Klopt, maar nog onder de vlag van BNNVARA. Zij betalen ook nog voor de muziekrechten, i.t.t. de andere podcasts van Stenders & Blokhuis, waarvoor Talpa de muziekrechten betaalt.Henkjan2016 schreef: ↑25 feb 2021 21:39Verrassing: V15 stond al op juke.Frits31 schreef: ↑25 feb 2021 21:34Het viel mij de laatste tijd al op dat Blokhuis' rol bij de V15 groter werd. Tot de V15 naar de middag ging hing Leo er toch maar een beetje bij.Willembever schreef: ↑25 feb 2021 18:53 Ik zat heel erg op de V15 te wachten. Die andere helft van de V15 én de tiplijst hoor je dus niet de hele week. Vond Leo en Rob redelijk gelijkwaardig (al zat de een in Hilversum en de ander in almere)
Wat mij betreft maken ze van de V15 een podcast onder de vlag van Juke. Juist de band tussen Rob en Leo maakt de V15 leuk om te luisteren en ik denk dat een redelijk deel van de luisteraars de V15 nu al uitgesteld luistert.
Hoe zit dat eigenlijk met producers van programma's bij zo'n overgang van een dj naar een andere zender? V15 en Platenbonanza hebben nu nog dezelfde producer/redacteur. Gaat de producer van de Platenbonanza mee naar Veronica?
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Op Ruud zijn instagram staat dat De Wild in het Weekend, die spelshow die eigenlijk zou beginnen net voordat hij besmet raakte met het coronavirus, over 7 dagen begint. Ik denk niet dat hij op korte termijn vertrekt..
Naar Talpa? Zoals hij toen opeens was vervangen bij 538.....lijkt me sterk.

Ik denk dat Ruud's vrijdageditie 'De Wild In Het Weekend' gaat heten, samen met Olcay... iets andere invulling dan regulier en dat hij ma - do de tafelheer / dame variant heeft.
NPO Radio 2 luisteraar!
Ik hoop RickvanV doet 2 op het tijdslot 14-16.
Prima vervanging.
Prima vervanging.
Als het een vd de 2 wordt krijg je sws 3FM-taferelen bij 2. Die 2 voegen nou werkelijk niets toe aan een inhoudelijke show.
Dan ga je van Stenders naar Frank (die zie ik ook nog wel naar Adriani gaan) of Annemieke.
Dan ga je van Stenders naar Frank (die zie ik ook nog wel naar Adriani gaan) of Annemieke.
Benieuwd of Radio 2 nog DJ's van 3FM gaat wegplukken als Staverman ook vertrekt. Ik denk aan een Mark van der Molen of Jorien Renkema bijvoorbeeld.
Lijkt mij niet verstandig om 3FM nog verder uit te kleden. Maar Timur mogen ze best weer terug zetten naar 2, vind ik niet zo'n succes op 3FM.
-
Ik denk dat radio 2 ook met een eventueel vertrek van Staverman genoeg over houdt om uit te kiezen.
Bovendien inderdaad niet verstandig om 3fm nog verder uit te kleden.
Timur pastte echt niet bij Radio2. Zijn eigen programma was zouteloos en saai en volledig voorbereid, er was geen plek voor onverwachte dingen, dat trok Timur voor geen meter. Ben blij dat ie weg is.
Verder heeft Radio3 niet echt sterren of potentiele sterren, Sander is ook saai, Rob van die carnavalshits is de enige die ik nog wel verder zie komen.