Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Phoenix

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 14 okt 2020 18:08
density1 schreef: 14 okt 2020 17:47
Daan! schreef: 14 okt 2020 16:50 Jammer dat niemand nog door heeft in de politiek dat buiten geen besmetting plaatsvindt. Dan had een Top2000 meets Glazen Huis event gehouden kunnen worden.
Dus dat. En je kunt ook een limiet stellen aan het aantal bezoekers die je mag toelaten, en bovendien het is eind december, we zitten nu in oktober. Er kan nog van alles veranderen.
Jup, kijk maar naar wat er is gebeurt sinds juli. Toen zou een tweede golf ons echt niet meer overkomen.
Een goed testbeleid en bron- en contactonderzoek was hiervoor randvoorwaardelijk. Nu kunnen Rutte en De Jonge de bevolking verwijten dat verspoeling van gedrag heeft geleid tot de tweede golf, maar het testbeleid en bron- en contactonderzoek is ook nog niet echt van de grond gekomen.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Ik zou er nu alvast voor willen pleiten om in dit topic niet de inhoudelijke discussie over corona, het beleid en de feiten en fabels te gaan voeren. Dat vervuilt enorm. Dat kan elders.

Hier gewoon over Radio 2 en alles daaromheen wat mij betreft.

Merci -bier
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wat is dit nu weer, ik zie een camera hangen in de thuisstudio van Rob Stenders na jarenlang verzet! Heeft hij nog ergens gezegd waarom?

(Staat blijkbaar wel continu een bordje voor :-) )
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik begrijp het probleem niet-zo, het is radio, van mij mogen de camera’s uit.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ik vind de cameras heerlijk, thuis staat Radio2 altijd aan via de tv
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik heb Jeroen van Inkel nu een paar keer gehoord op 2. Maar, vinden jullie Jeroen nu zo goed/leuk omdat het een uitstekende Dj is? Of omdat het de naam Jeroen van Inkel is? Ik vond het vrij pijnlijk om te luisteren, een oude man die Jeroen van Inkel aan het spelen is.
Kar

Bericht door Kar »

Heb ook twee weken in het weekend geluisterd en helaas heb je een punt.
Jeroen klinkt nog steeds als in de jaren 80 en Probeert de een hoog tempo in zijn show te houden, wat soms wat stuntelig overkomt.
Toch verwacht ik dat zijn show meer balans gaat krijgen gedurende de tijd.
Hij had een sterke Comeback destijds op 538 met Ruyer en verheugd in de middag, maar dat niveau heeft hij niet meer gehaald helaas.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

De naam “van Inkel” denk ik. Op zich leuk om naar Jeroen te luisteren. Hij kan nog best aardig mee vind ik. Het is goed dat hij alleen nog in het weekend zit waar hij zijn ding kan doen. Echt vernieuwend is het allemaal niet meer maar ook niet vervelend.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Hij doet hetzelfde als op radio 5. Heerlijk.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik vind dat Moorkop het hier goed samengevat heeft. Het stoort mij niet, het klinkt allemaal nog erg energiek en strak, dat maakt het best aardig om er naar te luisteren. Maar vind het verder ook niet zo heel bijzonder. En - maar nu val ik in herhaling - dat aangedikte stemgebruik trek ik ook niet zo goed. Klinkt, zeker vergeleken met de andere djs van radio 2, toch wat gedateerd.

Voor mij persoonlijk is het prima voor het weekend.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 18 okt 2020 16:22 Hij doet hetzelfde als op radio 5. Heerlijk.
Ik heb hem op 5 nooit gehoord, maar als hij daar hetzelfde deed als nu op 2 kan ik me wel voorstellen dat dit een betere match is.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ben deze zondagmiddag voor het eerst eens aan het luisteren naar “ De Verrukkelijke 15”. Wat vinden jullie ervan? Ik had nog niet geluisterd maar de muziek die ik hoor doet me toch een beetje denken aan de VARA-dinsdag vroeger op het toenmalige Radio 3. Hoor relatief onbekende muziek waar de “Verrukkelijke 15” altijd wel om bekend stond, maar het spreekt me wel aan. Rob en Leo laten de muziek spreken en praten alles aan elkaar. Ga toch vaker luisteren! Het programma is een beetje een vreemde eend in de bijt ten opzichte van de rest van de programmering op NPO Radio 2. Maar wel lekker onderscheidend! Ik ben enthousiast!
Smid70

Bericht door Smid70 »

Herman ven Schippers schreef: 18 okt 2020 15:34 Ik heb Jeroen van Inkel nu een paar keer gehoord op 2. Maar, vinden jullie Jeroen nu zo goed/leuk omdat het een uitstekende Dj is? Of omdat het de naam Jeroen van Inkel is? Ik vond het vrij pijnlijk om te luisteren, een oude man die Jeroen van Inkel aan het spelen is.
Jeroen van Inkel is een meer dan uitstekende DJ, ik vind het echt een verademing hem nu op radio 2 te horen. Ik luister altijd uitgesteld zodat ik Emily de Wilt en SmK niet hoef te luisteren.
Ik vind de kritiek "een oude man die Jeroen van Inkel aan het spelen is" nogal gemaakt. Hij is Jeroen van Inkel
jessica

Bericht door jessica »

Moorkop schreef: 18 okt 2020 17:48 Ben deze zondagmiddag voor het eerst eens aan het luisteren naar “ De Verrukkelijke 15”. Wat vinden jullie ervan? Ik had nog niet geluisterd maar de muziek die ik hoor doet me toch een beetje denken aan de VARA-dinsdag vroeger op het toenmalige Radio 3. Hoor relatief onbekende muziek waar de “Verrukkelijke 15” altijd wel om bekend stond, maar het spreekt me wel aan. Rob en Leo laten de muziek spreken en praten alles aan elkaar. Ga toch vaker luisteren! Het programma is een beetje een vreemde eend in de bijt ten opzichte van de rest van de programmering op NPO Radio 2. Maar wel lekker onderscheidend! Ik ben enthousiast!
Rob en Leo hebben het goed neergezet. Leuk programma om naar te luisteren. Sluit precies aan bij mijn muzieksmaak. Beetje alternatief, maar niet doorgeschoten en ook wat andere liedjes. Gewoon heel breed. In de nacht luisterde ik al vaak op podcast en nu weer. Aanwinst voor radio2. Blij dat de herhalingen van muziekcafe hierdoor vertrokken zijn van de zondag.
Orange

Bericht door Orange »

Moorkop schreef: 18 okt 2020 17:48Het programma is een beetje een vreemde eend in de bijt ten opzichte van de rest van de programmering op NPO Radio 2. Maar wel lekker onderscheidend! Ik ben enthousiast!
Kan het dan niet beter naar Radio 1 of Radio 5, net als Spijkers met Koppen. :))
Plaats reactie