Dat is mijn tekst. Ik wilde hem niet opnieuw droppen ;-)
maar goed punt, tijd om te verkassen?
Moderator: admin6
Naar Veronica om daar over 4 jaar de zelfde muziek te gaan draaien als radio 2 in 2020?Henkjan2016 schreef: ↑02 dec 2020 11:03Dat is mijn tekst. Ik wilde hem niet opnieuw droppen ;-)
Naar Veronica om in één jaar net zoveel te verdienen als in 4 jaar bij Radio 2DavyGer schreef: ↑02 dec 2020 12:07Naar Veronica om daar over 4 jaar de zelfde muziek te gaan draaien als radio 2 in 2020?Henkjan2016 schreef: ↑02 dec 2020 11:03Dat is mijn tekst. Ik wilde hem niet opnieuw droppen ;-)
Dan starten we graag nog een keer Alanis Morisette, Bon Jovi en Lenny Kravitz in!Phoenix schreef: ↑02 dec 2020 12:09Naar Veronica om in één jaar net zoveel te verdienen als in 4 jaar bij Radio 2DavyGer schreef: ↑02 dec 2020 12:07Naar Veronica om daar over 4 jaar de zelfde muziek te gaan draaien als radio 2 in 2020?Henkjan2016 schreef: ↑02 dec 2020 11:03
Dat is mijn tekst. Ik wilde hem niet opnieuw droppen ;-)
maar goed punt, tijd om te verkassen?![]()
Inderdaad, in plaats van Marco Borsato wegdraaien.
XXL Stenders wordt al gefinancierd door John de Mol (Talpa)
Ik heb het niet gehoord gistermiddag, maar zo hoor ik Rob het liefst. 14-16 leent zich daar wat mij betreft ook prima voor, veel beter dan een duo (hoewel Caroline mij ook niet echt stoort, vind ik haar ook geen grote toevoeging voor het programma).RealSunchaser schreef: ↑03 dec 2020 02:51 Wat grappig was (vond ik) vanmiddag: ik vind Carolien Brouwers een enorm leuke toevoeging tijdens de bonanza. maar vanmiddag was ze er niet en dan is het toch een ander programma als Rob lekker in zn eentje kan freaken met muziek. Het leek ineens een heel ander programma. Misschien wil Rob duo presentaties met anderen, waaronder Carolien en Leo, maar als hij alleen is met de interactie van luisteraars klinkt het wel puurder.
Zoals Van Inkel de nacht van zondag op maandag doet. Alleen hij en de luisteraar. Live en interactie en muziek.
Heb je het dan over een online station?
Stapt hij over dan?