Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Herman ven Schippers »

DavyGer schreef: 27 okt 2020 16:38
Herman ven Schippers schreef: 27 okt 2020 16:15
DavyGer schreef: 27 okt 2020 13:36

Ik zie Bart Arens op termijn ook wel als opvolger voor Ruud De Wild.
Echt? Dat zie ik dan eigenlijk niet. Vind Bart een prima music drive DJ, die van mij tot zijn pensioen op dit tijdstip mag blijven zitten. Maar ik zie in hem niet iemand die dat stukje extra weet te brengen voor de drive-time shows, niet solo althans. Is ook niks mis mee, zonder een degelijke keeper wordt geen elftal kampioen.
Ik vind dat Ruud De Wild nu een programma maakt dat totaal niet past bij het huidige radio 2. Hij zal er nog wel een paar jaar blijven zitten, maar ooit moet er worden gekeken naar opvolging. Dan lijkt het me logisch om te kijken naar een nieuwe middagprogramma die beter aansluit op het radio 2 van nu en qua toon ook beter aansluit op de ochtendshow. Ik zou daar Bart Arens een prima kandidaat voor vinden, juist omdat hij nu al zo veel personality weet te brengen in personalityloze uren. Ongetwijfeld hoort daar dan ook een sidekick bij.

En laten we ook welwezen, Jan Willem Roodbeen doet nu de ochtend show met veel succes, maar daar is ook langer van gezegd dat hij niet dat extra zou weten te brengen.
Ik vind het programma van De Wild momenteel helemaal nergens passen, dat is imo zo ontzettend gezakt in kwaliteit vergeleken met een jaar geleden. Misschien dat het in een duo wel heel leuk kan zijn, maar voorlopig mag hij van mij nog lekker steady 09-12 blijven doen.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ik vind De Wild in de Middag juist heerlijk wegluisteren. Het is een soort 5 uur show, met drie sidekicks en 2x nieuws met Matijn en 3 correspondenten en een spelletje. Dit past juist perfect op dit tijdstip
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 27 okt 2020 16:49
Henkjan2016 schreef: 27 okt 2020 16:39 Ik houd mijn hart vast bij SMK met Willemijn. Ik kijk nu Op1, maar het lukt haar maar niet om mensen uit te laten praten.
Dat viel mij ook (weer) op. Ik ben sowieso geen fan van Op1, maar ik heb niet de controle over de afstandbediening ;-)
Het is niet alleen het niet laten uitpraten, maar het ook willen gaan praten op het moment dat één van de gasten iets wil zeggen.
Misschien is zij meer op haar plek op de radio. Daar kan ik niet over oordelen.
Misschien is ze ook een beetje teveel op het paard gezet (over het paard getilt). Zo goed is zij nu ook weer niet. Ik vind haar op maandag samen met Erik Dijkstra met afstand het slechtste duo van Op1. Natasha Gibbs doet de Nieuws BV ook veel beter dan zij deed. Dus nu rest alleen nog vanaf januari SMK voor haar. Hopelijk doet ze het daar beter.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Rick van V presenteert wederom programma Giel. Giel is niet op komen dagen. Verslapen?
Je hebt kink- en stophoest.
rocks

Bericht door rocks »

Misschien toch spijt van de overstap :D
froz0

Bericht door froz0 »

Snap niet dat omroepen nog met Beelen in zee gaan..
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Dit begint toch wel erg treurig te worden onderhand. Reden voor ontslag op staande voet lijkt mij.
Daan!

Bericht door Daan! »

We weten nog helemaal niet waarom Giel er niet is en er wordt al gesproken over ontslag. Doe toch even rustig.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Giel legt het hier vast strax uit.
RealSunchaser

Wat ik haalde uit de uitzending van Giel zonder Giel

Giel had om 22.30 uur voor het laatst zijn telefoon gebruikt (zo zag Rick)
EJ had op zijn donder gekregen van Powned omdat hij vrijdag meteen om 4,00 uur naar huis ging en het team in de steek liet
EJ maakte weer de opmerking dat hij stopt als producer
De vrouw van Rick heeft een prachtige radiostem, ze presenteerde mee vanuit bed
Rick heeft het overnemen van vrijdag niet gefactureerd bij de Vara of NPO omdat hij het een collegiale dienst vond
De luisteraars van RickvanV die nu ook in Giels uitzending werden gehaald vinden Beelen stuk voor stuk niet te pruimen. Waardoor ik me afvraag, heeft Beelen zijn eigen luisteraars tussen 4 en 6?

Wat ik me afvraag, heeft Beelen geen thuisstudio, zoals de helft van de Radio2 jocks? Dat zou een uitkomst kunnen zijn. en vier wekkers!

Ik versliep me vroeger ook altijd, er is niets lulligers voor jezelf. en ik denk dat je niet moet onderschatten hoe het ritme is om tussen 4 en 6 te werken en er aan te werken.
Laatst gewijzigd door RealSunchaser op 28 okt 2020 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan2016

Om heel eerlijk te zijn vind ik Giel erg onbeschoft naar zijn luisteraars, de overgang van Rick naar Giel is heel erg groot.
RealSunchaser

Henkjan2016 schreef: 28 okt 2020 08:45 Om heel eerlijk te zijn vind ik Giel erg onbeschoft naar zijn luisteraars, de overgang van Rick naar Giel is heel erg groot.
Ik hoorde wel een soort klacht voorbijkomen dat je bij Giel rustiger wakker kon worden. VanV zat natuurlijk al in standje turbo en denderde voort. Voor de truckchaufeurs heerlijk, als je net wakker bent is het minder lekker.

Beelen begint niet voor niets met zijn vogelgeluidmuziekje. :D
RealSunchaser

Mediacourant heeft de teksten van Rick en EJ compleet uitgeschreven, voor als je wil meelezen :D

https://www.mediacourant.nl/2020/10/gie ... radioshow/
Henkjan2016

Rob Stenders eerder afwezig bij Top 2000?

Klopt: https://www.nporadio2.nl/nieuws/16040/d ... 00-dj-team
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

We kennen ondertussen de streken van Giel toch wel? Het zal me niks verbazen als dit gescript was en van te voren in elkaar gezet is. Promotie heet zoiets! Hij is daar meester in!
Plaats reactie