Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

radiodaan schreef: 08 jun 2020 10:58
Henkjan2016 schreef: 06 jun 2020 20:11
radiodaan schreef: 06 jun 2020 19:59

Ik vind het zelf wel een beetje vreemd klinken, in het weekend is hij vanaf 9 uur al vrij ;), dus tijd zat zou je denken. Maar hij heeft vast nog wel andere taken voor Radio 2 behalve die 10 uur radio per week of andere persoonlijke redenen daarvoor. Als vier uur per weekend in de middag voor hem wel lukt, zie ik Frank ook nog wel Muziekcafé gaan presenteren. Zal die daarvoor wel (gedeeltelijk) naar Avrotros moeten gaan, maar hij deed daar ook al elke zaterdag de productie van de uitzendingen in De Vorstin.
Lees het artikel dan eens goed.
Welk artikel bedoel je? Die op radiofreak? Want volgens mij is er nog geen officieel bericht geweest, behalve dat Frank het heeft benoemd in z'n show.
Ja

“Ik heb een heel lief, klein zoontje gekregen, Moos”, vertelde Frank. “Dat is echt een prachtig joch en ik vind het hartstikke leuk om met hem te spelen en leuke dingen te doen. Ik wil heel graag, nu Moos nog zo klein is, lekker met hem in het weekend leuke dingen kunnen doen. Daarom heb ik tegen de bazen geroepen dat ik ermee wil kappen.”
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 08 jun 2020 17:56 Dus -9 uur? Dat is best een stap minder.
Voor de luisteraar wel. Van Inkel kan drie dagen per week langer in zijn bed blijven liggen.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 08 jun 2020 18:00
Henkjan2016 schreef: 08 jun 2020 17:56 Dus -9 uur? Dat is best een stap minder.
Voor de luisteraar wel. Van Inkel kan drie dagen per week langer in zijn bed blijven liggen.
En van Inkel wordt een reserve speler in het elftal van een club uit de eredivisie in plaats van de spits van een club in de keuken kampioen divisie. Dat is ook wat waard denk ik.
Pot

Bericht door Pot »

Ik kan het me niet zo goed voorstellen:
- Max op Radio 2?
- Een man van rond de 60. Terwijl Stasse bijna weg moest.
- Jeroen levert flink wat uren in
- Het tijdslot 7-10. Dan moet er tussen 6 en 7 een nieuw programma komen of de nacht worden verlengd. En krijgen Emmely en Timur een uur minder.
Oren open!
Daan!

Bericht door Daan! »

-Van Inkel hoeft niet bij Max te blijven
-Leeftijd zegt niet alles. De ene dj kan veel langer mee op een jongeren zender dan de ander. Hierbij laat ik me vrij van een oordeel over Stasse en Van Inkel. Ik luister te weinig naar beide om een goed oordeel te kunnen vormen.
- Soms moet je een offer brengen om bij de zender te komen, waar je fijn voelt. Liever minder uur bij een zender waar je je thuis voelt, dan bij een zender waar je je niet thuis voelt.
-Misschien vergist Radioheld zich. Het zou ook kunnen dat de nachtprogrammering anders wordt ingedeeld.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Het ligt ook erg aan de stijl van een bepaalde DJ hoor. Stenders zat op 50 nog bij 3FM en het klinkt muzikaal gezien nog allemaal net zo fris als bij een 30 jarige. Frank van het Hof is in de 30 maar klinkt als iemand tegen de 50.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik vond het 2,5 jaar geleden al opmerkelijk dat Van Inkel naar Radio 5 ging en niet naar Radio 2. Ik heb hem een aantal maal gehoord op 5 en dan hoor ik toch een Van Inkel met de handrem erop. Van Inkel past nog prima op Radio 2. Stenders en Van Velthuyzen zijn van dezelfde generatie en zijn van het soort DJ's dat fris blijft klinken. Wel gun ik Van Inkel een prominentere plek. Bijvoorbeeld van 18 tot 20 uur op weekdagen of van 14 tot 16 uur van vrijdag tot en met zondag.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
iJeroen

Bericht door iJeroen »

Weekendshow op 2 lijkt me Van Inkel op het lijf geschreven!

Ik luister de podcast van Curry en Van Inkel en heb hem de laatste jaren aan horen aanschuiven bij bijzondere events, zoals met Stenders, en ik moet wel zeggen dat hij wat minder soepel 'oogt'. De talks gaan wat vaker gepaard met een 'euh' en zijn minder scherp. Ik heb 'em tweede pinksterdag op 5 gehoord met een soort "Popballads VSOP" van vroeger en dat klonk goed! De man heeft de liefde voor muziek en gevoel voor radio zeker niet verloren. Een weekendshow biedt de kans om zichzelf opnieuw uit te vinden. Een Van Inkel in vorm is topradio. Bij 2 zit ie inderdaad beter op zijn plek dan 5.
Opgegroeid met Veronica op 2 en 3, vergroeid met de publieke zenders
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

aapdedino

Bericht door aapdedino »

Conversatie op Radio 2
Bart Arens: Wordt er eigenlijk al gewerkt aan een Gijs 3.0?
Gijs Staverman: We zijn niet in onderhandeling.
Daan!

Bericht door Daan! »

En wat zegt dat?
Bart144

Bericht door Bart144 »

Voor de liefhebbers hier: Jeroen Kijk in de Vegte heeft een dag lang de vlogcamera van Matijn Nijhuis. Je ziet hoe het er aan toe gaat in de ochtend en in z'n thuisstudio: https://www.youtube.com/watch?v=8lDBISatzTk
Netty

Bericht door Netty »

Een geweldige blog !!!
Daan!

Bericht door Daan! »

Vlog* ;)
Netty

Bericht door Netty »

You are right !