Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
topradiofm

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door topradiofm »

Heb liever wouter alleen s’avonds anders kreeg zulke drukke programma’s
Romeo

Bericht door Romeo »

DavyGer schreef: 12 jan 2021 21:02 . Het is een goede besparingsmaatregel om 's nachts toch gepresenteerde radio te hebben tegen geringe kosten. .
Het is niet zo dat omroepen arm zijn ofzo
Durashift

Bericht door Durashift »

Herman ven Schippers schreef: 12 jan 2021 21:04 Afwijkende lunchshow op vrijdag zou wel lekker zijn inderdaad.

Misschien Giel? (..)
Vrees dat dat heel erg rubriekjes radio wordt.

Mijn hemel, zijn ochtendshow zit er vol mee.. helaas.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Durashift schreef: 15 jan 2021 00:25
Herman ven Schippers schreef: 12 jan 2021 21:04 Afwijkende lunchshow op vrijdag zou wel lekker zijn inderdaad.

Misschien Giel? (..)

Alle overige ochtend, middag en sommige lunchshows toch ook? Vaag dat je Giel hier dan op aanvalt. Daarnaast zie ik in Giel (Nog steeds) wel iemand
die creatieve radio kan maken. Of het een ieder smaak is, laat ik in het midden.
rocks

Bericht door rocks »

Herman ven Schippers schreef: 15 jan 2021 01:23
Durashift schreef: 15 jan 2021 00:25

Misschien Giel? (..)

Alle overige ochtend, middag en sommige lunchshows toch ook? Vaag dat je Giel hier dan op aanvalt. Daarnaast zie ik in Giel (Nog steeds) wel iemand
die creatieve radio kan maken. Of het een ieder smaak is, laat ik in het midden.
Dat ik heb de laatste jaren met elk programma op elk station ook dat de programma's in vakjes worden geprogrammeerd.... en dat elke dag.... of je naar een herhaling luisterd... Dat moet toch ook frustrerend zijn voor een DJ dat die niks in eigen hand heeft zoals de ochtendshows en noem maar op?

Als ik dadelijk naar m'n werk rij heb ik wel een opdracht opstaan, maar dat kan elk minuut veranderen waardoor je niet weet waarmee je dag eindigd met je werk omdat het zo divers is als je een creative baan hebt.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Tja, alles voor de reclames (helaas ook npo). Om maar luisteraars vast te houden.
Vraag het maar aan ome John, waar het pakket ‘creativiteit’ het meest zichtbaar is.

Het keurslijf is inderdaad erg strak, ikzelf zou niet zo’n groundhogday willen hebben.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik heb vanochtend voor het eerst geluisterd naar Jeroen van Inkel op Radio 2, maar wat ben ik geschrokken. Dit kan echt niet meer. Zijn stem is fors achteruit gegaan en zijn talks leiden nergens toe.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
castmember

Bericht door castmember »

Phoenix schreef: 16 jan 2021 10:53 Ik heb vanochtend voor het eerst geluisterd naar Jeroen van Inkel op Radio 2, maar wat ben ik geschrokken. Dit kan echt niet meer. Zijn stem is fors achteruit gegaan en zijn talks leiden nergens toe.
Zijn stem vond ik de vorige keren dat ik luisterde nog best OK, maar inderdaad, zijn spreeks zijn eigenlijk best heel slecht.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Lobke

Bericht door Lobke »

Phoenix schreef: 16 jan 2021 10:53 Ik heb vanochtend voor het eerst geluisterd naar Jeroen van Inkel op Radio 2, maar wat ben ik geschrokken. Dit kan echt niet meer. Zijn stem is fors achteruit gegaan en zijn talks leiden nergens toe.
Tot 10h luister ik iets anders dan Radio 2 in het weekend. Ik word echt niet goed van dat geschreeuw van Van Inkel.
Kar

Bericht door Kar »

Van Inkel is gelukkig een van de weinige jocks die nog radio maakt zonder vooraf geschreven teksten. Het klopt dat het niet meer de van Inkel is uit de jaren 80, maar het is toch wel lekker tussen al die format jocks op de rest van de zenders.
MFM

Bericht door MFM »

Dat had ik al eerder in een topic gemeld.
Hij klinkt als een bejaarde oude man.
Daarom vond ik de overstap naar 2 zo raar.

Het is zoals met ieder ander soort werk ; als het niet meer gaat moet je een stap terug doen of ander (soort) werk zoeken.
Hij heeft talenten genoeg.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Kar schreef: 16 jan 2021 15:26 Van Inkel is gelukkig een van de weinige jocks die nog radio maakt zonder vooraf geschreven teksten.
Dat kan zo zijn, maar laat hem dit niet doen op de (een na) grootste zender van Nederland. Van Inkel heeft een imposante radiocarierre maar de Van Inkel die ik vanochtend hoorde hoort niet thuis op Radio 2. Hij lijkt er enkel te zitten vanwege het lobbywerk van Stenders.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
rocks

Bericht door rocks »

Phoenix schreef: 16 jan 2021 17:53
Kar schreef: 16 jan 2021 15:26 Van Inkel is gelukkig een van de weinige jocks die nog radio maakt zonder vooraf geschreven teksten.
Dat kan zo zijn, maar laat hem dit niet doen op de (een na) grootste zender van Nederland. Van Inkel heeft een imposante radiocarierre maar de Van Inkel die ik vanochtend hoorde hoort niet thuis op Radio 2. Hij lijkt er enkel te zitten vanwege het lobbywerk van Stenders.
Aha.... dat zei ik paar weken terug ook... maar dan wel in andere woorden... maar dat ik heb wel meer met die oude glorie van DJs.
Is allemaal leuk en aardig, maar niet meer van deze tijd... of ze moeten radio maken op Veronica 192 zender https://www.192radio.nl/192radio/.
Pot

Bericht door Pot »

Met Jeroen van Inkel is de ochtend er niet beter op geworden. Van Inkel zit meer in een soort bubbel. Frank deed dat programma veel beter en zeker op dit tijdslot. Dat All You Need is Love programma is echt helemaal niks. Wie daar toestemming voor heeft gegeven... :roll:

De personalities van Radio 2 (Rob, Ruud, Jeroen van Inkel en Gijs) vind ik sowieso minder dan de 'gewone' jocks als Wouter, Bart of Jan-Willem.
Oren open!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Smaken verschillen, ik zet hem juist 's ochtends op Radio 2 voor Jeroen en dan om 10u snel over naar een leuke zender...
Plaats reactie