Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Oortjes

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 12 sep 2020 19:22 Omroeppolitiek zorgt ervoor dat Radio 2 nimmer de ideale programmering krijgt. Betere jocks, zoals Rick, Giel en Jeroen, zitten weggestopt in de randen van de programmering. Giel of Rick tussen 24 en 2 uur was mijn inziens een betere optie geweest.
Omroeppolitiek en arbeidsvoorwaarden maken dat Radio 2 te veel goede dj's heeft. Zeker de doordeweekse programmering lijkt mij behoorlijk ideaal voor velen.

Jeroen van Inkel zat goed op Radio 5. Omroeppolitiek inderdaad... Verder is ouder en bekender niet altijd beter.
Rock 'n roll is better than music!
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Oortjes schreef: 12 sep 2020 19:48
Phoenix schreef: 12 sep 2020 19:22 Omroeppolitiek zorgt ervoor dat Radio 2 nimmer de ideale programmering krijgt. Betere jocks, zoals Rick, Giel en Jeroen, zitten weggestopt in de randen van de programmering. Giel of Rick tussen 24 en 2 uur was mijn inziens een betere optie geweest.
Omroeppolitiek en arbeidsvoorwaarden maken dat Radio 2 te veel goede dj's heeft. Zeker de doordeweekse programmering lijkt mij behoorlijk ideaal voor velen.

Jeroen van Inkel zat goed op Radio 5. Omroeppolitiek inderdaad... Verder is ouder en bekender niet altijd beter.
Dat geloof ik ook. Radio2 heeft een ijzersterke programmering nu. Omroeppolitiek levert ook mooie dingen op. Voor Rick van V nu even minder.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 12 sep 2020 19:48

Dat dacht ik eerst ook, maar ik vind Van Inkel op Radio 2 nu weer een verademing. Op Radio 5 zat er hoorbaar de handrem op. Ik heb genoten van de rockballadsuitzending met Stenders en Van Inkel.

Verder vind ik Van Inkel beter dan Staverman en Beelen beter dan De Wild.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 12 sep 2020 19:55 Verder vind ik Van Inkel beter dan Staverman en Beelen beter dan De Wild.
Eens, maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind Van Inkel ook beter dan Beelen trouwens.
Rock 'n roll is better than music!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hier kan ik me als radioliefhebber dus enorm kwaad om maken. Wat is dit voor mismanagement?
Het was misschien wat naief om te denken dat Rick van V naar 00-02 zou gaan nu die vreselijke Carolien met haar talkshow eindelijk wat anders gaat doen. Maar ook Giel was een geweldige optie geweest voor die uren.
Maar wat zetten ze er neer? Kimberley Dekker, zo'n beetje het allerslechtste wat 15 jaar Q Music ons heeft gebracht. Had iemand hier verwacht dat die dame uberhaupt ooit nog op de radio terug zou komen? Zij zou toch ook iets heel anders gaan doen?
Omroeppolitiek, bah bah bah. Onbegrijpelijk! Zeker in een tijd waarin je nergens meer nachtradio hoort, zou Radio 2 hier het verschil moeten maken en iets fatsoenlijks op deze uren moeten zetten.
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Johanneke schreef: 13 sep 2020 09:05 Hier kan ik me als radioliefhebber dus enorm kwaad om maken. Wat is dit voor mismanagement?
Het was misschien wat naief om te denken dat Rick van V naar 00-02 zou gaan nu die vreselijke Carolien met haar talkshow eindelijk wat anders gaat doen. Maar ook Giel was een geweldige optie geweest voor die uren.
Maar wat zetten ze er neer? Kimberley Dekker, zo'n beetje het allerslechtste wat 15 jaar Q Music ons heeft gebracht. Had iemand hier verwacht dat die dame uberhaupt ooit nog op de radio terug zou komen? Zij zou toch ook iets heel anders gaan doen?
Omroeppolitiek, bah bah bah. Onbegrijpelijk! Zeker in een tijd waarin je nergens meer nachtradio hoort, zou Radio 2 hier het verschil moeten maken en iets fatsoenlijks op deze uren moeten zetten.
Dat is wel raar inderdaad. Heb je de luxe dat je Rick van V. en Giel tot je beschikking hebt in de nacht neem je iemand die te jong is voor Radio 2 en al jaren geen radio gemaakt heeft. Af en toe maakt Radio 2 nog vreemde keuzes. Als je ziet hoeveel dj's ze eigenlijk hebben....
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Dat is natuurlijk niet waar, Kimberley heeft begin maart haar laatste uitzending bij Q gehad. Jaren is dus fors overdreven.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Al die zelf benoemde radio goeroes hier met een mening al voordat iets is uitgezonden.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik ken haar algeheel niet. Ik luister nooit naar Q. Ik laat mij dus graag verrassen :-) of zoals ik begrijp, juist niet. In dat geval doet het lied van doe maar weer dienst. Er zit een knop op je tv (radio) om je uit de puree te helpen
RadioLove95

Hoort-u-mij schreef: 13 sep 2020 10:23 Al die zelf benoemde radio goeroes hier met een mening al voordat iets is uitgezonden.
Ik snap wel dat mensen hier ook naar status en bewezen kwaliteiten kijken. Wanneer je dat doet voelt dit als een rare keuze en omroep politiek
Radiofan500

Hoort-u-mij schreef: 13 sep 2020 10:23 Al die zelf benoemde radio goeroes hier met een mening al voordat iets is uitgezonden.
Eerst maar eens afwachten hoe het zal klinken inderdaad.
Radiofan500

RadioLove95 schreef: 13 sep 2020 10:34
Ik snap wel dat mensen hier ook naar status en bewezen kwaliteiten kijken. Wanneer je dat doet voelt dit als een rare keuze en omroep politiek
Wel grappig dat bij elke overstap of switch omroeppolitiek wordt benoemd :lol:
RadioLove95

Radiofan500 schreef: 13 sep 2020 10:36
RadioLove95 schreef: 13 sep 2020 10:34
Wel grappig dat bij elke overstap of switch omroeppolitiek wordt benoemd :lol:
Hoe verklaar jij dan dat niet Giel Beelen of Rick van V op die plek zitten?
Janno

Bericht door Janno »

Haagsegek schreef: 13 sep 2020 09:55
Johanneke schreef: 13 sep 2020 09:05 Hier kan ik me als radioliefhebber dus enorm kwaad om maken. Wat is dit voor mismanagement?
Dat is wel raar inderdaad. Heb je de luxe dat je Rick van V. en Giel tot je beschikking hebt in de nacht neem je iemand die te jong is voor Radio 2 en al jaren geen radio gemaakt heeft. Af en toe maakt Radio 2 nog vreemde keuzes. Als je ziet hoeveel dj's ze eigenlijk hebben....
Ik ben geen Q-luisteraar, dus ik ken Kimberly Dekker alleen van naam en niet van haar prestaties, maar leeftijd zegt me niet zoveel. Emmely de Wilt is volgens mij ook pas 33 en past mijn inziens prima bij radio 2. Mijn zoon van 25 heeft bijna net zoveel kennis van de muziek van de jaren 70/80 als ik. Als hij presentatietalent had zou ik hem blind een 80s programma laten doen.
Pot

Bericht door Pot »

Kimberly gaat wel 't wordt nu laat presenteren. Dat staat tenslotte in de programmering van 2021. Ik denk wel dat de gasten zullen verdwijnen, aangezien WNL eerder aangaf dat Radio 2 daarmee wou stoppen.
Oren open!
Plaats reactie