Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Romeo

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Romeo »

De Nachtwacht schreef: 26 feb 2021 21:46
Zowel van Inkel als Beelen zit bij BNNVARA
Ja maar van Inkel zit de volgende ochtend er weer vanaf 7 tot 10, en zondaochtend en hij heeft Van Inkels choice
En al last van zn stem
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Edit
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Dan haal ik m'n reactie ook maar weg
Henkjan2016

De Nachtwacht schreef: 26 feb 2021 22:05 Dan haal ik m'n reactie ook maar weg
Ja excuus, ik had door dat ik op het verkeerde had gereageerd.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Geeft niet maar kan die van mij dan beter weghalen anders staat het er alsnog
Henkjan2016

De Nachtwacht schreef: 26 feb 2021 22:20 Geeft niet maar kan die van mij dan beter weghalen anders staat het er alsnog
Fijn meegedacht. Dank je wel.
jessica

Bericht door jessica »

Romeo schreef: 26 feb 2021 21:22
ADDG schreef: 26 feb 2021 20:51 Ik zou er op zich wel Jeroen van Inkel vinden passen als zijn stem het aan kan maar zal wel Giel Beelen of Emily de Wilt worden ofzo.
Het is Varatijd en ik denk dat het gewoon naar Beelen gaat.
Als het dan een muziek freak programma door Giel wordt zou ik blij zijn. Geen nachtegieltje. Daar leent dit tijdstip zich niet voor.
Lobke

Bericht door Lobke »

Henkjan2016 schreef: 26 feb 2021 15:58
Romeo schreef: 26 feb 2021 13:05
aapdedino schreef: 26 feb 2021 12:33 Lijkt mij niet verstandig om 3FM nog verder uit te kleden. Maar Timur mogen ze best weer terug zetten naar 2, vind ik niet zo'n succes op 3FM.
Timur pastte echt niet bij Radio2. Zijn eigen programma was zouteloos en saai en volledig voorbereid, er was geen plek voor onverwachte dingen, dat trok Timur voor geen meter. Ben blij dat ie weg is.

Verder heeft Radio3 niet echt sterren of potentiele sterren, Sander is ook saai, Rob van die carnavalshits is de enige die ik nog wel verder zie komen.
Scheelt dat op 2 meer saaie jocks zitten als Paul en Bart. Kan Timur prima bij.
Maar smaken verschillen gelukkig. Ik luister 1000 keer liever naar de "saaie" dj's als Bart, Paul en Timur dan naar de schreeuwers Van Inkel en Staverman of de egotripper Stenders. Verder mogen Annemieke en Emmely meer te horen zijn voor mij. En Wout moet ook zeker blijven. Frank vind ik ook veel te druk, vraag me ook af of Stenders hem überhaupt zou willen meenemen... Lijkt me niet zijn type dj.
2nstra

Bericht door 2nstra »

jessica schreef: 25 feb 2021 21:28
DavyGer schreef: 25 feb 2021 14:14
Pot schreef: 25 feb 2021 14:07 Het tijdelijke programma van Frank van 't Hof gaat 'Het Platenpaleis' heten.
Origineel.
Ze hadden de jingles al liggen :D
Interessant om te weten. Ik vroeg me al af of ze met de Bonanza doorgingen. Net zoals als Rob afwezig was,
wat me vreemd zou overkomen.
En inderdaad Platenpaleis , kost geen nieuwe jingles. :D
Romeo

Bericht door Romeo »

Frank nam in de zomer altijd de Alijst over. Zal nu wel iemand anders worden.

Ik begreep trouwens dat Olcey Gulzen het voor Annemieke opnam in de uitzending?
Janno

Bericht door Janno »

Yep. Ze vroeg aan Annemieke of zij nu het tijdslot van Stenders kreeg omdat dat haar eerder al was toebedeeld. Ze vroeg aan Ruud of ze dat eigenlijk wel mocht zeggen toen ze het al had gedaan. Het leek me een toneelstukje, maar misschien was het oprecht naïef. Annemieke zei niet veel en liet het begaan, maar zei op een gegeven moment dat ze hier wel van genoot.
Romeo

Bericht door Romeo »

Ha tnx

Overigens waren Stenders en Brouwer bij Mathijs van Nieuwkerk, en ik zag Stenders net twitteren dat de muziek die daarin zat het nieuwe geluid wordt van Veronica

Dus allemaal "radio 2 bandjes"
Janno

Bericht door Janno »

Ik heb het ook gezien. Het lijkt me logisch dat ze dit soort bandjes blijven steunen. Hun core business, zou je kunnen zeggen. Mijn zegen hebben ze. De voorbeelden die ze bij Matthijs presenteerden hoor ik liever dan die andere radio 2-muziek als Suzan en Freek, Snelle en vergelijkbare Nederlandse middle-of-the-road. Of Marco... :))
jessica

Bericht door jessica »

Romeo schreef: 27 feb 2021 23:58 Ha tnx
Overigens waren Stenders en Brouwer bij Mathijs van Nieuwkerk, en ik zag Stenders net twitteren dat de muziek die daarin zat het nieuwe geluid wordt van Veronica
Dus allemaal "radio 2 bandjes"
Het is wel vreemd dat ze als Radio2 bandjes te boek staan. Ik weet Stenders is goed in nieuwe muziek. Maar eigenlijk had 3FM deze bandjes moeten ontdekken en steunen. Maar daar doen de DJ's het niet. Ben wel blij als dit soort bandjes op Veronica gaan komen. Dit is volgens mij precies het gat wat 3FM en straks nu Rob weg is radio2 laat liggen.
Romeo

Bericht door Romeo »

jessica schreef: 28 feb 2021 00:38 Dit is volgens mij precies het gat wat 3FM en straks nu Rob weg is radio2 laat liggen.
Dat gat is al overgenomen door JWSO, al anderhalf jaar, daar treden de Nederlandse bands op en worden de topsongs gemaakt. De laatste echte ontdekking van Stenders was al weer van anderhalf jaar geleden ook, dat waren de Teski Brothers, daarvoor Kiwinuka, en uiteraard Rollercoaster.

Je ziet het ook in de Radio Edits die ze draaien, er staat heel vaak JWSO voor, dus zo staat het dan in het systeem.

Er is dus geen gat die Stenders achterlaat, maar Stenders gaat t nu dus wel toepassen en de concurrentie aan met JWSO/Radio2

En als ze die bandjes laten optreden en die registratie elke keer draaien omzeilen ze ws ook de kavelregels
Plaats reactie