Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Herman ven Schippers »

Hij heeft zich niet verslapen, hij is nalatig geweest in het zetten van zijn wekker. Dat noem ik niet verslapen, dat noem ik luiheid.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Of aandacht vragen in de media. Een vrij onschuldig trucje op de sociale media in beweging te krijgen en aandacht te hebben.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Op welk tijdstip dan? Er is geen ruimte in de weekend programmaring van radio 2. Ik vermoed eerder een podcast.
Laatst gewijzigd door DavyGer op 24 okt 2020 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Net een nieuwe weekendprogrammering, komt dit er weer bij. Op welk tijdstip zou dit kunnen? Als Rob Stenders toch weg gaat vrijdagavond 22.00 uur of op de plek van de Verrukkelijke 15. Andere opties heb ik niet echt.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Even speculeren:
Mocht Rob naar Veronica gaan dan zie ik de a-lijst weer naar ma-vr 14-16 verhuizen. Zeker als Stenders bij Veronica een soortgelijk programma gaat maken en daarbij opgetelt de manier hoe Annemieke dat tijdslot weer is kwijtgeraakt aan Stenders. Dan zou er meer dan voldoende ruimte zijn voor een weekendprogramma van Ruud. En ja, ik weet dat Annemieke niet van BNN-VARA is, maar er wordt de laatst jaren zoveel met omroepen en tijdslots geschoven dat het me niet zou verbazen als het zo gaat.
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

De Nachtwacht schreef: 24 okt 2020 12:11 Even speculeren:
Mocht Rob naar Veronica gaan dan zie ik de a-lijst weer naar ma-vr 14-16 verhuizen. Zeker als Stenders bij Veronica een soortgelijk programma gaat maken en daarbij opgetelt de manier hoe Annemieke dat tijdslot weer is kwijtgeraakt aan Stenders. Dan zou er meer dan voldoende ruimte zijn voor een weekendprogramma van Ruud. En ja, ik weet dat Annemieke niet van BNN-VARA is, maar er wordt de laatst jaren zoveel met omroepen en tijdslots geschoven dat het me niet zou verbazen als het zo gaat.
Mee eens
Mocht Rob gaan en Ruud een weekendprogramma erbij krijgen denk ik aan het volgend schema

Ma-Vr AVROTROS: 14-16 Annemiekes A lijst ipv Stenders Platenbonanza (BNNVARA)
Vr BNNVARA: 22-24 Giel ipv One night Stenders
Zo KRONCRV: 12-14 De Wild in het Weekend ipv Frank van het Hof (BNNVARA)
Za+Zo BNNVARA: 14-16 Frank van het Hof ipv Annemiekes A lijst (AVROTROS)
Graag minder Kensington op de radio
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 24 okt 2020 11:26 Op welk tijdstip dan? Er is geen ruimte in de weekend programmaring van radio 2. Ik vermoed eerder een podcast.
In de programmering van 2021 is er nog een plek vrij op vrijdagnacht.
Oren open!
Henkjan2016

Rick van V gaf in zijn uitzending aan dat er per december iets ging veranderen. Wat hij bedoelde heb ik geen idee van, maar het ging naar mijn idee over de inhoud van het programma.

Een ander tijdstip wellicht?
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Dat zou wel goed zijn. Het is zonde dat zo een goede radiomaker zit weggestopt in de nacht.
Rock 'n roll is better than music!
Durashift

Bericht door Durashift »

Herman ven Schippers schreef: 23 okt 2020 15:12 Hij heeft zich niet verslapen, hij is nalatig geweest in het zetten van zijn wekker. Dat noem ik niet verslapen, dat noem ik luiheid.
Jij vergeet nooit iets?

Wat ik begreep had Giel de dag ervoor nogal wat shit over zich heen gekregen, n.a.v. zijn uitzending met Willem Engel.
Pot

Bericht door Pot »

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... eumseizoen

Jeroen Kijk in de Vegte is de mol in Wie is de Mol?
Oren open!
Henkjan2016

Klopt
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik heb de aflevering gezien, maar kunnen we de bespreking van WIDM spoilers niet in deze draad doen? Ik vind het al schandalig genoeg dat het antwoord op de frontpage van radiofreak staat.

Er zijn ook mensen die het niet meteen kunnen zien.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

DavyGer schreef: 24 okt 2020 22:00 Ik heb de aflevering gezien, maar kunnen we de bespreking van WIDM spoilers niet in deze draad doen? Ik vind het al schandalig genoeg dat het antwoord op de frontpage van radiofreak staat.

Er zijn ook mensen die het niet meteen kunnen zien.
Het nieuws op de radio doet niet anders iedere week, de uitslagen van de eredivisie op speeldagen
Plaats reactie