Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
De Nachtwacht

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door De Nachtwacht »

RealSunchaser schreef:
03 jul 2020 11:28
Shay heeft nu nog maar twee uur zendtijd per week, dat zet ook geen zoden aan de dijk. Moest ze die uren inleveren zondagnacht of wilde ze dat ivm haar lesgeven?
Dat is een eigen keuze van aar:
https://www.radiofreak.nl/shay-kreuger- ... p-radio-2/

De Nachtwacht

dubbel

jessica

Bericht door jessica »

RealSunchaser schreef:
03 jul 2020 11:28
Shay heeft nu nog maar twee uur zendtijd per week, dat zet ook geen zoden aan de dijk. Moest ze die uren inleveren zondagnacht of wilde ze dat ivm haar lesgeven?
Shay heeft deze uren zelf ingeleverd. Ze kon dit vanwege haar andere werkzaamheden er niet bij blijven doen.

Waarom One'sy Muller op de vrijdagavond op Soul en Jazz geen programma meer maakt is niet bekend. Volgens mij blijft ze wel de zaterdagavond op Radio2 doen.

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Shay is vreselijk! Arrogantie, air en een te grote eigen dunk. Bij FunX was het ook niet veel soeps.

Beetje een drammertje zoals het voor mij doet overkomen on air.

Durashift

Bericht door Durashift »

Dennis Dekker schreef:
02 jul 2020 04:54
Eind september stopt het programma van Rutger Radstake tussen 4 - 6 uur. Dit hoorde ik m net vertellen in zijn uitzending.
Ah, okay, was te verwachten. Beetje sleets geworden, de show, naar mijn mening. Denk dat vele luisteraars daar anders over denken, want er schijnen er nogal wat fan te zijn van Rosa. Ik niet.

De kerel die het sidekickschap eerst met Rosa deelde (en verder is gegaan met zijn sandwichbar in Apeldoorn eind vorig jaar) kan wel een ochtendshow maken, vind ik. Heeft Rutger tijdens vakanties ook wel vervangen.

Ik denk, gezien de crisis, dat die sandwichbar ook niet zo lucratief is momenteel. Wat ik bijzonder spijtig vind voor hem.

jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Timur presenteert nu zijn laatste uitzending op Radio 2. Vanaf volgende week zit hij 5 dagen op 3FM. (Bron: Twitter)

De weekendprogrammering begint wel steeds leger te raken op deze manier.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Ik zeg doe Buro de Wilt op zondag van 9 tot 12, dan zit Emmely horizontal e verplaats spijkers met koppen naar 1 en dan heb je zaterdag en zondag vrij tussen 12 en 2 voor iemand anders.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

RealSunchaser schreef:
05 jul 2020 10:39
verplaats spijkers met koppen naar 1
Yes! Daar is 'ie weer. De eeuwige reflex om Spijkers met Koppen van Radio 2 af te halen als elders binnen de NPO radio een verandering gaande of aanstaande is. Ditmaal grijpen we de definitieve overgang van Timur van 2 naar 3FM aan om Spijkers met Koppen van 2 af te halen.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ach ik denk dat je al redelijk kan uittekenen wat er gebeuren gaat.

Emmely de Wilt naar 6:00-9:00 want dan kan ze zondag ook 12:00-14:00 presenteren
Van Inkel naar 9:00-12:00 (als de geruchten waar zijn) of anders Rutger Raadstake, die ze dan misschien ook wel het muziekcafé geven.

En met zondag de V15 op 16:00-18:00 ben je rond toch?

jessica

Bericht door jessica »

DavyGer schreef:
05 jul 2020 11:34
Ach ik denk dat je al redelijk kan uittekenen wat er gebeuren gaat.

Emmely de Wilt naar 6:00-9:00 want dan kan ze zondag ook 12:00-14:00 presenteren
Van Inkel naar 9:00-12:00 (als de geruchten waar zijn) of anders Rutger Raadstake, die ze dan misschien ook wel het muziekcafé geven.

En met zondag de V15 op 16:00-18:00 ben je rond toch?
Dit zou kunnen vind ik geen slechte oplossing.
Je kan ook Spijkers met Koppen en Bureau de Wilt gewoon laten zitten. Zondagmiddag dan de verukkelijke15 en zaterdag muziekcafe met Emmely de Wilt. Dan kan je 8-12 of 9-12 op zaterdag en zondag aan Jeroen van Inkel geven.

Pot

Bericht door Pot »

Leo voorlopig in plaats van Timur, daarna 'wat anders'.
Oren open!

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Phoenix schreef:
05 jul 2020 11:23
RealSunchaser schreef:
05 jul 2020 10:39
verplaats spijkers met koppen naar 1
Yes! Daar is 'ie weer. De eeuwige reflex om Spijkers met Koppen van Radio 2 af te halen als elders binnen de NPO radio een verandering gaande of aanstaande is. Ditmaal grijpen we de definitieve overgang van Timur van 2 naar 3FM aan om Spijkers met Koppen van 2 af te halen.
SmK is gewoon een radio1 programma, het is nieuws met een beetje satire en een beetje muziek

Ik denk dat het dit wordt
Jeroen van Inkel zat en zon 6-9
Emmely de Wilt zat en zondag 9-12 (zondag met bureau de wilt tussen 9-12)
Dan is de 12-2 en de 16-18 nog vrij op zat en zon, ik denk dat het een gemiste kans is voor Giek Beelen niet terug te komen tussen 16-1800 op zat en zon zodat ie zichzelf weer kon uitvinden en een beetje live muziek kon pielen a la muziekcafe maar dan niet oubollig. Rabbering en Perlin kregen na een tijdje weekend ook weer wekelijkse uren

Wat je op zat en zon tussen 12 en 14 moet doen. geen idee. Ik mis cappuchino, dat kan dan best daar, met interviews met mensen uit t land, beetje informatie, bekend persoon, mensen inbellen

De Nachtwacht

Het zou mij verbazen als BNNVARA die zondagochtenduren houdt. Ze krijgen al zondag 16-18 erbij voor de V15. Verwacht zelf 't oor wil ook wat ook op zondag en dan een nieuwe presentator voor 't bureau.

jessica

Bericht door jessica »

Emmely gaat Bureau de Wilt echt niet opgeven na wat is het een half jaar. Nee. Spijkers met Koppen en Bureau de Wilt blijven gewoon op hun plaats.

Dan krijgt Emmely inderdaad of za - zo 6-9 erbij of ze krijgt het zaterdag muziekcafe erbij. Dat lijkt me het meest logisch.

Jeroen van Inkel zal dan gaan naar de za - zo 9 - 12 uur. Gun ik hem ook erg!

Janno

Bericht door Janno »

Dat Timur definitief naar 3FM zou vertrekken had ik wel verwacht. Dat hij met één been nog een beetje aarzelend bij radio 2 bleef hangen voelde niet goed. Net alsof hij niet durfde te kiezen en dan maar een achterdeurtje op een kier hield voor als het zou tegenvallen.

Voor mezelf hoop ik dat Emmely de Wilt er flink wat uren bij krijgt. Ik vind haar met afstand de leukste nieuwe jock sinds jaren.

Plaats reactie