zo'n matige dj.
Touché. Maar ben blij dat ik dat niet bij iedereen heb. Nu ook overgeschakeld naar Kink. Luister laten vanmorgen wel ff weer naar Inkel.
Je hebt kink- en stophoest.
Een stemprobleem maakt één van Nederlands beste dj's ooit niet direct een matige dj. Ik heb hem vanmorgen niet gehoord, maar matige dj kan echt niet waar zijn.Radiooidar schreef: ↑07 mar 2021 07:32 Echt sneu voor haar dat ze uur moet inleveren voor zo'n matige dj.
Rock 'n roll is better than music!