Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Moorkop

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Moorkop »

Ik snap ook niet dat Jeroen niet de tijd neemt om volledig te herstellen van zijn stem. Hij is echt nog lang niet beter! Dit is echt niet om aan te horen. Jeroen, herstel eerst goed zodat je stem weer klinkt als vanouds en kom dan terug.
Janno

Bericht door Janno »

jessica schreef: 06 mar 2021 00:57
Janno schreef: 06 mar 2021 00:27 Ik was niet in de gelegenheid vanavond. Volgende week herkansing.
Of terugluisteren via de site of app van radio2
Kan idd ook nog, ja.
VoeJoe

Bericht door VoeJoe »

Van inkel is blijkbaar te gedreven om meer rust te nemen......bij presentatie zet hij zoals gewoonlijk nogal power op zijn stem ....dat breekt op op den duur.

voorschrift: Jagermeister -smok
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Stophoest schreef: 06 mar 2021 09:52 De stem van Van Inkel wordt in de loop der uren alleen maar slechter. Klinkt belabberd. Slaat steeds over. Morgen denk ik weer Giel.
Ik vond het laatste uur gevoelsmatig juist iets beter klinken. Tussen 8 en 9 klonk hij als schuurpapier. Van de kno arts mocht hij gewoon programma maken maar NPO Radio 2 baas mag in zo'n geval wel ff ingrijpen vind ik 🙄
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

De stemproblemen heeft hij al langer
Vooral bij Van Inkels Choice zei hij dat en slikte hij strepsils alsof het zuurtjes waren

Dat hij na 3 weken weer gaat werken lijkt me onverstandig. En dan is 3 uur best lang. Er zijn djs die voorgoed arbeidsradio ongeschikt werden zoals Sjors Vrolich
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Even wat fragmenten teruggeluisterd van Van Inkel. Waarom laat Radio2 iemand die zo klinkt überhaupt een uitzending maken? Over smaak valt te twisten, maar dit is gewoon een aangetaste stem. Ik schrok er van.
MFM

Bericht door MFM »

Herman ven Schippers schreef: 06 mar 2021 16:47 Even wat fragmenten teruggeluisterd van Van Inkel. Waarom laat Radio2 iemand die zo klinkt überhaupt een uitzending maken? Over smaak valt te twisten, maar dit is gewoon een aangetaste stem. Ik schrok er van.
Inderdaad. Op een gegeven moment moet je een keer optreden wanneer er zo iemand op de radio zit.

Aan de andere kant, de radio zit tegenwoordig vol piep en knijpstemmetjes tegenwoordig...
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

MFM schreef: 06 mar 2021 16:51
Herman ven Schippers schreef: 06 mar 2021 16:47 Even wat fragmenten teruggeluisterd van Van Inkel. Waarom laat Radio2 iemand die zo klinkt überhaupt een uitzending maken? Over smaak valt te twisten, maar dit is gewoon een aangetaste stem. Ik schrok er van.
Inderdaad. Op een gegeven moment moet je een keer optreden wanneer er zo iemand op de radio zit.

Aan de andere kant, de radio zit tegenwoordig vol piep en knijpstemmetjes tegenwoordig...
Nee, maar dat is smaak en zo. Dit is gewoon een stem die (momenteel) kwalitatief te wensen overlaat. Bij het voetballen stel je toch ook niemand op met een spierblessure?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Klopt, ik heb het niet gehoord, maar voordat hij een time-out nam klonk hij ook al beroerd.
De leidinggevende persoon moet gewoon en keuze maken, de luisteraar begrijpt het echt wel.

Maar het maken van keuzes is een skill waar men bij de npo niet op scout.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Die sidekick van Jeroen heeft niet alleen een betere stem, maar is ook nog eens een betere dj. Laat hem het programma maar overnemen van 6 tot 9, dan kan Emmely een uurtje langer doen in de ochtend. Echt sneu voor haar dat ze uur moet inleveren voor zo'n matige dj.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Klinkt wederom belabberd. Iedere keer als Jeroen wel het woord neemt heb ik de neiging zelf de keel te schrapen.
Je hebt kink- en stophoest.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Stophoest schreef: 07 mar 2021 07:34 Klinkt wederom belabberd. Iedere keer als Jeroen wel het woord neemt heb ik de neiging zelf de keel te schrapen.
Is ook wel logisch met zo'n username :wink:
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Radiooidar schreef: 07 mar 2021 07:32 Die sidekick van Jeroen heeft niet alleen een betere stem, maar is ook nog eens een betere dj. Laat hem het programma maar overnemen van 6 tot 9, dan kan Emmely een uurtje langer doen in de ochtend. Echt sneu voor haar dat ze uur moet inleveren voor zo'n matige dj.
Ook niet iedereen zit op Emily te wachten overigens.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Radiooidar schreef: 07 mar 2021 07:56
Stophoest schreef: 07 mar 2021 07:34 Klinkt wederom belabberd. Iedere keer als Jeroen wel het woord neemt heb ik de neiging zelf de keel te schrapen.
Is ook wel logisch met zo'n username :wink:
Touché. Maar ben blij dat ik dat niet bij iedereen heb. Nu ook overgeschakeld naar Kink. Luister laten vanmorgen wel ff weer naar Inkel.
Je hebt kink- en stophoest.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Radiooidar schreef: 07 mar 2021 07:32 Echt sneu voor haar dat ze uur moet inleveren voor zo'n matige dj.
Een stemprobleem maakt één van Nederlands beste dj's ooit niet direct een matige dj. Ik heb hem vanmorgen niet gehoord, maar matige dj kan echt niet waar zijn.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie