Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door density1 »

Janno schreef: 25 feb 2021 09:06
marbles schreef: 25 feb 2021 00:06
Janno schreef: 24 feb 2021 13:43 (bron: ad.nl)

Ik snap best dat het de AvroTros niet lekker zit, maar een oud-medewerker op zijn loyaliteit aanvallen vind ik wat kleinzielig. Niemand blijft tegenwoordig nog een leven lang bij dezelfde werkgever. Niemand heeft ook ooit over mijn gebrek aan loyaliteit gezeurd als ik van werkkring veranderde. Beetje onprofessioneel van van Stade.
Hij heeft wel gelijk. Radio 2 heeft alles gedaan om hem zijn zin te geven. Met de overgang van avrotros naar bnnvara werd hij uiteindelijk de winnaar. Terughalen verrukkelijke 15 en dat al snel van de nacht naar de middag, alles om stenders tevreden te houden. En dan nu toch vertrekken... denk dat zijn manager Florent goed onderhandeld heeft en bij de Npo men daarom ook klaar met hem is en hij daar nooit meer aan hoeft te kloppen.
Van Stade had gewoon even tandenknarsend zijn kiezen op elkaar moeten houden. Het is geen publieke taak om je personele frustraties openbaar te maken. Als een van mijn voormalige werkgevers tegen de krant had gezegd dat ik niet loyaal was had ik hem dat ook zeer kwalijk genomen.
Die Van Stade is altijd een beetje zurig. Gewoon negeren.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ruud gaat ook nog wel weg. En ik denk dat Ruud ergens opduikt in het weekend. Samen met Olcay. Ik vindt dat hij steeds meer opduikt bij programma’s van Talpa... iets voor het weekend van 538?
Romeo

Bericht door Romeo »

Talpa Radio zegt dat Gijs niet naar Radio10 gaat
Opmerkelijk dat ze dat zeggen en niet± Gijs gaat niet naar Talpa Radio
Romeo

Bericht door Romeo »

Overigens ontkent Talpa altijd alles wat gelekt wordt. Werd Beelen ook niet 110x ontkent tot Radiofreak de foto´s ontdekte van William Rutte?
Pot

Bericht door Pot »

Het tijdelijke programma van Frank van 't Hof gaat 'Het Platenpaleis' heten.
Oren open!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Pot schreef: 25 feb 2021 14:07 Het tijdelijke programma van Frank van 't Hof gaat 'Het Platenpaleis' heten.
Origineel.

Overigens leek het daarnet even of Stenders het niet kon laten toch nog even te reageren op de columns van Kicken, zonder de man zelf te benoemen uiteraard. Deed het meeste wat hij allemaal opschreef over zijn gevoelens over Radio 2 af als totale onzin.
boxfm

Bericht door boxfm »

Romeo schreef: 25 feb 2021 12:44 Talpa Radio zegt dat Gijs niet naar Radio10 gaat
Opmerkelijk dat ze dat zeggen en niet± Gijs gaat niet naar Talpa Radio
Is helemaal niet opmerkelijk, het gerucht is namelijk dat hij naar 10 gaat. Daar reageren ze op (waarschijnlijk ook nog eens op de vraag van Adformatie of hij naar Radio10 gaat).
Romeo schreef: 25 feb 2021 12:50 Overigens ontkent Talpa altijd alles wat gelekt wordt. Werd Beelen ook niet 110x ontkent tot Radiofreak de foto´s ontdekte van William Rutte?
Dat is -ook helaas- wel iets dat redelijk standaard is in de mediawereld. Kan ook zijn omdat contracten bijvoorbeeld nog niet rond zijn. Nadeel van het vele ontkennen in de mediawereld is wel dat iedereen een ontkenning met een korreltje zout neemt, zelfs als het 100% waar is.
Janno

Bericht door Janno »

DavyGer schreef: 25 feb 2021 14:14
Pot schreef: 25 feb 2021 14:07 Het tijdelijke programma van Frank van 't Hof gaat 'Het Platenpaleis' heten.
Origineel.

Overigens leek het daarnet even of Stenders het niet kon laten toch nog even te reageren op de columns van Kicken, zonder de man zelf te benoemen uiteraard. Deed het meeste wat hij allemaal opschreef over zijn gevoelens over Radio 2 af als totale onzin.
Begrijpelijk. Als anderen voor jou gaan invullen hoe je ergens over denkt lijkt het me logisch dat je daar op reageert.
Het is zó makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als je doet alsof je bij de incrowd hoort en alles weet.
Romeo

Bericht door Romeo »

Apart, Frank wilde minder uren maken, maar draait vanaf volgende week dus zes dagen per week.

De Vara zal ongetwijfeld de uren willen behouden en als Frank scoort dat als argument aanvoeren de Platenpaleisbonanza daar te willen houden. maar de vara heeft de uren ingepikt van Annemiek. Zou eerlijker zijn om Annemiek die uren te geven en Frank za-zo van 14-16 de Platenpaleisbonanza
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Romeo schreef: 25 feb 2021 14:46 Apart, Frank wilde minder uren maken, maar draait vanaf volgende week dus zes dagen per week.

De Vara zal ongetwijfeld de uren willen behouden en als Frank scoort dat als argument aanvoeren de Platenpaleisbonanza daar te willen houden. maar de vara heeft de uren ingepikt van Annemiek. Zou eerlijker zijn om Annemiek die uren te geven en Frank za-zo van 14-16 de Platenpaleisbonanza
Offtopic:
Heb je de overtuiging dat, wanneer je steeds herhaalt dat Annemiek zielig is, dat NPO dan overstag gaat?

Ontopic:
Frank wilde minder in de ochtend radiomaken, daarom is hij de ochtend uit te gaan.
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 25 feb 2021 15:09
Romeo schreef: 25 feb 2021 14:46 Apart, Frank wilde minder uren maken, maar draait vanaf volgende week dus zes dagen per week.

Offtopic:
Heb je de overtuiging dat, wanneer je steeds herhaalt dat Annemiek zielig is, dat NPO dan overstag gaat?

Ontopic:
Frank wilde minder in de ochtend radiomaken, daarom is hij de ochtend uit te gaan.
Dit heeft niets met zieligheid te maken, maar met gerechtigheid > hoewel ik ook ergens teruglas dat AVROTROS geen gelijk kreeg.
Oren open!
iJeroen

Bericht door iJeroen »

Pot schreef: 25 feb 2021 15:33
Henkjan2016 schreef: 25 feb 2021 15:09

Offtopic:

Ontopic:
Dit heeft niets met zieligheid te maken, maar met gerechtigheid > hoewel ik ook ergens teruglas dat AVROTROS geen gelijk kreeg.

Even door een aantal pagina's zurigheidheid scrollen. Voor zover ik weet ik Stenders z'n contract gewoon afgelopen en besluit hij niet te verlengen. Dat is een goed recht. De zure reactie van de Tros-baas en hier op het Forum lijken wel het supportershome van een een gemiddelde eredivisieclub. Er is ook niks ingepikt in het verleden, want de rechter heeft de NPO destijds in het gelijk gesteld. Over smaak van te twisten, of iemands reputatie ook. Niet iedereen kan Stenders luchten, maar de man is gewoon lopende radiohistorie. Ik zou het begrijpen als Annemieke de uren krijgt op basis van de afspraken eerder, maar ze kan de schoenveters niet strikken van Stenders.
Laatst gewijzigd door iJeroen op 25 feb 2021 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Opgegroeid met Veronica op 2 en 3
density1

Bericht door density1 »

Janno schreef: 25 feb 2021 14:33
DavyGer schreef: 25 feb 2021 14:14
Origineel.

Begrijpelijk. Als anderen voor jou gaan invullen hoe je ergens over denkt lijkt het me logisch dat je daar op reageert.
Het is zó makkelijk om iemand in een kwaad daglicht te stellen als je doet alsof je bij de incrowd hoort en alles weet.
Damage control. Overal kan een kern van waarheid in zitten.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

density1 schreef: 25 feb 2021 15:44 Damage control. Overal kan een kern van waarheid in zitten.
Behalve de columns van Patrick Kicken dan.
Romeo

Bericht door Romeo »

Radiooidar schreef: 25 feb 2021 15:48
density1 schreef: 25 feb 2021 15:44 Damage control. Overal kan een kern van waarheid in zitten.
Behalve de columns van Patrick Kicken dan.
Rob is toch naar Veronica?
Of denk je dat zoiets binnen een paar dagen beklonken is?
Wat Kicken voorspelde klopt volledig, hij wordt radiobaas
Plaats reactie