Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Janno

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Janno »

Er is volgens mij nooit daadwerkelijk iets naar buiten gekomen dat Rob en Ruud gebrouilleerd zouden zijn. Al is het wel zo dat ze zelden contact hebben bij de programmawisseling. Toch hebben ze een paar keer contact gehad waaruit niet direct bleek dat ze ruzie hebben. Maar wellicht zijn het goede acteurs.
joostpas

Bericht door joostpas »

Jacob1 schreef: 01 dec 2020 19:33 Nogal logisch dat Rob in zijn thuisstudio zit. Rob heeft al jaren schijt aan alles, hij hoeft op deze manier Ruud ook niet in het pand tegen te komen.
Doet lekker zijn ding tussen 14:00 en 16:00 uur en maakt op de vrijdagavond heerlijk hobbyradio. Doet niet mee met het gedrocht wat de Top2000 is. Lekker vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw. Lekker freakshowtjes maken op Juke (Talpa) lucnchen met John de Mol en in 2021 lekker naar Radio Veronica! Zet hem op Rob! Je kunt het!!
Ik hoop en denk niet dat de overstap er in 2021 komt.
Rob's contract loopt tot 2022, en vanaf dan zou hij de stap kunnen wagen denk ik.
Maar als Rob verstandig is, laat hij John lekker lopen, want die had 'm ook niet nodig een enkele jaren geleden.
Daarbij zit Rob op de best beluisterde zender, en is hij populair onder de doelgroep
boevieboy

Bericht door boevieboy »

Heeft Stasse nu alles van te voren ingesproken als zichzelf en zit hij er nu als sint? Er gingen net even wat bandjes door elkaar geloof ik...
Stephan5

Bericht door Stephan5 »

Hij doet het allebei tegelijk. Ik zit naar de webcam te kijken, en hij spreekt zowel als zichzelf als Sinterklaas, dat zie je goed aan de gebaartjes als hij.zij spreken. Het begin was volgens mij wel van te voren opgenomen.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ik las laatst ergens, zou zomaar bij Kicken geweest kunnen zijn, dat Ruud de Vara ging mailen met een klacht als Stenders 2 minuten langer doorging. Maar Stenders is dat blijven doen. Overigens doet hij hetzelfde bij Wouter, maar goed daar is Wouter bij
castmember

Bericht door castmember »

En dat Ruud meet met twee maten zou ook niet de eerste keer zijn. Leven en laten leven, het is ook soms wel een stelletje kinderen bij elkaar eh. Is die zendermanager daar nu een manager of kleuterjuf.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Schijnt ook dat Ruud de plasketting niet terug had gehangen en dat Rob daarna niet naar het toilet kon.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

joostpas schreef: 01 dec 2020 20:05 Daarbij zit Rob op de best beluisterde zender, en is hij populair onder de doelgroep
Waarom wordt werken bij de best beluisterde zender gezien als de heilige graal?
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Herman ven Schippers schreef: 02 dec 2020 01:24 Schijnt ook dat Ruud de plasketting niet terug had gehangen en dat Rob daarna niet naar het toilet kon.
Daar had Patrick natuurlijk even niet aan gedacht ;-)
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 02 dec 2020 07:22
joostpas schreef: 01 dec 2020 20:05 Daarbij zit Rob op de best beluisterde zender, en is hij populair onder de doelgroep
Die mis ik ook inderdaad. Ging naar Radio 2 terwijl 3fm marktleider was. Voor Rob is dat dus geen argument. Bij 3fm was de muziekmix de reden om over te stappen. (Bron: podcast michielmet)
joostpas

Bericht door joostpas »

Henkjan2016 schreef: 02 dec 2020 07:27
Die mis ik ook inderdaad. Ging naar Radio 2 terwijl 3fm marktleider was. Voor Rob is dat dus geen argument. Bij 3fm was de muziekmix de reden om over te stappen. (Bron: podcast michielmet)
Het is ook geen heilige graal, maar het lijkt me dat je 'normaal' gesproken liever werkt waar veel luisteraars zijn, al kan dit natuurlijk voor iedereen verschillen.

Daarnaast ging Rob voor de muziek naar 2, maar ook omdat hij maar enkele uren kon krijgen bij 3.
Dat had toendertijd ook te maken met KX, dat toen onder de vlag van AVROTROS viel.
(Bron: spreekbuis.nl)
Laatst gewijzigd door joostpas op 02 dec 2020 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

joostpas schreef: 02 dec 2020 08:39
Henkjan2016 schreef: 02 dec 2020 07:27

Het is ook geen heilige graal, maar het lijkt me dat je 'normaal' gesproken liever werkt waar veel luisteraars zijn, al kan dit natuurlijk voor iedereen verschillen.
Dat zou betekenen dat Rob Stenders binnenkort liever voor Q Music gaat werken als Q de koppositie van Radio 2 overneemt :lol:
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Daarnaast, waarom ging Rob Stenders voor de muziek naar radio 2? Radio 2 draait het zelfde als 3FM 10 jaar geleden.
RealSunchaser

Hij had op t laatst toch maar een paar uur radio op 3 via Powned?

Dat zet ook geen zoden aan de dijk natuurlijk
RealSunchaser

Pot schreef: 01 dec 2020 17:46 In de Bonanza ben ik niet zo'n fan van Caroline. Ze zit daar niet in het goede programma. Stenders met sidekick is minder, zeker in de Bonanza als verzoekplatenprogramma. In een ander programma past ze denk ik beter.
Ik ben wel fan van Caroliene, het maakt het allemaal luchtiger. Maar het valt me op dat Rob er steeds een grapje over maakt als ze haar moment pakt en zegt dat sinds ze sidekick van het jaar haar stempel meer wil drukken. Maar dat komt omdat zij in Hilversum zit met de redactie en regisseur en Rob al maanden alleen op zn zolderkamer zit. Dat is soms lastig timen
Plaats reactie