Ja maar van Inkel zit de volgende ochtend er weer vanaf 7 tot 10, en zondaochtend en hij heeft Van Inkels choice
En al last van zn stem
Moderator: admin6
Ja maar van Inkel zit de volgende ochtend er weer vanaf 7 tot 10, en zondaochtend en hij heeft Van Inkels choice
Ja excuus, ik had door dat ik op het verkeerde had gereageerd.
Fijn meegedacht. Dank je wel.De Nachtwacht schreef: ↑26 feb 2021 22:20 Geeft niet maar kan die van mij dan beter weghalen anders staat het er alsnog
Als het dan een muziek freak programma door Giel wordt zou ik blij zijn. Geen nachtegieltje. Daar leent dit tijdstip zich niet voor.
Maar smaken verschillen gelukkig. Ik luister 1000 keer liever naar de "saaie" dj's als Bart, Paul en Timur dan naar de schreeuwers Van Inkel en Staverman of de egotripper Stenders. Verder mogen Annemieke en Emmely meer te horen zijn voor mij. En Wout moet ook zeker blijven. Frank vind ik ook veel te druk, vraag me ook af of Stenders hem überhaupt zou willen meenemen... Lijkt me niet zijn type dj.Henkjan2016 schreef: ↑26 feb 2021 15:58Scheelt dat op 2 meer saaie jocks zitten als Paul en Bart. Kan Timur prima bij.Romeo schreef: ↑26 feb 2021 13:05Timur pastte echt niet bij Radio2. Zijn eigen programma was zouteloos en saai en volledig voorbereid, er was geen plek voor onverwachte dingen, dat trok Timur voor geen meter. Ben blij dat ie weg is.
Verder heeft Radio3 niet echt sterren of potentiele sterren, Sander is ook saai, Rob van die carnavalshits is de enige die ik nog wel verder zie komen.
Interessant om te weten. Ik vroeg me al af of ze met de Bonanza doorgingen. Net zoals als Rob afwezig was,
Het is wel vreemd dat ze als Radio2 bandjes te boek staan. Ik weet Stenders is goed in nieuwe muziek. Maar eigenlijk had 3FM deze bandjes moeten ontdekken en steunen. Maar daar doen de DJ's het niet. Ben wel blij als dit soort bandjes op Veronica gaan komen. Dit is volgens mij precies het gat wat 3FM en straks nu Rob weg is radio2 laat liggen.
Dat gat is al overgenomen door JWSO, al anderhalf jaar, daar treden de Nederlandse bands op en worden de topsongs gemaakt. De laatste echte ontdekking van Stenders was al weer van anderhalf jaar geleden ook, dat waren de Teski Brothers, daarvoor Kiwinuka, en uiteraard Rollercoaster.