Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
castmember

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door castmember »

Intussen zijn er toch ook wel een paar dames op Radio 2 te horen. En nog steeds slechts één van deze in het Top 2000 presentatie team. Ik vind het karig. Verder een opvallende keuze inderdaad om don Leo in het presentatieveld te zetten.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

jessica

Bericht door jessica »

Ze volgen meestal de vaste programmering zoveel mogelijk. Dat hebben ze dit jaar ook gedaan. Evelien de Bruin is naar Radio10 vertrokken dus logisch dat die niet meer in het presentatieteam zit dit jaar.

radiodaan

Bericht door radiodaan »

jessica schreef:
02 dec 2019 11:13
Ze volgen meestal de vaste programmering zoveel mogelijk. Dat hebben ze dit jaar ook gedaan. Evelien de Bruin is naar Radio10 vertrokken dus logisch dat die niet meer in het presentatieteam zit dit jaar.
En zowel Toine als Carolien zijn niet echte muziek-dj's, dus dan maar een andere.
Timur was inderdaad ook een mogelijkheid geweest, maar denk dat hij iets meer waarde hecht aan een kerstvakantie.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

radiodaan schreef:
02 dec 2019 12:40
jessica schreef:
02 dec 2019 11:13
En zowel Toine als Carolien zijn niet echte muziek-dj's, dus dan maar een andere.
Timur was inderdaad ook een mogelijkheid geweest, maar denk dat hij iets meer waarde hecht aan een kerstvakantie.
Want? Jij hebt Timur dit zelf hoor zeggen? Of ergens gelezen?

iJeroen

Bericht door iJeroen »

Timur staat met enige regelmaat achter de bar te tappen in het Top2000 café 🍻
Opgegroeid met Veronica op 2 en 3, vergroeid met de publieke zenders

Stephan123

Bericht door Stephan123 »

En ze hebben altijd nog wel een invaller paraat voor het geval iemand ziek wordt.

Herman ven Schippers

Wat vinden jullie van de stemweek? Het lijkt eigenlijk steeds meer een soort voorprogramma te worden, wat ik echt ontzettend leuk vind. Elk programma de top2000 shuffle, schakelen met de stembus waar mensen nog snel een plaatje aanvragen. Ik krijg soms bijna een hoogtijdagen SR gevoel.

SamH

Bericht door SamH »

Ja ik vind het ook erg leuk wegluisteren. Inderdaad haast een beetje een SR-gevoel, gezellig en ook veel saamhorigheid op de korte, donkere dagen van december, en radio vaak heel dichtbij de luisteraar gemaakt (letterlijk en figuurlijk). Regelmatig ook allemaal pareltjes van liedjes die weer naar boven komen, waarvan je soms baalt dat je vergeten bent erop te stemmen. Ook de Sinterklaasuitzending vond ik vorig jaar erg leuk, nu ook weer de 'Staf van Stasse' dat ze het hele dorp doorgaan met Stasse als Sinterklaas.

Ben alleen benieuwd of er meer zijn die vinden dat het tussen 9-12 een beetje tegenvalt? Vind Corné Klijn niet zo goed uit de verf komen als vervanger van Bart Arens, nog meer dan anders wanneer hij Aan de Slag vervangt. Arens klinkt juist altijd zo creatief, opgewekt en positief en is altijd goed met liedjes mixen en ontleden en zo, zou juist wat toevoegen in deze week (en de Shuffle is ook een item uit zijn programma bijvoorbeeld).
Met Corné heb ik sowieso al niet zo veel, vrij eentonig, saai, klinkt ongeïnspireerd, zegt in de meeste uitzendingen ongeveer hetzelfde en ongeveer op dezelfde toon, de sfeer ontbreekt of zo. Misschien dat ie op Radio 5 of Sterren.nl beter zou passen dan het huidige, snellere, jongere Radio 2.
Maar zeker deze week merk ik dat zijn programma wel een soort leeg, saai 'dipje' is met weinig sfeer, (gezellige) interactie met luisteraars of dat je denkt 'er gebeurt iets speciaals dat je graag wilt horen en dat niet 'dagelijks' gebeurt', zoals in de meeste programma's. Zoals het programma ervoor, het 'knusse' JW Start Op vanuit de bus en vanaf het plein met luisteraars en livemuziek, en Gijs 2.0 erna met ook al veel meer sfeer en snelheid.
Dat had toch beter gekund zou je denken, als Bart er niet is, kun je zeker deze week wel wat meer uurtjes op locatie of vanuit de bus maken of bijvoorbeeld Annemieke, Timur of Paul in laten vallen (ook 'gewoon' bij Aan de Slag).

Smid70

Bericht door Smid70 »

Corné Klijn trekt mij ook niet echt, heeft hij nooit gedaan en ik vind hem ook niet echt horen bij Radio 2.
Aan de Slag is ook niet bedoeld als personality radio (al is Bart wel prettiger om naar te luisteren). Ben met je eens dat die uren een vreemde dip vormen binnen deze stemweek.

Herman ven Schippers

Ik kan geen betere argumenten verzinnen dan hierboven gegeven. Corné Klein geeft het opwaartse Radio 2 weer een stoffige downgrade van een jaar of tien. Laat die man lekker bij Radio 5 gaan invallen joh.

Rudy Visser

Bericht door Rudy Visser »

Die bus is wel slecht voor milieu

aapdedino

Bericht door aapdedino »

Helemaal eens wat betreft Corné Klijn, die albumshow trek ik al niet, heb niks met soul op zaterdag en dan komt hij ook nog doordeweeks Bart Arens vervangen. Dan kies ik een andere zender op dat tijdstip

castmember

Bericht door castmember »

Moah, nog liever Corné dan Frank wat mij betreft, die wordt ook te pas en te onpas als invaller gebruikt en ik vind het echt een slechte DJ. Corné is wel wat kleurloos misschien maar ergens past dat wel in het 9 tot 12 slot.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

jessica

Bericht door jessica »

Volgens mij is er een andere programmering op de stemdag finale zaterdag 7 december. Had gehoord dat ze dan met duo's in de programmering gaan werken deze dag. Ruud de Wild zou een programma samen met Rick van Velthuysen gaan doen. Kan alleen nergens terugvinden hoe laat? Weet ook de rest van de programmering en duo's niet.

Netty

Bericht door Netty »

Eens met castmember, wat mij betreft wordt Frank ook veel te vaak ingezet, zowel als vervanger van programma's en allerlei evenementen.

Plaats reactie