Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Weet iemand eigenlijk hoe groot het gat is wat Stenders achter laat? Wat waren de luistercijfers? Wie presteerde beter in de middag?
Wat was nou uiteindelijk echt zijn “invloed” op de playlist of programmering de laatste 12 maanden?
Heeft hij nog wat gepresteerd ipv alleen maar zijn eigen ding te doen?
Ik vond hem altijd een goede radiomaker, maar de laatste 2 jaren deden wij hier in huis en op kantoor geen moeite meer om bv de bonanza te luisteren omdat meneer Stenders opeens nogal vol van zichzelf leek.
Een beetje wereldvreemd, of misschien gewoon niet meer volledig toegewijd? Andere belangen? Gewoon ouderwets kinderachtig gedrag? Geen idee, maar het leek alsof hij een beetje klaar was met radio2.
Wat was nou uiteindelijk echt zijn “invloed” op de playlist of programmering de laatste 12 maanden?
Ik vond hem altijd een goede radiomaker, maar de laatste 2 jaren deden wij hier in huis en op kantoor geen moeite meer om bv de bonanza te luisteren omdat meneer Stenders opeens nogal vol van zichzelf leek.
Een beetje wereldvreemd, of misschien gewoon niet meer volledig toegewijd? Andere belangen? Gewoon ouderwets kinderachtig gedrag? Geen idee, maar het leek alsof hij een beetje klaar was met radio2.
MFM schreef: ↑28 feb 2021 04:00 Weet iemand eigenlijk hoe groot het gat is wat Stenders achterlaat? Wat waren de luistercijfers? Wie presteerde beter in de middag?
-
Je kunt 2 kanten op met die opmerking. De covers die ze speelden of de artiesten zelf.
Rob kennende beiden.
Niet veel anders dan de Bonanza zelf dus. Radio 2 draait buiten Bonanza andere muziek, waardoor het naar mijn mening helemaal geen radio wordt.
-
Welk gat vult Jan Willem? Ik zie echt geen overeenkomst met wat 3fm laat liggen. Ik vermoed dat je doelt op een Giel-achtige ochtendshow, maar om daar alles mee gelijk te trekken.Romeo schreef: ↑28 feb 2021 02:54Dat gat is al overgenomen door JWSO, al anderhalf jaar, daar treden de Nederlandse bands op en worden de topsongs gemaakt. De laatste echte ontdekking van Stenders was al weer van anderhalf jaar geleden ook, dat waren de Teski Brothers, daarvoor Kiwinuka, en uiteraard Rollercoaster.
Je ziet het ook in de Radio Edits die ze draaien, er staat heel vaak JWSO voor, dus zo staat het dan in het systeem.
Er is dus geen gat die Stenders achterlaat, maar Stenders gaat t nu dus wel toepassen en de concurrentie aan met JWSO/Radio2
En als ze die bandjes laten optreden en die registratie elke keer draaien omzeilen ze ws ook de kavelregels
Jessica had het over het gat dat Rob achterlaat als t gaat om bandjes en live muziek, die rol heeft JWSO al al lang gevuldHenkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 08:34
Welk gat vult Jan Willem? Ik zie echt geen overeenkomst met wat 3fm laat liggen. Ik vermoed dat je doelt op een Giel-achtige ochtendshow, maar om daar alles mee gelijk te trekken.
Op het gat wat hij achterlaat en zijn invloed heb ik geen zicht. Verder heb ik niets gemerkt van een mindere toewijding of interesse in radio 2. Misschien waren jullie er zelf een beetje klaar mee? Dan zie en hoor je dingen vaak anders. Zelf ben ik al jaren radio 2-luisteraar, maar de laatste tijd heb ik ook behoefte om vaker te schakelen. Zo gaat dat soms.MFM schreef: ↑28 feb 2021 04:00 Weet iemand eigenlijk hoe groot het gat is wat Stenders achter laat? Wat waren de luistercijfers? Wie presteerde beter in de middag?
Dat vind ik dus helemaal niet, de Bonanza is 90 procent veilige binnen de kadermuziek en wijkt niet af van Radio2.Henkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 08:29 Radio 2 draait buiten Bonanza andere muziek, waardoor het naar mijn mening helemaal geen radio wordt.
-
Het kader is dat Bonanza draait binnen de kaders van Radio 2, dat klopt, maar dat is precies het omgekeerde. Ik hoor deze mix niet terug van 16.00-14.00 uur.Romeo schreef: ↑28 feb 2021 10:13Dat vind ik dus helemaal niet, de Bonanza is 90 procent veilige binnen de kadermuziek en wijkt niet af van Radio2.Henkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 08:29 Radio 2 draait buiten Bonanza andere muziek, waardoor het naar mijn mening helemaal geen radio wordt.
-
Ok, dan had ik een stuk van de discussie gemist. Maar ik hoor bij Rob vrijwel nooit bandjes en livemuziek in de uitzending.Romeo schreef: ↑28 feb 2021 10:11Jessica had het over het gat dat Rob achterlaat als t gaat om bandjes en live muziek, die rol heeft JWSO al al lang gevuldHenkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 08:34
Welk gat vult Jan Willem? Ik zie echt geen overeenkomst met wat 3fm laat liggen. Ik vermoed dat je doelt op een Giel-achtige ochtendshow, maar om daar alles mee gelijk te trekken.
Precies, maar dat was een paar jaar terug wel zo dus.Henkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 10:27
Ok, dan had ik een stuk van de discussie gemist. Maar ik hoor bij Rob vrijwel nooit bandjes en livemuziek in de uitzending.
Annemieke´s A/lijst is afwijkender en daardoor verrassender dan de BonanzaHenkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 10:26
Het kader is dat Bonanza draait binnen de kaders van Radio 2, dat klopt, maar dat is precies het omgekeerde. Ik hoor deze mix niet terug van 16.00-14.00 uur.
Het wijkt allemaal niet veel af van het huidige Veronica.Henkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 08:29 Je kunt 2 kanten op met die opmerking. De covers die ze speelden of de artiesten zelf.
Rob kennende beiden.
Toch jammer dat Giel weg is bij Veronica. Hij had er perfect bij gepast.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Leo Blokhuis blijft in z'n eentje de Verrukkelijke 15 doen, meldt hij zojuist via Twitter.
Dat dacht ik vanochtend ook toen ik las met welke artiesten ze bij Mathijs waren geweest. Zo schokkend lijkt het niet te worden maar hoe jammer van Giel iddPhoenix schreef: ↑28 feb 2021 11:14Het wijkt allemaal niet veel af van het huidige Veronica.Henkjan2016 schreef: ↑28 feb 2021 08:29 Je kunt 2 kanten op met die opmerking. De covers die ze speelden of de artiesten zelf.
Rob kennende beiden.
Toch jammer dat Giel weg is bij Veronica. Hij had er perfect bij gepast.
-