Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
aapdedino

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door aapdedino »

RealSunchaser schreef: 20 okt 2020 13:56 Er hoeft niets op de schop

Beelen kan de bonanza doen, verzoekjes draaien en daar zijn keus uit destileren want Stenders ook doet, dus totale vrijheid
De vrijdagavond zit hem als gegoten, lekker formatvrij
en op de plek van de V15 kan hij een programma doen met nieuwe muziek en bandjes, en lekker ontdekken

Radio2 zal er niet eens last van hebbeb

En dan kan van 4 tot 6 een niieuw talent gaan beginnen
Ik denk dat AVROTROS met Annemieke daar anders over denkt.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Gaat niet gebeuren. Die kicken zei ook ooit eens dat Ekdom naar Q-Music zou gaan alleen maar omdat hij domien niet leuk vind. Ik geloof niks van Patrick kicken. Waarom zou je als Stenders zijnde naar Veronica overstappen?
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Deradiokenner schreef: 20 okt 2020 14:55 Gaat niet gebeuren. Die kicken zei ook ooit eens dat Ekdom naar Q-Music zou gaan alleen maar omdat hij domien niet leuk vind. Ik geloof niks van Patrick kicken. Waarom zou je als Stenders zijnde naar Veronica overstappen?
Net als Edwin Evers, die zou ook naar Veronica gaan. Iedereen gaat naar Veronica.
Eline1969

Bericht door Eline1969 »

jessica schreef: 14 okt 2020 18:44 Is de virtuele Verrukkelijke 15 nu al ergens als podcast te luisteren? Gisteren zou toch de 1e aflevering zijn. Ik heb het nergens kunnen vinden.
Hij is nu bezig op Stenders xxl (ik luister via Juke), dus dinsdag om 16.00 uur. Ik ben ook al dagen op zoek naar een podcast, maar kan hem niet vinden.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Eline1969 schreef: 20 okt 2020 16:21
jessica schreef: 14 okt 2020 18:44 Is de virtuele Verrukkelijke 15 nu al ergens als podcast te luisteren? Gisteren zou toch de 1e aflevering zijn. Ik heb het nergens kunnen vinden.
Hij is nu bezig op Stenders xxl (ik luister via Juke), dus dinsdag om 16.00 uur. Ik ben ook al dagen op zoek naar een podcast, maar kan hem niet vinden.
Klopt, ik heb een streamwriter lopen, ik zie de volgende naam van de uitzending:
Di 16 Willem Doreleijers - Virtuele Verrukkelijke 15
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

"Iedere dinsdag om 16:00 op stenders xxl, is zet hem op mixcloud en misschien dat ik de vrienden van BNN VARa wel ga vragen er een officiële podcast van te maken"

Zij rob vanmiddag, even na 15:00
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

RealSunchaser schreef: 20 okt 2020 13:56 Radio2 zal er niet eens last van hebbeb
Dat weet ik niet. Misschien luister ik tegenwoord überhaupt te weinig radio om een mening te kunnen hebben, maar Stenders kan ik goed hebben. Voor Beelen gaat de radio uit. Komt op mij niet sympathiek over, niet mijn humor, onprettige stem.
Herman ven Schippers

Zwarte Stoomboot schreef: 20 okt 2020 19:05
RealSunchaser schreef: 20 okt 2020 13:56 Radio2 zal er niet eens last van hebbeb
Dat weet ik niet. Misschien luister ik tegenwoord überhaupt te weinig radio om een mening te kunnen hebben, maar Stenders kan ik goed hebben. Voor Beelen gaat de radio uit. Komt op mij niet sympathiek over, niet mijn humor, onprettige stem.
Ook niet iedereen kan Stenders pruimen, maar die komt niet zo vaak met ophef in de krant,na een ongelukje met een paar drankjes achter je kiezen. Het imago van Giel is niet dat je zegt ontzettend positief bij het grote gros.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Zwarte Stoomboot schreef: 20 okt 2020 19:05
Mijn mening is wel bekend, ik vermoed dat Rob Stenders meer vingers in de pap heeft bij radio 2 dan wij denken. De projecten zijn uit de koker van Rob gekomen. Ik zou een move ook vreemd vinden, maar aan de andere kant is Marc Adriani (voorheen platenpaleis en goede vriend van Rob) wel directeur bij Veronica. Het zou kunnen dat dit natuurlijk mooie deuren opent. Maar aan de andere kant: john de mol kennende biedt hij 'behoorlijk ruime' creativiteit. Zie de gemuilkorfde ekdom en beelen die voor de creativiteit naar de mol zijn gegaan.
wally

