Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door RealSunchaser »

Daan! schreef: 23 nov 2020 09:54 Zou je denken?
Ik denk tussen 1 december en 25 december!
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Het is creatief opgelost een café met 30 mensen is nog troostelozer maar het is de tijd waarin we leven helaas. Ik denk wel dat dit het meest beluisterde en bekeken editie ooit wordt. Wordt wel weer genieten in december. Ben wel benieuwd naar serious request in quarantaine en 538 ga ik ook een beetje volgen. Als radiofreak heb je weer wat te doen in de laatste maand van het jaar!
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

RealSunchaser schreef: 23 nov 2020 10:14
Daan! schreef: 23 nov 2020 09:54 Zou je denken?
Ik denk tussen 1 december en 25 december!
Het kleuter niveau is steeds hoger aan het worden hier.

Grow up!
RealSunchaser

DavyGer schreef: 23 nov 2020 10:13 Nee, ik denk dat ze die niet bekend maken.
Ik denk dat ze alle Dj's gaan deepfaken en alles uit de computer komt
Orange

Bericht door Orange »

RealSunchaser schreef: 23 nov 2020 11:39
DavyGer schreef: 23 nov 2020 10:13 Nee, ik denk dat ze die niet bekend maken.
Ik denk dat ze alle Dj's gaan deepfaken en alles uit de computer komt
Dat doen ze nu al, zodat de dj's thuis kunnen blijven i.v.m. corona. Het lijkt mij dat dat ook wordt gedaan tijdens de Top2000. Waarom zou je daar dan ineens van afwijken?
Radio 2 is overigens niet de enige die dat doet. Ik heb begrepen dat SLAM het ook doet. En soms heb ik het idee dat Tom en Bram van Q ook deepfake zijn. Het lijkt erop dat zij helemaal niet bij Q zijn gaan werken. Het is allemaal deepfake van Q. Ben benieuwd wat Tom en Bram daar eigenlijk zelf van vinden?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wie zit er eigenlijk in dat pak van sinterklaas tijdens de staat van stasse? Stefan is het niet. Is het de zendermanager van radio 2 of zie ik dat verkeerd?
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Geen idee, ik vind het wel hilarisch om te volgen op de webcam. Mooi ook dat alle bellers het meespelen,vink ik prachtig.
Stephan5

Bericht door Stephan5 »

DavyGer schreef: 24 nov 2020 20:32 Wie zit er eigenlijk in dat pak van sinterklaas tijdens de staat van stasse? Stefan is het niet. Is het de zendermanager van radio 2 of zie ik dat verkeerd?
Volgens mij is het Stefan wel... zijn stem komt wel heel bekend voor. En Tim Damen als sidekick...
Radio 2 heeft het wel goed verborgen gehouden. In ieder geval ik vind het erg leuk! :D

( Mijn eerste reactie, zal me van de week wel even voorstellen ;) )
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

RealSunchaser

Het is Stasse
RealSunchaser

Radio2 is in een jaar tijd 1.1 procent aan luistercijfers gedaald. Q music is er 1.6 gestegen, maar omdat ik niet kan zeggen hoeveel daarvan van Radio2 komen en dit het Radio2 topic is de vraag:

Waarom denken jullie dat Radio2 1,1 procent is gedaald?

Is de muziek te voorspelbaar geworden?
Zijn de DJs gezapig?
Of is het het weekend, waar in 1 jaar veel is veranderd.
Timur verdween, Emely verscheen, op de zaterdag 3 uur, het buro op zondag
Het buro verdween, Emely kreeg de ochtend op zondag, moest 1 uur inleveren op zaterdag,
Van Inkel verscheen
Daniel Dekker verdween
Blokhuis en Stenders naar de zondagmiddag met de V15
Blokhuis naar de vroegere zondagavond
Frank 2 uur op de zondagmiddag met een liefdesprogramma

als ik naar mezelf kijk vind ik het weekend erg rommelig.
Ik vind Rinkel de Kinkel goed passen, ben fan van Emmely de Wilt en luister graag naar de A lijst
Daarvoor luisterde ik niet naar Timur omdat dat programma niet spontaan was en was dichtgetimmerd met voorproductie. Spijkers is niet mijn programma, het muziekcafe ook niet, de V15 vind ik te veel een privefeestje van Leo en Rob en klinkt meer als een podcast voor de fans.
Het Liefdesprogramma zit wmb geen vaart in. De eerste 40 minuten zijn al vooraf opgenomen met een liefdesverklaring in vier delen met muziek, er zijn vage spelletjes, het datingstukje komt niet uit de verf wmb en pas in het 2e uur aan het eind is er interactie met de luisteraar met problemen en vragen. Pas daar wordt het spannende radio, zoals vroeger met Lieve Paul

Dus mijn persoonlijk visie is dat het weekend een rare lappendeken is die afwijkt van de weekprogrammering. Qua stijl en muziek wijken programmas te veel af om de hele dag aan te laten staan
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Wij weten 1 ding zeker. SMK was het niet --> dat is constant gebleven.

Ik denk zelf de muziekmix. Die is ergens ongeveer 2 jaar terug langzaam gewijzigd en er naar mijn mening niet prettiger op geworden.
density1

Bericht door density1 »

Ik vind wel als het hoge woord er uit is; Stenders blijft gewoon bij Radio 2, dat hij wel verantwoordelijk gaat worden voor de muziek bij Radio 2. Dat is inderdaad behoorlijk gezapig en behoorlijk commercieel geworden de laatste tijd vind ik. Anders zie ik voor Stenders buiten zijn programma echt geen meerwaarde meer voor Radio 2. Ja, je hebt dan een populair programma en dan. Dus hopelijk komt daar dan ook progressie in.
RealSunchaser

Henkjan2016 schreef: 25 nov 2020 13:14 Wij weten 1 ding zeker. SMK was het niet --> dat is constant gebleven.

Ik denk zelf de muziekmix. Die is ergens ongeveer 2 jaar terug langzaam gewijzigd en er naar mijn mening niet prettiger op geworden.
Wat is er veranderd aan de muziekmix?

Het enige dat ik hoor dat bepaalde hits jarenlang een paar keer per week te horen zijn
Zoutelande, Rollercoaster, High Hopes. Vooral High Hopes van Panic in the Disco kan ik niet meer horen.
En er is meer muziek van Nederlandse bodem, niet allemaal even goed.
Laatst gewijzigd door RealSunchaser op 25 nov 2020 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 25 nov 2020 13:17 Ik vind wel als het hoge woord er uit is; Stenders blijft gewoon bij Radio 2, dat hij wel verantwoordelijk gaat worden voor de muziek bij Radio 2.
Waar staat dat Stenders bij Radio 2 blijft?
Dat hij niet naar Veronica gaat hoeft niet te betekenen dat hij bij Radio 2 blijft ;-)
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Plaats reactie