Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
Powned had ook maar een paar uur per week zendtijd. Waarom ging ie uberhaubt naar Powned? Hij werd chef radio bij Powned wat dat ook mocht voorstellen. EN hij kreeg een gele kaart voor in het glazen huis zitten
Waarom ging ie uberhaubt naar Powned?
pecunia non olet
-
Geld, zoals hierboven wordt beweerd, zou kunnen, maar denk dat dat ook de enige manier was om bij 3fm te blijven. VARA (toen nog niet BNNVARA volgens mij) verloor niet alleen het tijdslot maar ook de uren, Domien was van BNN en Ekdom van de AVRO.RealSunchaser schreef: ↑23 jul 2020 20:02 Powned had ook maar een paar uur per week zendtijd. Waarom ging ie uberhaubt naar Powned? Hij werd chef radio bij Powned wat dat ook mocht voorstellen. EN hij kreeg een gele kaart voor in het glazen huis zitten
Die gele kaart kreeg hij volgens mij trouwens voor het meewerken aan Serious request, niet voor het in het huis zitten, want daar zat hij dat jaar niet in.
Stenders is naar Powned gegaan omdat hij ontslagen werd bij de VARA op 3FM wegens zijn leeftijd. Dominique Weesie vond dat discriminatie.
Heeft Stenders regelmatig op de radio verteld.
Heeft Stenders regelmatig op de radio verteld.
-
O ja, hij zat toen bij 3FM, helemaal vergeten, zat in mn gedachten de hele tijd bij Radio2
-
@ Davy dank voor de aanvulling, dan was mijn idee dus ook niet helemaal juist
-
Ik vind 2 uur lang 1 top40 uit het verledenn uitzenden (de nieuwe binnenkomers, de stijgers en de top 10) echt een topgreep.
Wouter doet het 4 weken lang maar dit mag best 1x in de week een vast item worden. Ik mis het theater van t sentiment ook, muz van de jaren 60 en 70 afleveringen, en dit voelt aan als het Theater vh Sentiment. Zou me niet uitmaken wanneer het wordt uitgezonden want dit zou ik terugluisteren als podcast
Wouter doet het 4 weken lang maar dit mag best 1x in de week een vast item worden. Ik mis het theater van t sentiment ook, muz van de jaren 60 en 70 afleveringen, en dit voelt aan als het Theater vh Sentiment. Zou me niet uitmaken wanneer het wordt uitgezonden want dit zou ik terugluisteren als podcast
"Ze bij 3FM"?
Was het niet zijn werkgever de VARA die hem te oud vond voor 3FM? Zoals dat later ook gebeurde bij Felix Meurders bij Radio 2. Alleen Meurders kon na wat gedoe toch blijven.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
-
Ik heb niets gelezen over 'erafgehaald', heeft hij niet gewoon zelf gekozen om te stoppen? Ik laat mij graag voorlichten.DavyGer schreef: ↑24 jul 2020 09:24En nu wordt Meurders er alsnog afgehaald.
Snap sowieso niet dat blijkbaar de pensioenleeftijd niet bij de NPO geldt.....
-
Had dat ook niet te maken met z’n turbulente Yorin periode en dat de leiding van de vara nog steeds een wrok koesterde?
Waarom koesterde de VARA wrok dan?JoostWillemsen schreef: ↑24 jul 2020 10:53Had dat ook niet te maken met z’n turbulente Yorin periode en dat de leiding van de vara nog steeds een wrok koesterde?
-
Ja, maar een vreemde manier om die wrok te uiten. Eerst Stenders weer in dienst nemen om hem vervolgens de laan te kunnen sturen. Vreemde werkwijze.RealSunchaser schreef: ↑24 jul 2020 14:22Vera Keur was nog aan de macht, die had ook nog een nare nasmaak van Jack Spijkerman.