Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Volgens mij deed KidV geen Staat meer nadat ie de ochtendshow ging doen, Emmely ging dat overnemen rond die tijd. Vinyl Friday klopt wel. Bureau was gewoon een eigen programma, maar nadat daar Emmely op die plek kwam, heeft Jeroen niet meer ingevallen op die plek. Staverman heb ik wel eens op zondag 12-14 gehoord.
Ruud valt inderdaad nooit in, maar daar vind ik hem eerlijk gezegd ook geen type voor. Hij heeft natuurlijk ook de reclamespots nog.
Ruud valt inderdaad nooit in, maar daar vind ik hem eerlijk gezegd ook geen type voor. Hij heeft natuurlijk ook de reclamespots nog.
En dat mensen van ochtendshows niemand vervingen is ook niet waar. Ekdom verving Platenbonanza wel eens.
-
Ik vind muzikaal het Platenpaleis eigenlijk leuker dan de Bonanza? Het gaat wat sneller, zit inderdaad meer vaart in zoals hier gisteren werd verkondigd. In deze setting mag Frank van mij lekker blijven zitten.
-
Wie zegt dat dit met mij is?
En sharp opgemerkt..
FraGiel zou ook kunnen staan voor Frank & Giel. Ben wel benieuwd naar deze combinatie als dit zo is.
De Radio 2-app zegt FraGiel en dan als presentator Giel Beelen, daar staat Frank niet bij. Maar kan natuurlijk ook nog Frank van der Lende zijn ;)
-
Giel heeft nog nooit een duo presentatie gedaan en Frank heeft al 14 uur dus Frank en Giel is zo goed als uitgesloten
Het kan natuurlijk wel Giel van StukTv zijn :P
-
Giel Beelen heeft zeker wel duo-presentatie gedaan.RealSunchaser schreef: ↑02 mar 2021 23:31Giel heeft nog nooit een duo presentatie gedaan en Frank heeft al 14 uur dus Frank en Giel is zo goed als uitgesloten
Het kan natuurlijk wel Giel van StukTv zijn :P
Eva Koreman en Giel op 3fm.
-
Oh ja. Nu je het zegt. Dat ze bij t begin nog geen idee hadden wat het format was en dat Giel een jaar later toch maar alleen verder ging.Henkjan2016 schreef: ↑03 mar 2021 06:56
Giel Beelen heeft zeker wel duo-presentatie gedaan.
-
Klopt helemaal ;-)RealSunchaser schreef: ↑03 mar 2021 10:30Oh ja. Nu je het zegt. Dat ze bij t begin nog geen idee hadden wat het format was en dat Giel een jaar later toch maar alleen verder ging.Henkjan2016 schreef: ↑03 mar 2021 06:56
Giel Beelen heeft zeker wel duo-presentatie gedaan.
Jeroen verving in de eerste tijd (een jaartje ongeveer) van JWSO nog wel af en toe Wout2Day/Vinyl Friday, de Staat van Stasse weet ik niet meer zo goed wanneer hij daarmee gestopt is. In de zomer volgens mij wel een aantal keer (voor een paar dagen per week, niet meer wekenlang).Acchero schreef: ↑02 mar 2021 00:52 Volgens mij deed KidV geen Staat meer nadat ie de ochtendshow ging doen, Emmely ging dat overnemen rond die tijd. Vinyl Friday klopt wel. Bureau was gewoon een eigen programma, maar nadat daar Emmely op die plek kwam, heeft Jeroen niet meer ingevallen op die plek. Staverman heb ik wel eens op zondag 12-14 gehoord.
Sinds een jaar ongeveer is daar alleen Vinyl Friday van overgebleven (begrijpelijk overigens, een ochtendshow is zeker niet niks).
Ik wel. In de zomer van 2019 stopte hij met het invallen bij de Staat en mocht Emmely het doen. Misschien dat ie het daarna nog 1 of 2 keer heeft gedaan. Ik herinner me dat omdat Jeroen altijd de fictieve Samantha nadeed met een hoog stemmetje. Eind 2019 is hij gestopt met het Buro. Heel af en toe deed hij in 2020 nog wel eens vinyl friday.
-
Volgens mij heeft hij de bonanza ook wel een keer overgenomen toen hij de ochtendshow deed.Romeo schreef: ↑03 mar 2021 13:31Ik wel. In de zomer van 2019 stopte hij met het invallen bij de Staat en mocht Emmely het doen. Misschien dat ie het daarna nog 1 of 2 keer heeft gedaan. Ik herinner me dat omdat Jeroen altijd de fictieve Samantha nadeed met een hoog stemmetje. Eind 2019 is hij gestopt met het Buro. Heel af en toe deed hij in 2020 nog wel eens vinyl friday.