Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Stophoest

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Stophoest »

En over (mijn radioheld) Stenders? Rob. Doe het alsjeblieft niet. Alle voorgaande uitstapjes naar de commercielen eindigden niet erg gelukkig. Een onzeker avontuur bij Talpa waar je bij het minst geringste aan de kant wordt geschoven.

Als ik Giel vanmorgen beluister (een luisteraar begon er over) kon hij zich niet voorstellen dat Stenders Radio 2 verlaat. Dit nieuws komt inderdaad net op een moment dat Rob enorm veel vrijheid op 2.
Je hebt kink- en stophoest.
Netty

Bericht door Netty »

Helemaal mee eens Stophoest! Rob zit uitstekend op zijn plaats by Radio2 in combinatie met alle andere dingen die hij doet.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Giel ligt weer eens onder vuur, nodigde vanmorgen Willem Engel (voorman viruswaanzin) uit op radio 2.
Orange

Bericht door Orange »

DavyGer schreef: 22 okt 2020 08:45 Giel ligt weer eens onder vuur, nodigde vanmorgen Willem Engel (voorman viruswaanzin) uit op radio 2.
Ik neem aan voor een heel kritisch interview?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Orange schreef: 22 okt 2020 10:06
DavyGer schreef: 22 okt 2020 08:45 Giel ligt weer eens onder vuur, nodigde vanmorgen Willem Engel (voorman viruswaanzin) uit op radio 2.
Ik neem aan voor een heel kritisch interview?
Hij mocht komen uitleggen waarom Lange Frans gecensureerd werd, dus ik betwijfel het. :-)
Hevoolst

Bericht door Hevoolst »

Is de verkoop van de Talpa radiotak definitief van de baan? Als dat niet zo is, dan kan dat voor Stenders een bijkomende reden zijn om over te stappen.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ik vraag me af of een hele zender die klinkt als Stenders wel aanslaat. Die vier dagen met twee uur Bonanza zijn zo heerlijk omdat het afwijkt, het is alsof je tussen 2 en 4 een gebakje eet. Maar wil je de hele dag gebak?

Ik luister graag naar Ruud de wild maar 2 uur per dag is genoeg.
marbles

Bericht door marbles »

Stophoest schreef: 21 okt 2020 06:16 En over (mijn radioheld) Stenders? Rob. Doe het alsjeblieft niet. Alle voorgaande uitstapjes naar de commercielen eindigden niet erg gelukkig. Een onzeker avontuur bij Talpa waar je bij het minst geringste aan de kant wordt geschoven.

Als ik Giel vanmorgen beluister (een luisteraar begon er over) kon hij zich niet voorstellen dat Stenders Radio 2 verlaat. Dit nieuws komt inderdaad net op een moment dat Rob enorm veel vrijheid op 2.
Helemaal mee eens! Doe het niet!
Minder eenheidsworst op de radio please
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Klopt dit wel? Volgens de Telegraaf was Engel in de poddcast van Giel. Dus niet op r2.
density1

Bericht door density1 »

We kunnen nu wel gaan roepen 'doe het niet Rob', maar dat maakt hij altijd nog zelf uit natuurlijk. Hij zal hoegenaamd lak hebben aan de mening van luisteraars of radiofreaks hier. Het is schattig dat we dan hier gaan roepen dat hij het vooral niet moet doen. Ik zou zeggen, doe het dan juist wél :))
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

De Nachtwacht schreef: 22 okt 2020 11:44
Klopt dit wel? Volgens de Telegraaf was Engel in de poddcast van Giel. Dus niet op r2.
De podcast wordt op de radio uitgezonden.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

