Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Vermoed toch echt dat Rick van V ergens naar de dagprogrammering gaat. Of iets anders, maar het lijkt erop dat er iets met de show gaat gebeuren.

Jingle: Ze zitten met zijn 2 (tussendoor de opmerking: nog wel)
Andere uitspraak: Gaat vanaf december e.e.a qua inhoud van de show veranderen.

Bron: Shows week 12 tm 16 okt
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ik zie nog een optie voor Ruud in het weekend. Zaterdagavond 18.00 tot 20.00 uur. De zaterdagavond heeft als enige blokken van 3 uur. Dat kunnen er twee worden. Dus 18:00-20:00, Ruud de Wild, 20:00-22:00 Corné Klijn, 22:00-00:00, One'sy Muller
Henkjan2016

Herman ven Schippers schreef: 23 okt 2020 15:12 Hij heeft zich niet verslapen, hij is nalatig geweest in het zetten van zijn wekker. Dat noem ik niet verslapen, dat noem ik luiheid.
Giel overkwam een week eerder hetzelfde, en toen ging het net goed. Hij was op tijd.
De reden was hetzelfde. Hij was dus gewaarschuwd.

[bron: uitzending van Giel op 16 okt]
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 25 okt 2020 12:06
Herman ven Schippers schreef: 23 okt 2020 15:12 Hij heeft zich niet verslapen, hij is nalatig geweest in het zetten van zijn wekker. Dat noem ik niet verslapen, dat noem ik luiheid.
Giel overkwam een week eerder hetzelfde, en toen ging het net goed. Hij was op tijd.
De reden was hetzelfde. Hij was dus gewaarschuwd.

[bron: uitzending van Giel op 16 okt]
Nog even en Giel kan weer uitslapen. Het tijdslot 14-16 past hem beter. ;-)
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Durashift schreef: 24 okt 2020 21:32
Jij vergeet nooit iets?

Wat ik begreep had Giel de dag ervoor nogal wat shit over zich heen gekregen, n.a.v. zijn uitzending met Willem Engel.
Als ik moet werken op een tijdstip als die van Giel, vergeet ik niet mijn telefoon aan de lader te gooien als het kritisch gaat worden qua stroom. Je vergeet toch ook niet naar het toilet te gaan? Ik vind dit echt zo ontzettend belachelijk.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Herman ven Schippers schreef: 25 okt 2020 15:04 Als ik moet werken op een tijdstip als die van Giel, vergeet ik niet mijn telefoon aan de lader te gooien als het kritisch gaat worden qua stroom. Je vergeet toch ook niet naar het toilet te gaan? Ik vind dit echt zo ontzettend belachelijk.
De biologie heeft nou eenmaal geregeld dat de toiletgang gevoeld wordt en een telefoon niet :D

Ik weet niet of je weleens een baan gehad hebt op het tijdstip dat Giel moet werken, maar ik wel. Het is mij ook niet gelukt altijd op tijd te zijn, destijds.
Rock 'n roll is better than music!
Henkjan2016

Welkom in de maatschappij. Daar wordt dit doorgaans niet geaccepteerd
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Henkjan2016 schreef: 25 okt 2020 16:19 Welkom in de maatschappij. Daar wordt dit doorgaans niet geaccepteerd
Niet als je iedere week te laat komt, maar gelukkig is er meestal wel begrip als het wat minder vaak voorkomt.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Oortjes schreef: 25 okt 2020 16:15
Herman ven Schippers schreef: 25 okt 2020 15:04 Als ik moet werken op een tijdstip als die van Giel, vergeet ik niet mijn telefoon aan de lader te gooien als het kritisch gaat worden qua stroom. Je vergeet toch ook niet naar het toilet te gaan? Ik vind dit echt zo ontzettend belachelijk.
De biologie heeft nou eenmaal geregeld dat de toiletgang gevoeld wordt en een telefoon niet :D

Ik weet niet of je weleens een baan gehad hebt op het tijdstip dat Giel moet werken, maar ik wel. Het is mij ook niet gelukt altijd op tijd te zijn, destijds.
Dat heb ik. En ja, ik heb me ook wel eens verslapen. Maar nooit doordat ik te laks was om mijn wekker van stroom te voorzien.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Herman ven Schippers schreef: 25 okt 2020 18:50 Dat heb ik. En ja, ik heb me ook wel eens verslapen. Maar nooit doordat ik te laks was om mijn wekker van stroom te voorzien.
Haha dat komen we dan overeen -bier
GielBeelen

Bericht door GielBeelen »

Ja jongens ik vond het ook nogal gênant...
Ik heb zo'n draadloze lader. Mn telefoon lag daar of niet goed op, of is er beetje vanaf geschoven. Voortaan dus gewoon ouderwets aan het snoer
That's it. Ga het weer lekker allemaal invullen en bekritiseren. Als je me ook maar een beetje kent weet je toch hoeveel ik van de radio hou en dus hier van baal en echt door de grond ga. Dan hoef ik hier echt niet nog eens 'nalatig' en 'belachelijk enzo te lezen.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Een keer te laat komen kan gebeuren toch? Het wordt allemaal zo onder een vergrootglas gelegd door sommigen hier. Giel heeft zich nu genoeg verantwoord en door.....
Oortjes

Bericht door Oortjes »

GielBeelen schreef: 25 okt 2020 20:20 Ja jongens ik vond het ook nogal gênant...
Ik heb zo'n draadloze lader. Mn telefoon lag daar of niet goed op, of is er beetje vanaf geschoven. Voortaan dus gewoon ouderwets aan het snoer
That's it. Ga het weer lekker allemaal invullen en bekritiseren. Als je me ook maar een beetje kent weet je toch hoeveel ik van de radio hou en dus hier van baal en echt door de grond ga. Dan hoef ik hier echt niet nog eens 'nalatig' en 'belachelijk enzo te lezen.
Joh, geeft niks, overkomt de beste.
rodie

Bericht door rodie »

Tjonge wat een reacties hier, jullie hebben je zeker nog nooit verslapen.
Kan me gewoon niet voorstellen, dat overkomt iedereen wel een keer.

En weer doooorgaaaan ...
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Voor de tweede keer dit jaar maakt Bart Arens van een up-tempo nummer een ballad:

https://www.nporadio2.nl/nieuws/29314/h ... ther-again

Ik vind dat hij dat toch erg leuk doet.

Wel vaker gezegd, maar ik vind het bijzonder hoe toch zo'n enorm kleurloze dj als Bart Arens op 3FM dat toch heel erg heeft weten om te draaien op radio 2. Ik luister er om die reden inmiddels ook erg graag naar.
Plaats reactie