Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
gelukkig niet de aandachtstrekkende en uberirritante carolien die doet alsof ze de dj van dienst is. nu nog ruudje wouter en frankie naar radio39 scheelt ook n hele hoop
Smaken verschillen. Ik vind Caroline best leuk.
-
Ook hier een groot fan van Caroline. Brengt enorm veel leuke sfeer in de show.
Smaken verschillen inderdaad.
Mocht Rob Stenders naar Veronica gaan hoop ik dat Carolien achterblijft bij Radio 2.
Mocht Rob Stenders naar Veronica gaan hoop ik dat Carolien achterblijft bij Radio 2.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
-
-
Precies. Stenders is iemand die soms wel wat tegengas kan gebruiken, dus een sidekick met pit is dus niet misplaatst.Radiooidar schreef: ↑01 dec 2020 15:36 Ook hier een groot fan van Caroline. Brengt enorm veel leuke sfeer in de show.
-
Misschien kun je beter zelf een andere zender zoeken, als de helft van het dj korps je niet aanstaat.
pietdevries schreef: ↑01 dec 2020 15:47Precies. Stenders is iemand die soms wel wat tegengas kan gebruiken, dus een sidekick met pit is dus niet misplaatst.Radiooidar schreef: ↑01 dec 2020 15:36 Ook hier een groot fan van Caroline. Brengt enorm veel leuke sfeer in de show.
Hear hear!

In de Bonanza ben ik niet zo'n fan van Caroline. Ze zit daar niet in het goede programma. Stenders met sidekick is minder, zeker in de Bonanza als verzoekplatenprogramma. In een ander programma past ze denk ik beter.
Oren open!
Tenzij er medische gronden zijn is het volslagen belachelijk dat Rob Stenders al weken op zijn zolder zit. Hij doet gewoon wat hij zelf wel en heeft schijt aan alles en iedereen bij de zender. Caroline Brouwer is een omhoog gevallen, althans dat denkt. Vreselijk mens.
Ik zit al sinds maart op zolder. Zonder medische gronden.Meelezer schreef: ↑01 dec 2020 18:38 Tenzij er medische gronden zijn is het volslagen belachelijk dat Rob Stenders al weken op zijn zolder zit. Hij doet gewoon wat hij zelf wel en heeft schijt aan alles en iedereen bij de zender. Caroline Brouwer is een omhoog gevallen, althans dat denkt. Vreselijk mens.

🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Nogal logisch dat Rob in zijn thuisstudio zit. Rob heeft al jaren schijt aan alles, hij hoeft op deze manier Ruud ook niet in het pand tegen te komen.
Doet lekker zijn ding tussen 14:00 en 16:00 uur en maakt op de vrijdagavond heerlijk hobbyradio. Doet niet mee met het gedrocht wat de Top2000 is. Lekker vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw. Lekker freakshowtjes maken op Juke (Talpa) lucnchen met John de Mol en in 2021 lekker naar Radio Veronica! Zet hem op Rob! Je kunt het!!
Doet lekker zijn ding tussen 14:00 en 16:00 uur en maakt op de vrijdagavond heerlijk hobbyradio. Doet niet mee met het gedrocht wat de Top2000 is. Lekker vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw. Lekker freakshowtjes maken op Juke (Talpa) lucnchen met John de Mol en in 2021 lekker naar Radio Veronica! Zet hem op Rob! Je kunt het!!
Ik heb het gevoel dat Jacob1 niet zo van Radio 2 houdt. Maar kan het mis hebben hoor :)
-
Toen ze nog bij 3FM werkten heeft Rob Ruud binnengehaald. Waardoor zijn ze gebrouilleerd geraakt (mits dat echt zo is)?