Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door RealSunchaser »

Fijne line up, ik had de DJs bijna allemaal goed, behalve Frank van t Hof niet en ik had de tijden niet correct

Had Rob al niet verwacht, die trekt zich al maanden terug op zn zolderkamer
Janno

Bericht door Janno »

Laat de speculaties over Rob beginnen!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Mogelijk had Rob gewoon geen zin / corona, kan ook toch?
petoi

Bericht door petoi »

Phoenix schreef: 01 dec 2020 07:13
petoi schreef: 30 nov 2020 15:36
Phoenix schreef: 30 nov 2020 14:20

Dit nummer staat gewoon op Spotify. Neem je de Top 2000 ook met cassettebandjes op? :lol:

Als jij Slayer fan bent en dat in de Top 2000 staat dan weet je dat de presentator speciaal iets doet met iets van "jouw", en als het dan niet midden in de nacht wordt uitgezonden wordt dan nog eens gedeeld met een miljoen anderen. En verder is het een ding van traditie en collectiviteitsgevoel, verbondenheid met de DJ en andere luisteraars.

Denk dat daarom sommige mensen ook opblijven voor nachtradio. Wat je ook kan terugluisteren.

Ik vraag me trouwens wel af of bij Phoenix de radio secondair is dan, aangezien jij dus nooit de radio aanzet voor een specifiek programma.
Want als je het wel doet kan je je het fenomeen wel verklaren, alleen is zijn/haar smaak anders.
Slayer is geen specifiek programma. Ik heb gezegd dat ik het een merkwaardig fenomeen vind dat sommigen 's nachts opblijven of de wekker zetten om een bepaald nummer in de Top 2000 te horen.

Nee Phoenix je zei dit wat ook in de quote van mij stond:

[quote=Phoenix post_id=520938 time=1606739409 user_id=1237

Ik vind dat zo'n merkwaardig fenomeen. Wakker blijven voor de Top 2000 of 's nachts afstemmen om je favoriete nummer te kunnen horen.
[/quote]

Dus of Slayer geen specifiek programma is is niet relevant want je snapte het beide (nummer of programma) niet.

Verder prima dat jij het nooit zou opblijven of wakker worden voor een nummer (of programma) op de radio. Denk dat ruim 99,9% van de luisteraars daar zo over denkt.
RealSunchaser

DavyGer schreef: 01 dec 2020 08:43 Mogelijk had Rob gewoon geen zin / corona, kan ook toch?
Hij heeft geen corona. Ik denk dat hij een contract heeft bij Talpa
Phoenix

Bericht door Phoenix »

petoi schreef: 01 dec 2020 08:45
Phoenix schreef: 01 dec 2020 07:13 Slayer is geen specifiek programma. Ik heb gezegd dat ik het een merkwaardig fenomeen vind dat sommigen 's nachts opblijven of de wekker zetten om een bepaald nummer in de Top 2000 te horen.
Nee Phoenix je zei dit wat ook in de quote van mij stond:
Phoenix schreef: 30 nov 2020 13:30 Ik vind dat zo'n merkwaardig fenomeen. Wakker blijven voor de Top 2000 of 's nachts afstemmen om je favoriete nummer te kunnen horen.
Ik weet niet wat er onduidelijk is aan mijn opmerkingen. Ik heb tot tweemaal toe gezegd dat ik het een merkwaardig fenomeen vindt dat sommigen 's nachts opblijven om een bepaald nummer in de Top 2000 te kunnen horen.

Ik weet niet waar je naar toe wil om mij tot een paar maal toe op deze opmerkingen aan te spreken en te betwisten wat of hoe ik het gezegd heb.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Janno

Bericht door Janno »

DavyGer schreef: 01 dec 2020 08:43 Mogelijk had Rob gewoon geen zin / corona, kan ook toch?
Geen zin zou een plausibele reden kunnen zijn. Rob lijkt me niet het type om iets te doen waar hij zelf geen enkele invloed op heeft.
Laatst gewijzigd door Janno op 01 dec 2020 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Janno

Bericht door Janno »

Dubbel
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Ja Phoenix, we weten nu wel dat je een kommaneuker bent. Hou je toch eens in man. Een dagje geen Radioforum of zo, wel zo gezellig.

