Ze hadden het over twee vervangers vrijdag
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Maar Ruud is dus de hele week afwezig? 

-
Dat vind ik niet. Toine was heel erg zoekende in dat programma, en de items van Timur waren duidelijk niet zijn ding. Ik vind de "tone of voice" van Toine echt eentje voor een rustig programma, niet een opgewekte ochtendshow.rocks-online schreef: ↑25 aug 2019 11:04 Moet zeggen Toine klinkt wel prettiger als Timur voor een za en zo morgen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Eens, Toine is vriendelijker. Timur vind ik nogal vals een onoprecht, bij hem heb ik altijd het gevoel dat hij zijn luisteraars maar niks vind.rocks-online schreef: ↑25 aug 2019 11:04 Moet zeggen Toine klinkt wel prettiger als Timur voor een za en zo morgen.
Ja, Rob Stenders doet nu 4 uur (beetje veel vind ik).
Ik vind de collecteweek echt een goed initatief, brengt goede gesprekken uit voort. Maar het is niet echt wat men wil horen op de werkvloer, daarom zijn ze bij ons geswitcht. Jammer. Misschien meer iets om uit te stellen voor de ochtend- en middagshow en avondprogrammering?
.
Oren open!
Wat ik zo bijzonder vind is dat je in de tijd voorafgaand aan deze actieweek niet wordt doodgegooid met reclame voor deze actie. En dat in een tijd waarin ieder klein dingetje tot in het oneindige wordt uitvergroot. Mij bevalt dat wel. Hulde voor radio 2 (Stenders?)
Mee eens ik vind het ook prima en zeker hulde.
-
Rob pakt 18 - 19 uur ook nog even mee, m.a.w. 5 uur in totaal
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'
Wat ik mij afvroeg, waarom wordt Stenders naar voren geschoven? Heeft hij persoonlijke ervaring met kanker (of in zijn omgeving)? Of is het omdat de Bonanza nu zenderbreed wordt getrokken? Is hij initiatiefnemer van de actie?
Ik vind het verder prima hoor. Je krijgt nog eens wat andere muziek te horen. Maar ik vroeg mij bovenstaande af.
Ik vind het verder prima hoor. Je krijgt nog eens wat andere muziek te horen. Maar ik vroeg mij bovenstaande af.
-
Vorig jaar liep volgens mij de actie op initiatief van Rob Stenders met een algehele zolderkameruitzending.Theimon schreef: ↑03 sep 2019 20:27 Wat ik mij afvroeg, waarom wordt Stenders naar voren geschoven? Heeft hij persoonlijke ervaring met kanker (of in zijn omgeving)? Of is het omdat de Bonanza nu zenderbreed wordt getrokken? Is hij initiatiefnemer van de actie?
Ik weet dat ze het vorig jaar ook gedaan hebben, maar wat zou de reden zijn dat Stenders hier voor op de voorgrond wordt gezet (een rol die hij met allerhande acties meestal niet heeft).
Zoals Henkjan hierboven al stelt: het hele gebeuren is op initiatief van Stenders, het zou vreemd zijn als hij niét op de voorgrond zou staan.
Hij wordt dus niet naar voren geschoven; hij is de initiator.
Hij wordt dus niet naar voren geschoven; hij is de initiator.
-
Klopt.Henkjan2016 schreef: ↑03 sep 2019 20:43Vorig jaar liep volgens mij de actie op initiatief van Rob Stenders met een algehele zolderkameruitzending.Theimon schreef: ↑03 sep 2019 20:27 Wat ik mij afvroeg, waarom wordt Stenders naar voren geschoven? Heeft hij persoonlijke ervaring met kanker (of in zijn omgeving)? Of is het omdat de Bonanza nu zenderbreed wordt getrokken? Is hij initiatiefnemer van de actie?
En dus mijn vraag: waarom? :) Wat is de achterliggende gedachte? Ik heb namelijk nergens iets meegekregen waarom Stenders dit wilde doen en vroeg mij dus af of iemand anders dat wel wist :)
-
Klopt, enkel waren het meerdere vragen.
1. De reden dat hij prominent aanwezig is, is omdat hij initiatiefnemer is.
2. De reden voor een actie voor KWF? Ik heb geen idee.