Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pot

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Pot »

Ik heb nooit begrepen waarom hij naast de ochtendshow en Boulevard ook nog Bureau KidV deed.
Maar goed dat Emmely de vervangster is, prima vrouwlijke jock voor op de zondagmiddag.
Oren open!

radiodaan

Bericht door radiodaan »

Pot schreef:
08 dec 2019 17:00
Ik heb nooit begrepen waarom hij naast de ochtendshow en Boulevard ook nog Bureau KidV deed.
Maar goed dat Emmely de vervangster is, prima vrouwlijke jock voor op de zondagmiddag.
Misschien omdat hij het programma te leuk vond om ermee te stoppen, dacht er wel eventjes naast te kunnen doen op zondag een half dagje ofzo.
Maar de afgelopen tijd werd het inderdaad wel een beetje onhandig, in de zomer, toen JW Start Op er niet was, deed hij nog wel Bureau KIDV (en andere KRO-NCRV programma's), maar in oktober/november had hij zelf zo'n 3 weken vrij. Nu kunnen JW en Jeroen gewoon tegelijkertijd op vakantie, mag ik hopen.

Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Jeroen kijk in de Vegte is toch gewoon nu elk weekend vrij ? Zijn nachtprogramma ‘Licence 2 Chill is toch een voicetrack programma en niet live?

radiodaan

Bericht door radiodaan »

Stephan123 schreef:
08 dec 2019 19:56
Jeroen kijk in de Vegte is toch gewoon nu elk weekend vrij ? Zijn nachtprogramma ‘Licence 2 Chill is toch een voicetrack programma en niet live?
Ja blijkbaar doet hij zaterdag standaard wat voice-overwerk (niet-Boulevard) ofzo. Zou ook goed kunnen dat hij het wel op zaterdag opneemt. Dat doet Wouter volgens mij ook (dat lijkt tenminste zo doordat hij vaak op zaterdagavond bij Corné eventjes aan de lijn hangt.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

radiodaan schreef:
08 dec 2019 22:30
Stephan123 schreef:
08 dec 2019 19:56
Ja blijkbaar doet hij zaterdag standaard wat voice-overwerk (niet-Boulevard) ofzo. Zou ook goed kunnen dat hij het wel op zaterdag opneemt. Dat doet Wouter volgens mij ook (dat lijkt tenminste zo doordat hij vaak op zaterdagavond bij Corné eventjes aan de lijn hangt.
Ik heb Wouter eens horen zeggen dat hij dit wel live doet, vanuit zijn thuisstudio.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

density1 schreef:
08 dec 2019 15:05
Mooi. Vind het programma ook teveel ge-oh op de zondagmiddag.
Het programma en het concept blijft
Alleen de DJ verandert, het wordt Bureau De Wilt

castmember

Bericht door castmember »

Toch hoop ik dat Emmely het beter doet, en het is voor mij persoonlijk niet heel lastig om je werk beter te doen dan Jeroen want ik vind het persoonlijk de zwakste schakel binnen de hele Radio 2 DJ club. Ik kan hem slecht hebben en ik weet niet precies waarom, want hij zal vast oprecht zijn, maar zo klinkt hij op geen enkel moment. Dus voor mij persoonlijk, hoe minder Jeroen op de radio hoe beter!
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

density1

Bericht door density1 »

RealSunchaser schreef:
10 dec 2019 10:38
density1 schreef:
08 dec 2019 15:05
Mooi. Vind het programma ook teveel ge-oh op de zondagmiddag.
Het programma en het concept blijft
Alleen de DJ verandert, het wordt Bureau De Wilt
Pff, jammer. Gemiste kans.

Netty

Bericht door Netty »

smaken verschillen, ik vind Jeroen juist heel prettig om naar te luisteren

Rudy Visser

Bericht door Rudy Visser »

Netty schreef:
10 dec 2019 15:02
smaken verschillen, ik vind Jeroen juist heel prettig om naar te luisteren
Ik ook. Hoort zondag bij het gevoel

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik luister het programma (te) weinig maar het is voor mij een typisch Radio 2 programma. Dit onderscheidt publieke radio van commerciële radio.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Ik heb een tijd terug Emmely gehoord toen ze Jeroen een keer verving en dat deed ze (en het team) met verve!
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

niwreG

Bericht door niwreG »

RealSunchaser schreef:
07 dec 2019 13:09
Dat Frank bij de evenementen buiten de deur is snap ik wel, zijn bedrijfje fasciliteert dat net als de Top2000
Nee dat doet zijn vader. Anders zou het belangenverstrengeling zijn. Want als dj op de loonlijst die buitenklussen doet waarvan zijn (verloofde?) hoofd productie radio2 is. ;)

castmember

Bericht door castmember »

En de hele familie erin betrekken is niet dubieus?

Volgens mij is Frank inderdaad wel vuistdiep betrokken bij dat facilities bedrijf. Dat zag je 3-4 jaar terug al met de stembus, toen was Frank er ook altijd bij terwijl hij er programma technisch toen nog niets te zoeken had. Ow, en nu eigenlijk ook niet want hij presenteert de ochtendshow niet.

En ik vraag me ook wel af of zijn vader niet vooral de papieren eigenaar is. Maar goed, doet er verder ook niet echt toe.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

radiodaan

Bericht door radiodaan »

castmember schreef:
11 dec 2019 09:33
En de hele familie erin betrekken is niet dubieus?

Volgens mij is Frank inderdaad wel vuistdiep betrokken bij dat facilities bedrijf. Dat zag je 3-4 jaar terug al met de stembus, toen was Frank er ook altijd bij terwijl hij er programma technisch toen nog niets te zoeken had. Ow, en nu eigenlijk ook niet want hij presenteert de ochtendshow niet.

En ik vraag me ook wel af of zijn vader niet vooral de papieren eigenaar is. Maar goed, doet er verder ook niet echt toe.
Frank was wel degene die 6 dagen lang "onafgebroken" met Wouter in de stembus heeft gereden hoor, de ochtendshow kwam alleen tussen 6 en 9 gezellig erbij zitten.

Plaats reactie