Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Herman ven Schippers »

Hoort-u-mij schreef: 28 okt 2020 12:12
Herman ven Schippers schreef: 28 okt 2020 12:05 Ah, de kapotte telefoon volgens Nu.nl. Kan een keer gebeuren natuurlijk.
Maar 2 keer in een week tijd ook?

Dan fix je toch een oplossing en laat je het niet nogmaals gebeuren
Het was ook sarcastisch.
Herman ven Schippers

density1 schreef: 28 okt 2020 12:13 Met een verklaring komen nog wel. Wat een gewichtigheid voor iets wat met een kapotte telefoon te maken schijnt te hebben.
Twee keer in één week bij een nieuwe baas? Dan ken je in het bedrijfsleven gewoon je spullen pakken. En met het salaris van Giel mag je gewoon verwachten dat je de spullen voor elkaar hebt. Al zet je tien extra wekkers voor de zekerheid.
Bart144

Bericht door Bart144 »

BNNVARA heeft inmiddels gereageerd. “Giel zijn telefoon liet hem vorige week al in de steek, en heeft het vannacht helemaal begeven”, zegt een woordvoerder. “Hierdoor heeft hij tot zijn spijt zijn show niet kunnen presenteren, wat we erg vervelend vinden voor zijn luisteraars. Natuurlijk spreekt BNNVARA hierover vandaag met Giel, maar over de inhoud hiervan doen we verder geen mededelingen.”
Waarom heeft die man niet gewoon een fatsoenlijke wekker? Of 2?
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Meg dat salaris wat Giel nu "verdiend" kun je ook moeilijk een nieuwe telefoon van kopen 😁
Graag minder Kensington op de radio
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik mag hopen dat een of andere grappenmaker gewoon een compleet blaaskapel voor de deur van Giel Beelen zet zodat hij zeker niet meer verslaapt.
Pot

Bericht door Pot »

Het kan gebeuren. Dat het twee keer in zo'n korte tijd gebeurd is lullig (of dom). De reacties zijn wel weer erg zuur.

Als ik Giel was zou ik gewoon twee wekkers zetten. Ik heb ruim een half jaar stage gelopen en moest om 5 uur m'n bed uit. Als ik m'n mobiel niet had opgeladen, dan ging m'n wekkerradio af. Gaat nooit fout :wink:. Of gewoon een nieuwe telefoon kopen, natuurlijk. Met een salaris van 70.000 moet dat toch wel lukken?
Oren open!
Ferdo

Bericht door Ferdo »

di-on-fm schreef: 28 okt 2020 12:36 Meg dat salaris wat Giel nu "verdiend" kun je ook moeilijk een nieuwe telefoon van kopen 😁
Maar een wekker, desnoods zo'n oude analoge die je op moet winden, kan er toch wel af? :))
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ferdo schreef: 28 okt 2020 12:58
di-on-fm schreef: 28 okt 2020 12:36 Meg dat salaris wat Giel nu "verdiend" kun je ook moeilijk een nieuwe telefoon van kopen 😁
Maar een wekker, desnoods zo'n oude analoge die je op moet winden, kan er toch wel af? :))

Kunnen we dit niet gaan crowdfunden?
Ferdo

Bericht door Ferdo »

DavyGer schreef: 28 okt 2020 13:00
Ferdo schreef: 28 okt 2020 12:58

Kunnen we dit niet gaan crowdfunden?
Zo'n wekker en een schaal knikkers om de wekker in te zetten. Dan moet hij zeker wakker worden.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Pot schreef: 28 okt 2020 12:44 Het kan gebeuren. Dat het twee keer in zo'n korte tijd gebeurd is lullig (of dom). De reacties zijn wel weer erg zuur.

Als ik Giel was zou ik gewoon twee wekkers zetten. Ik heb ruim een half jaar stage gelopen en moest om 5 uur m'n bed uit. Als ik m'n mobiel niet had opgeladen, dan ging m'n wekkerradio af. Gaat nooit fout :wink:. Of gewoon een nieuwe telefoon kopen, natuurlijk. Met een salaris van 70.000 moet dat toch wel lukken?
Tis maar wat je zuur vindt. Politiekcorrecte reacties heb je niets aan.

Zoals ik aangaf luister ik veel Rick en Giel deze weken (wel in de naluistermogelijkheid)

Wat ik begrijp heeft hij een draadloze oplader. Het kan gebeuren dat je de telefoon een keer verschuift, dan kan het zijn dat de telefoon leeg raakt (hij was al bijna leeg of je hebt een heel slechte batterij). Dan heb je 2 keuzes. Zorgen dat je telefoon vol is voor het slapengaan of je kunt een draad aan de telefoon doen.

Dit verhaal goldt bij de eerste keer al. Daarna gebeurt het weer. En nu gebeurt het mogelijk weer. Tuurlijk er kan iets anders aan de hand zijn, maar hij heeft de schijn toch wel erg tegen.

Start: 5 oktober 2020
Huidige datum: 28 oktober 2020

Tussenstand: 2x onafgemeld niet op het werk verschenen.
Orange

Bericht door Orange »

Het was dus toch een kwestie van verslapen: https://twitter.com/Giels/status/1321442286694289408
Herman ven Schippers

Giel is ook een antiheld, dan zit je al snel aan het nadeel van de twijfel. Mocht Evers dit zijn overkomen in een week tijd dan was er veel minder ophef geweest. "Ja, Hardenberg is ver weg hè, haha." Klaar.

Uiteindelijk vergeten mensen bij publieke figuren nooit hun verleden, raakte nog wel eens een rijbewijsje kwijt in beschonken toestand.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Wat een onhandige timing, 2 keer in de eerste 3 weken.

Aan de andere kant, als het daarbij blijft kan ik er verder niet (jaja) van wakker liggen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 28 okt 2020 15:15 Het was dus toch een kwestie van verslapen: https://twitter.com/Giels/status/1321442286694289408
"Het gaat nooit meer gebeuren."

Dat staat genoteerd.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Calypso

Bericht door Calypso »

Tja, of je de reacties nu zuur vindt of niet, maar als je verklaart dat je nog even Het Oog wilt luisteren (eindtijd: 0:00u) en je geacht wordt om 04:00u weer in de studio te zitten... tja, dan kun je de schuld aan je telefoon gaan geven, maar als werkgever zou ik dan toch ook even naar de medewerker suggereren dat, om je taak goed te kunnen doen, je toch echt voldoende slaap/rust nodig hebt.
Plaats reactie