Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
castmember

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door castmember »

Ik hoop vooral voor Rob dat hij de verwachtingen waar kan maken. Veronica is nog maar een schim van wat het ooit geweest is die met 2,9% luisterdichtheid nog net niet in de marge loopt te rommelen. Talpa staat er intussen ook wel om bekend dat aakopen een aanstellingen die ze doen zichzelf waar moeten maken, en verhalen over angstcultuur en prestatiedrang binnen Talpa Radio zijn geen uitzondering. Dus, wat gaat er gebeuren als Rob, de creatieve radiomaker, zijn naam niet waar kan maken als radiobaas.

Ik hoop het niet voor hem . . . maar ergens denk ik dat Rob sneller weer op de stoep staat bij de NPO dan gedacht.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Romeo

Bericht door Romeo »

Ruud de Wild kan vanaf nu weer een plaat extra draaien
Romeo

Bericht door Romeo »

Wat ook nog kan is dat John de Mol, naast de poging om aan het dode paard Veronica te trekken, ook hoopt dat Radio2 zwakker wordt en daardoor Radio10 sterker wordt. Dus het ligt wel in de lijn der verwachtingen dat er nog iemand bij Radio10 erbij komt

Overigens is Staverman in het verleden altijd Van der Goes gevolgd, dat is drie keer gebeurd geloof ik. Van der Goes wordt niet of zelden genoemd als transfer, maar die kan ook naar Talpa radio natuurlijk, met of zonder Staverman
DavyGer

Bericht door DavyGer »

castmember schreef: 25 feb 2021 16:03 Ik hoop vooral voor Rob dat hij de verwachtingen waar kan maken. Veronica is nog maar een schim van wat het ooit geweest is die met 2,9% luisterdichtheid nog net niet in de marge loopt te rommelen. Talpa staat er intussen ook wel om bekend dat aakopen een aanstellingen die ze doen zichzelf waar moeten maken, en verhalen over angstcultuur en prestatiedrang binnen Talpa Radio zijn geen uitzondering. Dus, wat gaat er gebeuren als Rob, de creatieve radiomaker, zijn naam niet waar kan maken als radiobaas.

Ik hoop het niet voor hem . . . maar ergens denk ik dat Rob sneller weer op de stoep staat bij de NPO dan gedacht.
Dat ze Anemieke Schollaardt weer voor 4 maanden aanstellen van 14:00 tot 16:00? :D
Janno

Bericht door Janno »

density1 schreef: 25 feb 2021 15:44
Janno schreef: 25 feb 2021 14:33
DavyGer schreef: 25 feb 2021 14:14

Origineel.

Overigens leek het daarnet even of Stenders het niet kon laten toch nog even te reageren op de columns van Kicken, zonder de man zelf te benoemen uiteraard. Deed het meeste wat hij allemaal opschreef over zijn gevoelens over Radio 2 af als totale onzin.
Begrijpelijk. Als anderen voor jou gaan invullen hoe je ergens over denkt lijkt het me logisch dat je daar op reageert.
Het is zó makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als je doet alsof je bij de incrowd hoort en alles weet.
Damage control. Overal kan een kern van waarheid in zitten.
Alles kan. Maar dan vind ik het nog steeds begrijpelijk dat hij er op reageert. Misschien ben ik naïef, maar ik geloof niet dat hij vurig radio 2 verdedigt zonder er tenminste iets van te menen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nouja, op Juke stak hij zijn onmin over besluiten soms ook niet onder stoelen of banken. Maar ook niet die keren dat hij positief was over zaken. Uiteindelijk geloof ik Stenders natuurlijk wel meer dan Kicken, puur om 't feit dat Stenders doorgaans geen blad voor de mond neemt.

