Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Zouden ze dat allang besproken hebben met Rutger en Frank zodat ze moesten vertrekken door de komst van Giel en Jeroen?
-
-
SMK Martijn Koning? Als 2e host.
Doet het nu ook regelmatig. Ook Jan Jaap van der Wal presenteert vaak mee.
Doet het nu ook regelmatig. Ook Jan Jaap van der Wal presenteert vaak mee.
Best een mooie programmering. Radio2 doet nu wel wat 3FM een tijd geleden niet deed. Weer een beetje vernieuwen en veranderen. Niet te veel maar net genoeg. Giel Beelen is natuurlijk een grote vooruitgang t.o.v. zijn voorganger. Leuk tijdstip ook wel voor hem waarin hij veel vrijheid zal hebben. Giel heeft toch meer radio in zijn pink dan de meeste anderen in hun hele lichaam. Ook mooi voor Jeroen van Inkel. Hij draait nu toch weer in de championsleague. Zou ook zomaar eens de vervanger van Rob Stenders kunnen worden als Rob er een keer niet is. Beetje jammer wel dat Bureau de Wilt weggaat of zou Emmely dit programma gedeeltelijk meenemen naar haar programma nu op zaterdag en zondagochtend?
Mooie programmering met de V15 en ook Leo Blokhuis 2 uur eerder. Radio2 is er naar mijn mening sterker van geworden met deze programmering.
Mooie programmering met de V15 en ook Leo Blokhuis 2 uur eerder. Radio2 is er naar mijn mening sterker van geworden met deze programmering.
Inderdaad. Weg met dit slechte programma. Hoort absoluut niet thuis op de FM. Haal a.u.b. nog een uitgerangeerde DJ weg bij Talpa en zet die op die plek.
Het is ook niet eerder genoemd de laatste maanden. Het komt inderdaad uit de lucht vallen.

🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
FM is trouwens de titel van het nieuwe programma van Felix Meurders per januari op Radio5. Is dit naast dat FM zijn initialen zijn ook een soort roep naar een FM frequentie voor Radio5 door Felix?
Spijkers met koppen vind ik ook verschrikkelijk. Maar de boomers vinden het vast leuk

Nee hoor...Greatski schreef: ↑14 jul 2020 19:28Spijkers met koppen vind ik ook verschrikkelijk. Maar de boomers vinden het vast leuk![]()

-
Toch maar een apart topic voor aanmaken dan? Zoals een forumlid kortgeleden aangaf. Kan iedereen zijn frustratie kwijt.Greatski schreef: ↑14 jul 2020 19:28Spijkers met koppen vind ik ook verschrikkelijk. Maar de boomers vinden het vast leuk![]()
Yep, dat was ik. Geen liefhebber, maar van mij hoeft het niet weg.
Uiteindelijk draait een wijziging van programmering op Radio2 toch altijd weer uit op de discussie SMK weg Ja of Nee? Grappig!
Ben ik het mee eens. Normaal gesproken ben ik niet direct van het sentimentele, maar Felix hoort gewoon bij SmK. Had Felix behouden of SmK naar R5 gedaan of was er mee gestopt.
Oren open!
Toch vind ik de veranderingen Giel en Jeroen van Inkel en een extra programma voor Emmely de Wilt wel goede wijzigingen voor Radio2. Radio2 blijft tenminste nu niet stil staan. Hoop ook dat Jeroen van Inkel een plaats bij de Top2000 krijgt.
Slotjes vrij zaterdag 02:00 - 04:00 en maandag 00:00 - 02:00... De terugkeer van Nachtmiss Marisa?
Dus Simone Songlines (AVROTROS/ zaterdag 2-4 uur) stopt
Graag minder Kensington op de radio