density1 schreef: 22 okt 2020 11:46 We kunnen nu wel gaan roepen 'doe het niet Rob', maar dat maakt hij altijd nog zelf uit natuurlijk. Hij zal hoegenaamd lak hebben aan de mening van luisteraars of radiofreaks hier. Het is schattig dat we dan hier gaan roepen dat hij het vooral niet moet doen. Ik zou zeggen, doe het dan juist wél :))
Volgens mij zeg ik ook nergens dat hij dat niet zelf uitmaakt. Zeker maakt hij dat zelf uit. Ik geef alleen maar aan waarvan ik denk hoe het zal gaan lopen als Stenders voor Talpa kiest. En dat mag ik uiten.
Je hebt kink- en stophoest.
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Stophoest schreef: 21 okt 2020 06:16 En over (mijn radioheld) Stenders? Rob. Doe het alsjeblieft niet. Alle voorgaande uitstapjes naar de commercielen eindigden niet erg gelukkig. Een onzeker avontuur bij Talpa waar je bij het minst geringste aan de kant wordt geschoven.
Het blijft toch een wispelturig man. Ik vind hem de beste van de radio en dat al decennia lang maar soms (te) lastig. Ik vind het bijzonder dat Radio 2 veel van zijn (eerder beschreven) fratsen goedkeurt Zijn uitzendingen komen gewoon op het Juke platform. Ook het openlijk zeggen dat je nog even doorgaat op de XXL stream ipv Ruud of Shay 'aankondigen' , het doet wat oncollegiaal aan. Terwijl ik als radioconsument net natuurlijk wél grappig vindt, de vrijdaguitzendingen van Ratz en Leo, de mixcloud van XXL, de andere streams, de radio 192 uitzendingen etc.

Rob zou bij radio 2 erg veel 'vriendjes' achterlaten maar hij heeft er nooit ene geheim van gemaakt met wie hij later radio wil maken. Een groepje mensen met wie hij begin deze eeuw bij 3FM zat ... Coen, Gerard etc zitten reeds bij Talpa. Dus wie weet... Talpa betaalt niet voor de lol de huidige streams van Rob toch?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Haagsegek schreef: 22 okt 2020 14:54
Het blijft toch een wispelturig man. Ik vind hem de beste van de radio en dat al decennia lang maar soms (te) lastig. Ik vind het bijzonder dat Radio 2 veel van zijn (eerder beschreven) fratsen goedkeurt Zijn uitzendingen komen gewoon op het Juke platform. Ook het openlijk zeggen dat je nog even doorgaat op de XXL stream ipv Ruud of Shay 'aankondigen' , het doet wat oncollegiaal aan. Terwijl ik als radioconsument net natuurlijk wél grappig vindt, de vrijdaguitzendingen van Ratz en Leo, de mixcloud van XXL, de andere streams, de radio 192 uitzendingen etc.

Rob zou bij radio 2 erg veel 'vriendjes' achterlaten maar hij heeft er nooit ene geheim van gemaakt met wie hij later radio wil maken. Een groepje mensen met wie hij begin deze eeuw bij 3FM zat ... Coen, Gerard etc zitten reeds bij Talpa. Dus wie weet... Talpa betaalt niet voor de lol de huidige streams van Rob toch?
Eens, daar moet iets achter zitten. Pak daarbij Fred Siebelink en je hebt de club compleet.

Ik heb het eerder eens geopperd. Als Rob als zzper een programma maakt voor bnnvara, waarbij hijzelf de rechten bezit, dan mag hij dat aanbieden waar hij wil.
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Henkjan2016 schreef: 22 okt 2020 15:24 Ik heb het eerder eens geopperd. Als Rob als zzper een programma maakt voor bnnvara, waarbij hijzelf de rechten bezit, dan mag hij dat aanbieden waar hij wil.

ja zoals Leo Blokhuis dat doet volgens mij. Ik vraag mij af of Rob dan uit de kosten komt met zijn streams enzo. Maar dat zou echt de beste oplossing zijn. Nu is het toch vaag. Hij draait op vrijdagavond van 22.00 tot 0.00 op zijn zolder. De rechten van die muziek worde betaald door BNN/Vara. Hij gaat na 12en nog een uurtje door op zijn stream. Zelfde mengpaneel, wellicht andere (prive) pc. Dan betaalt Talpa de rechten.
Plaats reactie