Over Stenders: ja, nu gaat natuurlijk iedereen speculeren dat ie wel eens naar Talpa zou kunnen gaan. Maar Stenders heeft in de voorgaande jaren ook al vaker blijk ervan gegeven zichzelf niet zo thuis te voelen in de Top 2000. Hij heeft wel een lijstjesfetish, maar dat moeten volgens mij meer freaklijstjes zijn. Misschien heeft ie eindelijk ingezien dat ie daar niet met tegenzin Marco B wil instarten.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
RealSunchaser

Rob kan zn feitenkennis ook niet kwijt tijdens de Top2000, ze hebben 20 seconden tussen platen
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Lekkere discussie weer hier:

Rob werkt thuis --> zo min mogelijk reisbewegingen is een plausibele reden om thuis radio te maken (omdat het kan)Dat anderen daar maling aan hebben, betekent niet dat Rob mee moet in het gedrag van de massa.

Rob doet geen top 2000 --> geen zin is een plausibele reden, evenals dat NPO geen borsato/blof-discussie meer wil, evenals dat er mogelijk een contract bij Talpa ligt.

Rob gaat naar Talpa --> Dat kan zeker nog, en blijft een plausibele discussie. Ook omdat wij eerder in dit topic hebben aangegeven dat wij het met de indeling van de dj's van de top 2000 zouden gaan zien. Dat is nu: ons vermoeden wordt bevestigd --> wat betekent dit uiteindelijk? We gaan het zien.

Feit blijft dat Rob met 1 been binnen is bij Talpa, omdat zijn prive-streams daar al zijn ondergebracht.

De komende weken zullen wij meer duidelijkheid krijgen en op 1 januari zullen wij het weten. -bier

Laten wij het over Stasse hebben --> toch het einde van Stasse op radio 2? Of zal het enkel de werkdruk zijn dit jaar na zijn gezondheidsproblemen. In het laatste geval zouden ze ook Jeroen op dat tijdstip hebben kunnen plaatsen.
RealSunchaser

Henkjan2016 schreef: 01 dec 2020 09:36
Laten wij het over Stasse hebben --> toch het einde van Stasse op radio 2? Of zal het enkel de werkdruk zijn dit jaar na zijn gezondheidsproblemen. In het laatste geval zouden ze ook Jeroen op dat tijdstip hebben kunnen plaatsen.
Stasse is nog steeds herstellende
En Emmely is de vaste vervanger van De Staat, dus logisch dat zij op dit tijdstip zit. Bovendien is Van Inkel gek op 00.00-02.00 vanwege de intieme sfeer
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Henkjan2016 schreef: 01 dec 2020 09:36 Laten wij het over Stasse hebben --> toch het einde van Stasse op radio 2? Of zal het enkel de werkdruk zijn dit jaar na zijn gezondheidsproblemen. In het laatste geval zouden ze ook Jeroen op dat tijdstip hebben kunnen plaatsen.
Of dit het einde van zijn Radio 2-carrière is vind ik koffiedik kijken. Maar ja, dat doen we graag hier :lol:
Stasse is momenteel nog niet helemaal terug op de radio; een aantal dagen in de week neemt iemand anders zijn programma waar. Als ie wél volledig terug zou zijn zou ie (inclusief Radio 5) vijf dagen in de week radio maken. Om 'm dan eind december gelijk zeven dagen achter elkaar te zetten lijkt me geen goeie manier van re-integratie op de werkvloer, dat is vragen om problemen en een evt. terugval. Maar sluit dat uit dat ie op termijn weer volledig terugkeert toch?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Waarom geen Rick van V? Ze houden normaal zoveel mogelijk hun doordeweekse programmering aan. Emmely ipv Stefan (gezondheid) is logisch. Annemieke ipv Rob ook (die heeft niks met de Top 2000, voorheen had hij een eigen variant op zijn KX). Maar waarom Frank ipv Rick is mij een raadsel.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Haagsegek schreef: 01 dec 2020 10:09 Maar waarom geen Rick van V. Ze houden normaal zoveel mogelijk hun doordeweekse programmering aan. Emmely ipv Stefan (gezondheid) is logisch. Annemieke ipv Rob ook (die heeft niks met de Top 2000, voorheen had hij een eigen variant op zijn KX). Maar waarom Frank ipv Rick is mij een raadsel.
Lekker om dit in 2 topics te vragen. --> ff een weekje geen nachtradio?
Plaats reactie