Overigens stond dit net op de mail: wat er met de V15 gaat gebeuren is nog onbekend. Dat weet men nog niet.
Romeo

Bericht door Romeo »

DavyGer schreef: 25 feb 2021 16:32

Overigens stond dit net op de mail: wat er met de V15 gaat gebeuren is nog onbekend. Dat weet men nog niet.
Ik vraag me af wie er echt op de V15 zit te wachten. En ik bedoel niet de hardcore fans maar in een groter plaatje. Het is een lijstje met muziek en de helft wordt gewoon gedraaid gedurende de dag door andere programmas en de andere helft hooi je af en toe als tip. Martine ten Klooster en Kimberly Dekker draaien elke keer wel V15 achtige muziek, Leo doet dat tijdens zijn eigen show

De V15 was meer een speeltje van Stenders waar Leo een beetje veel 2e viool was. Maak van de V15 weer muziekcafe. Dat sprak echt een grote groep mensen aan.
Romeo

Bericht door Romeo »

Deradiokenner schreef: 25 feb 2021 11:37 Ruud gaat ook nog wel weg. En ik denk dat Ruud ergens opduikt in het weekend. Samen met Olcay. Ik vindt dat hij steeds meer opduikt bij programma’s van Talpa... iets voor het weekend van 538?
John wilde toch een duo in de ochtend van SkyRadio?
density1

Bericht door density1 »

DavyGer schreef: 25 feb 2021 16:32 Nouja, op Juke stak hij zijn onmin over besluiten soms ook niet onder stoelen of banken. Maar ook niet die keren dat hij positief was over zaken. Uiteindelijk geloof ik Stenders natuurlijk wel meer dan Kicken, puur om 't feit dat Stenders doorgaans geen blad voor de mond neemt.

Ik kreeg uit zijn betoog aan het begin van zijn programma niet echt het idee dat hij graag naar Veronica wilde. Hij hemelde Radio 2 zo op dat ik dacht; waarom ga je dan? Dus al die speculaties die zijn gedaan in de afgelopen maanden door Kicken en andere moeten toch ergens vandaan komen. Dus omdat zo nu weg te wuiven lijkt me zoals gezegd dan meer politiek correcte damage control.
Romeo

Bericht door Romeo »

Hij heeft toch echt zelf die keus gemaakt
Hij zei het ook: zenderbaas zijn
En het geld zal ook geholpen hebben. Wie zou niet van baan veranderen voor meer geld?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 25 feb 2021 18:16 Hij heeft toch echt zelf die keus gemaakt
Hij zei het ook: zenderbaas zijn
En het geld zal ook geholpen hebben. Wie zou niet van baan veranderen voor meer geld?
Ik
Willembever

Bericht door Willembever »

Romeo schreef: 25 feb 2021 16:54 [

Ik vraag me af wie er echt op de V15 zit te wachten.. En ik bedoel niet de hardcore fans maar in een groter plaatje. Het is een lijstje met muziek en de helft wordt gewoon gedraaid gedurende de dag door andere programmas en de andere helft hooi je af en toe als tip. Martine ten Klooster en Kimberly Dekker draaien elke keer wel V15 achtige muziek, Leo doet dat tijdens zijn eigen show

De V15 was meer een speeltje van Stenders waar Leo een beetje veel 2e viool was. Maak van de V15 weer muziekcafe. Dat sprak echt een grote groep mensen aan.
Ik zat heel erg op de V15 te wachten. Die andere helft van de V15 én de tiplijst hoor je dus niet de hele week. Vond Leo en Rob redelijk gelijkwaardig (al zat de een in Hilversum en de ander in almere) En Muziekcafe hoeft van mij echt niet meer. Heb genoeg Nick en Simon, Suzan en Freek en De Kik, live van uit het café!! gehoord voor de komende jaren.

Wat ik me wel afvroeg, mocht Blokhuis met een V15 achtige lijst mee gaan naar Veronica. Kan hij dan nog de Top2000 a gogo maken, toch gerelateerd aan Radio 2?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik zou niet inzien waarom niet? Als je een freelance contract hebt is dat toch prima.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Top 2000 a gogo is van de NTR, heeft niks met werkzaamheden voor BNNVARA te maken. Paul de Leeuw is toen hij bij RTL 4 zat ook gewoon het Knoop Gala bij de NTR blijven doen.
Freddie Mercuryfan

Bericht door Freddie Mercuryfan »

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Ruud bij een Talpa-zender opduikt. Hij heeft een paar jaar geleden namelijk meerdere keren forse kritiek geuit op John de Mol.

Heeft Ruud trouwens nog altijd de best beluisterde middagshow van Nederland? Zo ja, dan denk ik dat hij nog wel even blijft.
Plaats reactie