Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
MFM

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door MFM »

Weet iemand eigenlijk hoe groot het gat is wat Stenders achter laat? Wat waren de luistercijfers? Wie presteerde beter in de middag?
Wat was nou uiteindelijk echt zijn “invloed” op de playlist of programmering de laatste 12 maanden?
Heeft hij nog wat gepresteerd ipv alleen maar zijn eigen ding te doen?

Ik vond hem altijd een goede radiomaker, maar de laatste 2 jaren deden wij hier in huis en op kantoor geen moeite meer om bv de bonanza te luisteren omdat meneer Stenders opeens nogal vol van zichzelf leek.
Een beetje wereldvreemd, of misschien gewoon niet meer volledig toegewijd? Andere belangen? Gewoon ouderwets kinderachtig gedrag? Geen idee, maar het leek alsof hij een beetje klaar was met radio2.
MFM

Bericht door MFM »

MFM schreef: 28 feb 2021 04:00 Weet iemand eigenlijk hoe groot het gat is wat Stenders achterlaat? Wat waren de luistercijfers? Wie presteerde beter in de middag?
Wat was nou uiteindelijk echt zijn “invloed” op de playlist of programmering de laatste 12 maanden?

Ik vond hem altijd een goede radiomaker, maar de laatste 2 jaren deden wij hier in huis en op kantoor geen moeite meer om bv de bonanza te luisteren omdat meneer Stenders opeens nogal vol van zichzelf leek.
Een beetje wereldvreemd, of misschien gewoon niet meer volledig toegewijd? Andere belangen? Gewoon ouderwets kinderachtig gedrag? Geen idee, maar het leek alsof hij een beetje klaar was met radio2.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 27 feb 2021 23:58 Ha tnx

Overigens waren Stenders en Brouwer bij Mathijs van Nieuwkerk, en ik zag Stenders net twitteren dat de muziek die daarin zat het nieuwe geluid wordt van Veronica

Dus allemaal "radio 2 bandjes"
Je kunt 2 kanten op met die opmerking. De covers die ze speelden of de artiesten zelf.

Rob kennende beiden.

Niet veel anders dan de Bonanza zelf dus. Radio 2 draait buiten Bonanza andere muziek, waardoor het naar mijn mening helemaal geen radio wordt.
Henkjan2016

Romeo schreef: 28 feb 2021 02:54
jessica schreef: 28 feb 2021 00:38 Dit is volgens mij precies het gat wat 3FM en straks nu Rob weg is radio2 laat liggen.
Dat gat is al overgenomen door JWSO, al anderhalf jaar, daar treden de Nederlandse bands op en worden de topsongs gemaakt. De laatste echte ontdekking van Stenders was al weer van anderhalf jaar geleden ook, dat waren de Teski Brothers, daarvoor Kiwinuka, en uiteraard Rollercoaster.

Je ziet het ook in de Radio Edits die ze draaien, er staat heel vaak JWSO voor, dus zo staat het dan in het systeem.

Er is dus geen gat die Stenders achterlaat, maar Stenders gaat t nu dus wel toepassen en de concurrentie aan met JWSO/Radio2

En als ze die bandjes laten optreden en die registratie elke keer draaien omzeilen ze ws ook de kavelregels
Welk gat vult Jan Willem? Ik zie echt geen overeenkomst met wat 3fm laat liggen. Ik vermoed dat je doelt op een Giel-achtige ochtendshow, maar om daar alles mee gelijk te trekken.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 08:34
Welk gat vult Jan Willem? Ik zie echt geen overeenkomst met wat 3fm laat liggen. Ik vermoed dat je doelt op een Giel-achtige ochtendshow, maar om daar alles mee gelijk te trekken.
Jessica had het over het gat dat Rob achterlaat als t gaat om bandjes en live muziek, die rol heeft JWSO al al lang gevuld
Janno

Bericht door Janno »

MFM schreef: 28 feb 2021 04:00 Weet iemand eigenlijk hoe groot het gat is wat Stenders achter laat? Wat waren de luistercijfers? Wie presteerde beter in de middag?

Op het gat wat hij achterlaat en zijn invloed heb ik geen zicht. Verder heb ik niets gemerkt van een mindere toewijding of interesse in radio 2. Misschien waren jullie er zelf een beetje klaar mee? Dan zie en hoor je dingen vaak anders. Zelf ben ik al jaren radio 2-luisteraar, maar de laatste tijd heb ik ook behoefte om vaker te schakelen. Zo gaat dat soms.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 08:29 Radio 2 draait buiten Bonanza andere muziek, waardoor het naar mijn mening helemaal geen radio wordt.
Dat vind ik dus helemaal niet, de Bonanza is 90 procent veilige binnen de kadermuziek en wijkt niet af van Radio2.
Henkjan2016

Romeo schreef: 28 feb 2021 10:13
Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 08:29 Radio 2 draait buiten Bonanza andere muziek, waardoor het naar mijn mening helemaal geen radio wordt.
Dat vind ik dus helemaal niet, de Bonanza is 90 procent veilige binnen de kadermuziek en wijkt niet af van Radio2.
Het kader is dat Bonanza draait binnen de kaders van Radio 2, dat klopt, maar dat is precies het omgekeerde. Ik hoor deze mix niet terug van 16.00-14.00 uur.
Henkjan2016

Romeo schreef: 28 feb 2021 10:11
Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 08:34
Jessica had het over het gat dat Rob achterlaat als t gaat om bandjes en live muziek, die rol heeft JWSO al al lang gevuld
Ok, dan had ik een stuk van de discussie gemist. Maar ik hoor bij Rob vrijwel nooit bandjes en livemuziek in de uitzending.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 10:27
Ok, dan had ik een stuk van de discussie gemist. Maar ik hoor bij Rob vrijwel nooit bandjes en livemuziek in de uitzending.
Precies, maar dat was een paar jaar terug wel zo dus.
Romeo

Bericht door Romeo »

Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 10:26
Het kader is dat Bonanza draait binnen de kaders van Radio 2, dat klopt, maar dat is precies het omgekeerde. Ik hoor deze mix niet terug van 16.00-14.00 uur.
Annemieke´s A/lijst is afwijkender en daardoor verrassender dan de Bonanza
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 08:29 Je kunt 2 kanten op met die opmerking. De covers die ze speelden of de artiesten zelf.

Rob kennende beiden.
Het wijkt allemaal niet veel af van het huidige Veronica.

Toch jammer dat Giel weg is bij Veronica. Hij had er perfect bij gepast.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Leo Blokhuis blijft in z'n eentje de Verrukkelijke 15 doen, meldt hij zojuist via Twitter.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 28 feb 2021 11:14
Henkjan2016 schreef: 28 feb 2021 08:29 Je kunt 2 kanten op met die opmerking. De covers die ze speelden of de artiesten zelf.

Rob kennende beiden.
Het wijkt allemaal niet veel af van het huidige Veronica.

Toch jammer dat Giel weg is bij Veronica. Hij had er perfect bij gepast.
Dat dacht ik vanochtend ook toen ik las met welke artiesten ze bij Mathijs waren geweest. Zo schokkend lijkt het niet te worden maar hoe jammer van Giel idd
Henkjan2016

jordiv30 schreef: 28 feb 2021 11:56 Leo Blokhuis blijft in z'n eentje de Verrukkelijke 15 doen, meldt hij zojuist via Twitter.
Maar daar blijkt niet uit of Leo niet meegaat naar Veronica en of V15 blijft op radio 2.
Plaats reactie