Bericht door wally »

Tja, als ik hoor wat hij allemaal voor elkaar krijgt.. Hoestbuitje, ook voor corona, lekker kluizenaar spelen op je zolder. Starttijd NOS nieuws, bekijk het, ik start om 14.59 nog gewoon een plaat in. Egotip die zwaar afwijkt van format... Daar kom je bij de Mol niet mee weg en dan ga je voor de centen. Niks mis mee en hij loopt ook richting eind 50 en als je dan je oude dag financieel kunt vrijstellen.... Ik snap 't maar zie het nog niet gebeuren.
Herman ven Schippers

wally schreef: 20 okt 2020 19:26 Tja, als ik hoor wat hij allemaal voor elkaar krijgt.. Hoestbuitje, ook voor corona, lekker kluizenaar spelen op je zolder. Starttijd NOS nieuws, bekijk het, ik start om 14.59 nog gewoon een plaat in. Egotip die zwaar afwijkt van format... Daar kom je bij de Mol niet mee weg en dan ga je voor de centen. Niks mis mee en hij loopt ook richting eind 50 en als je dan je oude dag financieel kunt vrijstellen.... Ik snap 't maar zie het nog niet gebeuren.
Maar laten we ook niet doen alsof Rob nu op een houtje moet bijten, die krijgt volgens mij nog steeds een vorstelijk salaris. Volgens mij moet dat ook prima lukken met zijn huidige salaris.

Maar goed, het meer is natuurlijk nooit vol.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ach, het kan ook gewoon best zijn dat hij écht denkt dat hij een concurrerend station kan neerzetten met zijn eigen muzieksmaak. En dat geld mooi meegenomen is.

Ook dat sluit ik niet uit.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Waar rook is is vuur. Ik neem aan dat Kicken dit niet uit zijn duim zuigt. Wat mij betreft blijft Stenders bij NPO Radio 2. De Platenbonanza past hem als een jas. Dus ik hoop dat hij niet naar Veronica gaat. Mocht hij toch gaan zou ik Rick van Velthuysen op dat tijdslot zetten. Zit nu maar weggestopt in de nacht. Ik vind hem te goed voor dat tijdstip.
jessica

Bericht door jessica »

Ik zou het zo kunnen geloven dat Rob Stenders overstap naar Veronica. Als Veronica niet vastzat aan een voornamelijk oldies format. In zo'n format kan Stenders niet werken. Beelen ook niet. Zij willen altijd ook nieuwe platen draaien in een mooie mix met oude.

Daarom zie ik het hem niet doen. Rob heeft nu eigenlijk alles voor elkaar bij Radio2. Ook de verrukkelijke 15 op een mooi tijdstip. Dat zou hij toch niet allemaal overboord zetten om bij Veronica alleen oldies te kunnen draaien.

Rob kan beter wachten op de veiling. Wellicht komt er dan een nieuw station waar dit allemaal wel kan of zullen de huidige clausules vervallen waardoor Veronica ook nieuwe muziek kan gaan draaien. Tot die tijd zie ik hem niet weggaan bij Radio2. Zeker in Coronatijd zit je daar beter dan bij een commercieel station.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Herman ven Schippers schreef: 19 okt 2020 13:07 Ik heb zijn nachtshow niet gehoord, kan dus alleen oordelen over de ochtendshows. Ik word er ontzettend onrustig van, zijn stemgebruik en constant (voor mijn gevoel) op en dicht trekken van achtergrond geluidjes geeft me het gevoel alsof ik in een auto zit die tijdens het rijden telkens op de rem trapt en daardoor stukert. Ik mis een flow, die ik bij Frank dus wel had.
Dat gevoel heb ik ook. Het sterk aangezette stemgeluid, ik kan daar niet aan wennen. En over het open en dicht trekken van achtergrond geluidjes. Dat klopt gewoon. Check het maar eens als hij in de studio zit en je hem met camera kan volgen. Die kerel zit heel onrustig aan zijn schuifjes te trekken.
Je hebt kink- en stophoest.
Plaats reactie