Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Dennis Dekker

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Dennis Dekker »

Eind september stopt het programma van Rutger Radstake tussen 4 - 6 uur. Dit hoorde ik m net vertellen in zijn uitzending.
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Netty

Bericht door Netty »

Helaas werd er nog niet bij verteld welk programma er voor terugkomt.

Persoonlijk ben ik geen fan van Rutger en Rosa, het lijkt me heel fijn wakker te worden met meer muziek, geen flauwe spelletjes en een presentator zonder obsessie voor Helene Fisher...

Thomas Dekker die af en toe Frank van 't Hof vervangt in het weekend maakt leuke radio, misschien optie ?

DavyGer

Bericht door DavyGer »

Er zullen wel meer wijzigingen komen binnenkort gok ik. Angelique Houtveen is b.v binnenkort te horen op het thema kanaal Soul & Jazz van radio 2. Dit op het voormalige tijdstip van One'sy Muller. Zou zo maar kunnen dat die dus ook een plek krijgt op de zaterdag avond van radio 2.

En dat zou ik persoonlijk ook niet erg vinden, vond dat ze altijd een fijn programma maakte op radio 6.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Netty schreef:
02 jul 2020 08:30

Persoonlijk ben ik geen fan van Rutger en Rosa, het lijkt me heel fijn wakker te worden met meer muziek, geen flauwe spelletjes en een presentator zonder obsessie voor Helene Fisher...

Thomas Dekker die af en toe Frank van 't Hof vervangt in het weekend maakt leuke radio, misschien optie ?
Thomas Hekker, heet-ie.

Netty

Bericht door Netty »

Dank je wel Nachtwacht !

radiodaan

Bericht door radiodaan »

De Nachtwacht schreef:
02 jul 2020 09:02
Netty schreef:

Thomas Hekker, heet-ie.
Hij is toch de sidekick bij Rick? (Rutge is de producer van Jeroen van Inkel, dus zou niet uit moeten maken)

Vernon

Bericht door Vernon »

Ik zie hier af en toe voorbijkomen dat men de V15 naar 3FM wil hebben, hoe zien jullie dan de toekomst van de Mega Top 30? Gewoon op 3FM houden, naar 2, naar 2 in de samenstelling zoals ie voor halverwege vorig jaar was, helemaal weg?
De Mega Top 50, met hoe veel problemen dan ook, was toch wel altijd de enige Nederlandse hitlijst die airplay gebruikt én met een formule samengesteld wordt, in tegenstelling tot de Top 40 en 538 Top 50 (weeklijst) die toch echt door de samenstellers worden gekozen. Ik zou hem graag terug zien zoals ie was, en dan zou op 2 prima zijn (vooral omdat ik Olivier Bakker ook niet de beste hitjock vind).

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Nee joh, ik vind V15 eigenlijk helemaal niet meer op 3FM passen. Een jaar of tien geleden nog wel, maar gevoelsmatig nu niet. Op 2 kan dit programma uitgroeien tot een potentieel kanshebber voor de GoudenRadioring.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

radiodaan schreef:
02 jul 2020 09:14
De Nachtwacht schreef:
02 jul 2020 09:02
Netty schreef:

Thomas Hekker, heet-ie.
Hij is toch de sidekick bij Rick? (Rutge is de producer van Jeroen van Inkel, dus zou niet uit moeten maken)
Thomas maakt ook de ochtendshow bij Den Haag oid.

di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Den Haag FM
Elke werkdag van 7-10 uur
Graag minder Kensington op de radio

jessica

Bericht door jessica »

Wat gaat One'sy Muller dan doen. Ik vind op zich dat ze best een prettig programma maakt. Misschien geen standaard DJ, maar ze presenteert rustig en ze zit wel op haar plek met deze muziek.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

De Nachtwacht schreef:
29 jun 2020 16:59
Omdat hij al best een volle agenda heeft, zie
https://www.radiofreak.nl/hoe-is-het-met-rudy-mackay/
Dat is van 2,5 jaar geleden, in DJ land is dat eeuwen

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Shay heeft nu nog maar twee uur zendtijd per week, dat zet ook geen zoden aan de dijk. Moest ze die uren inleveren zondagnacht of wilde ze dat ivm haar lesgeven?

DavyGer

Bericht door DavyGer »

jessica schreef:
03 jul 2020 00:53
Wat gaat One'sy Muller dan doen. Ik vind op zich dat ze best een prettig programma maakt. Misschien geen standaard DJ, maar ze presenteert rustig en ze zit wel op haar plek met deze muziek.
Kan best zijn dat ze alleen met het subkanaal is gestopt hoor, dat is ook al weer een paar maanden geleden. Maar toen gaf ze aan dat het tijd was voor wat nieuws.

Ik luister er ook graag naar, dus daar niet van. Maar ik dacht.. ik gooi dat balletje eens op, want het staat toch gewoon op de site van het subkanaal van radio 2.

joostpas

Bericht door joostpas »

Misschien dat ze Rutger doorschuiven naar 6-9 in het weekend.
Dan ziet ie in ieder geval af en toe nog wat zonlicht.

On: Misschien is Rutger wel iets voor 3FM.
Persoonlijk ben ik wel fan van 'm als DJ.
Leuke interactie met de luisteraar, iets wat 3FM goed kan gebruiken

Plaats reactie