Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Orange

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Orange »

Herman ven Schippers schreef: 18 okt 2020 15:34 Ik heb Jeroen van Inkel nu een paar keer gehoord op 2. Maar, vinden jullie Jeroen nu zo goed/leuk omdat het een uitstekende Dj is? Of omdat het de naam Jeroen van Inkel is? Ik vond het vrij pijnlijk om te luisteren, een oude man die Jeroen van Inkel aan het spelen is.
Je formuleert het mooi. Een paar jaar geleden moest Jeroen van Inkel uit de ochtend van Veronica en werd hij, omdat zijn contract nog niet was afgelopen, in het weekend gezet. Dat leek mij een mooie kans voor hem om zich her uit te vinden. Helaas is hij dat niet gaan doen, maar blijft hij die DJ die in de jaren 80/90 is blijven hangen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Emily op 1, goed plan. Direct na Toine en Doine :))
Henkjan2016

Orange schreef: 18 okt 2020 19:05
Herman ven Schippers schreef: 18 okt 2020 15:34 Ik heb Jeroen van Inkel nu een paar keer gehoord op 2. Maar, vinden jullie Jeroen nu zo goed/leuk omdat het een uitstekende Dj is? Of omdat het de naam Jeroen van Inkel is? Ik vond het vrij pijnlijk om te luisteren, een oude man die Jeroen van Inkel aan het spelen is.
Je formuleert het mooi. Een paar jaar geleden moest Jeroen van Inkel uit de ochtend van Veronica en werd hij, omdat zijn contract nog niet was afgelopen, in het weekend gezet. Dat leek mij een mooie kans voor hem om zich her uit te vinden. Helaas is hij dat niet gaan doen, maar blijft hij die DJ die in de jaren 80/90 is blijven hangen.
Zat prima op 5. Waarom hij daar zonodig weg moest is mij een raadsel, doet op 2 exact hetzelfde.

Ik vind Giel wel ontzettend tegenvallen in de nacht.
Daan!

Bericht door Daan! »

Waarom?
Henkjan2016

Ik ga ervanuit dat je de show van Giel bedoelt in 'Waarom'.

Het klink voor mij als een kopie van de show van Rick, echter doet Rick dit vele malen beter. Sfeer, enthousiasme, interactie. De overgang van Rick naar Giel vind ik vrij groot.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Orange schreef: 18 okt 2020 19:03
Moorkop schreef: 18 okt 2020 17:48Het programma is een beetje een vreemde eend in de bijt ten opzichte van de rest van de programmering op NPO Radio 2. Maar wel lekker onderscheidend! Ik ben enthousiast!
Kan het dan niet beter naar Radio 1 of Radio 5, net als Spijkers met Koppen. :))
Haha Orange! Lol!😂
density1

Bericht door density1 »

Van Inkel's Choice op zondag op maandag vind ik goed te pruimen. Puike muziek. En ja Van Inkel klinkt nog steeds zoals hij op 'Hilversum' 3 klonk en misschien wat gedateerd maar ik trek dit beter dan een Corné Klijn die dat gedateerde ook over zich heeft en ook overdreven aangezet zijn spreeks doet.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Orange schreef: 18 okt 2020 19:05
In die periode vond ik Van Inkel echt tegenvallen. Ik heb nu enkele flarden gehoord van Van Inkel en ik hoor hierin weer de oude Van Inkel terug. Dat sommigen dat gedateerde radio vinden snap ik ook. Persoonlijk hoor ik liever Van Inkel dan Frank van 't Hof. De weekendochtenden op Radio 2 zijn met Van Inkel en De Wilt goed ingevuld. In middag raakt de zender mij kwijt met Frank van 't Hof en Annemieke Schollaart.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ik vind Van Inkels choice een van de beste programmas van Radio 2 en dat na drie weken. De sfeer is goed, en live, wat belangrijk is, de muziekkeus sluit 100 procent aan bij mijn smaak. Ik ben opgegroeid met Van Inkel maar heb hem nadat ie naar de commercielen ging niet meer gehoord. Ik weet nog dat hij expres een paar maanden eerder stopte zodat Jensen zijn plek kon innemen op primetime.

Nu hoor ik hem pas weer en het klinkt lekker en nergens gedateerd
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik heb zijn nachtshow niet gehoord, kan dus alleen oordelen over de ochtendshows. Ik word er ontzettend onrustig van, zijn stemgebruik en constant (voor mijn gevoel) op en dicht trekken van achtergrond geluidjes geeft me het gevoel alsof ik in een auto zit die tijdens het rijden telkens op de rem trapt en daardoor stukert. Ik mis een flow, die ik bij Frank dus wel had.
RealSunchaser

Dat is wel Van Inkels stijl idd, al is de muziekkeus in de nacht veel balads, en geen rock maar lekkere 80s pop enzo.

De interactie met de luisteraar is er ook, en goed gedoseerd.
RealSunchaser

https://www.mediacourant.nl/2020/10/rob ... -veronica/

Oke, het is (weer) een gerucht dat Stenders naar Veronica gaat. Waarom hij dat (behalve het geld) zou willen is me een raadsel maar laten we er eens over fantaseren

Wie zou 14.00 en 16.00 uur krijgen door de weeks? Annemiek? of Beelen?
Ik denk dat ze het format van aanvragen zouden houden
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ik vertrouw Kicken niet, maar als dat zo is, dan moet het hele schema van 2 weer op de schop. Rob heeft net de Verrukkelijke 15 op een beter tijdstip gekregen en een vrijdagavondshow
RealSunchaser

Er hoeft niets op de schop

Beelen kan de bonanza doen, verzoekjes draaien en daar zijn keus uit destileren want Stenders ook doet, dus totale vrijheid
De vrijdagavond zit hem als gegoten, lekker formatvrij
en op de plek van de V15 kan hij een programma doen met nieuwe muziek en bandjes, en lekker ontdekken

Radio2 zal er niet eens last van hebbeb

En dan kan van 4 tot 6 een niieuw talent gaan beginnen
wally

Bericht door wally »

Ik weet niet of Platenbonanza door Stenders geregistreerd is. Bijv. Somertijd wel, dat is eigendom van Rob v Someren
Plaats reactie